printlogo


کد خبر: 205171تاریخ: 1397/10/30 00:00
اخبار

۱۰ شرکت «زیان‌ده» آستان قدس را به «سودده» تبدیل کرده‌ایم
تولیت آستان قدس رضوی طی سخنانی ضمن تشریح عملکرد خود در آستان قدس، گفت: ۱۰ شرکت زیان‌ده آستان قدس را به «سودده» تبدیل کرده‌ایم. به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی طی سخنانی ضمن تشریح عملکرد خود در آستان قدس، گفت: زمانی که بنده مسؤول آستان قدس شدم، 10 شرکت وابسته به آستان قدس زیان‌ده بودند اما امروز 9 شرکت از آن شرکت‌ها به شرکت‌های سودده تبدیل‌ شده است و یک شرکت دیگر تا پایان سال به جمع شرکت‌های سود‌ده تبدیل خواهد شد.

انتقاد آیت‌الله سعیدی از تناقض‌گویی ظریف
امام جـمـعه قم از تناقض‌‌گویی‌های وزیر امور خارجه انتقاد کرد و از مسؤولان خواست اقتدار ملی و عزت کشور را به توهم گشایش‌های خارج گره نزنند. به گزارش رسا، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی اظهار داشت: وزیر امور خارجه سال 92 اظهار کرد هدف از مذاکرات رفع تحریم‌هاست اما سال 97 آشکارا می‌گویند هدف از مذاکرات رفع تحریم‌ها نبود، این مواضع به وضوح نشان می‌دهد مذاکرات و برجام نه‌تنها نتوانسته تحریم‌های آمریکا را از بین ببرد بلکه در سایه نقض عهد توسط آمریکا تحریم‌ها شدیدتر شده است. وی اضافه کرد: مسؤولان باید با شجاعت و عقلانیت به توصیه رهبری عمل کنند و اقتدار ملی را به توهم گشایش‌های خارج گره نزنند. تولیت حرم حضرت فاطمه معصومه(س) خاطرنشان کرد: مسؤولان باید به استحکام داخلی و پیشبرد اقتصاد مقاومتی و حل مشکلات معیشتی بر پایه راه‌حل‌های مبتنی بر اقتدار و انسجام ملی و اجرایی کردن تدابیر رهبری بیندیشند، از برجام جسم بدون روحی باقی مانده و هیچکدام از سیاست‌های مورد انتظار دولت که وعده آن را داده بود در برجام محقق نشد.

تحرکات آمریکا برای راه‌اندازی پایگاه نظامی منافقین در افغانستان
رسانه‌های افغانستان بتازگی خبری محرمانه را درباره تلاش عربستان و آمریکا برای راه‌اندازی پایگاه نظامی منافقین در افغانستان منتشر کردند. به گزارش آنا، رسانه‌های افغانستان با انتشار خبری محرمانه که حاکی از تلاش عربستان و آمریکا برای راه‌اندازی پایگاه نظامی منافقین در افغانستان است، اعلام کردند این خبر می‌تواند حساسیت ایرانی‌ها را برانگیزد و آنان را به مقابله‌به‌مثل با این تحرکات ضدایرانی وادار کند. طبق این گزارش، دونالد ترامپ، رئیس‌‌جمهور آمریکا اقدامات جدیدی را علیه ایران آغاز کرده است؛ اقداماتی که می‌تواند بیش از پیش ثبات و امنیت منطقه و جهان را با خطر جدی مواجه کند. بخشی از کمک‌های ضدایرانی ترامپ به دست منافقین رسیده است تا آنان در مناطق مرزی ایران در کشورهای همسایه پایگاه نظامی ایجاد و از آنجا به داخل ایران نفوذ کنند و عملیات خرابکارانه انجام دهند. در این گزارش آمده است: «برخی از کمک‌های دولت آمریکا با هدف تجهیز سایبری تروریست‌های وابسته به منافقین و حضور فعال آنها در شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک، توئیتر و اینستاگرام است. شنیده می‌شود رایزنی‌ها با سران عراقی و افغانستانی در بغداد و کابل برای راه‌اندازی پایگاه‌های منافقین  آغاز شده است». یک منبع کاخ ریاست‌جمهوری افغانستان ادعا می‌کند مریم رجوی به کابل رفته و با «حمدالله محب»، مشاور عالی امنیت ملی اشرف غنی دیدار و گفت‌وگو کرده است. رجوی، رهبر منافقین به همراه دیپلمات‌های آمریکایی به کابل رفته و قرار است در روزهای آینده به منطقه زیرکوه هرات سفر و در این منطقه یک پایگاه نظامی تأسیس کند. وی همچنین قرار است بخشی از پایگاه آمریکایی‌ها را با تعدادی از نیروهای منافقین که چند سال قبل از بغداد به این منطقه منتقل شده بودند، تحویل بگیرد.

مراسم ختم مرحوم اعتمادیان برگزار شد
مراسم ختم مرحوم حاج محمدرضا اعتمادیان از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی عصر دیروز با حضور تنی چند از شخصیت‌های سیاسی در مسجد دانشگاه  امام صادق(ع) برگزار شد.
 


Page Generated in 0/0071 sec