printlogo


کد خبر: 205172تاریخ: 1397/10/30 00:00
اخبار

انتقاد بذرپاش از کاهش رشد اقتصادی
نماینده سابق مردم تهران در مجلس طی مطلبی از کاهش رشد اقتصادی کشور انتقاد کرد و نوشت کشور بیش از ژنرال نیازمند مدیریت علمی است. به گزارش تسنیم، مهرداد بذرپاش طی مطلبی در صفحه شخصی خود در توئیتر، با انتقاد از کاهش رشد اقتصادی کشور با استناد به آمار مرکز آمار ایران، نوشت: این اعداد نشانگر کارآمدی خودژنرال‌پندارهایی است که این روزها یا به فکر استعفا افتاده‌اند یا کلاً از آنها خبری نیست؛ کشور بیش از ژنرال به مدیریت علمی نیازمند است.

ایران از دولت و ملت ونزوئلا حمایت می‌کند
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران از دولت قانونی و ملت ونزوئلا در برابر مداخلات غیرقانونی واشنگتن حمایت می‌کند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام قاسمی ضمن محکوم کردن اظهارات و اقدامات مداخله‌جویانه وزیر خارجه آمریکا در امور داخلی ونزوئلا گفت: جمهوری اسلامی ایران از دولت قانونی و ملت ونزوئلا در برابر مداخلات غیرقانونی واشنگتن حمایت می‌کند. قاسمی افزود: ما معتقدیم مشکلات داخلی ونزوئلا تنها از طریق گفت‌وگوی نیرو‌های سیاسی داخلی بر اساس چارچوب‌های قانونی این کشور قابل حل و فصل است و هرگونه مداخله خارجی در امور داخلی این کشور غیرسازنده بوده و صرفا باعث پیچیده شدن اوضاع خواهد شد.

عراق کانون توطئه‌چینی آمریکا علیه ایران نخواهد شد
رئیس دفتر مجلس اعلا در تهران گفت: تاکید دولت جدید عراق و آقای عادل عبدالمهدی این است که عراق نباید تحت هیچ شرایطی صحنه تقابل و توطئه‌ علیه جمهوری اسلامی ایران باشد. «ماجد غماس» در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: در این برهه حساس لازم است وحدت رویه در سیاست‌های منطقه‌ای و در جهت جلوگیری از هر گونه دخالت خارجی و نظام‌های سلطه در منطقه شکل بگیرد و از این جهت سفر آقای ظریف بسیار مهم بود. وی با اشاره به تقابل دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت با دشمنان و اذناب آنها، اظهار داشت: شاهد هستیم که تلاش‌هایی برای دور کردن عراق از محور مقاومت در حال اجراست ولی با توجه به نقش عناصری همچون گروه‌های مقاومت که ضد داعش پیروز شد و همچنین جایگاه مرجعیت دینی، این خواب دشمنان تعبیر نخواهد شد و با توجه به روند سیاسی در عراق و تشکیل دولت جدید، خللی در محور مقاومت ایجاد نخواهد شد. رئیس دفتر مجلس اعلا در تهران در پاسخ به سوالی درباره تلاش‌های دولت آمریکا برای فشار بر ایران از طریق همسایگانش اظهار داشت: تاکید هیات حاکمه جدید عراق و آقای عادل عبدالمهدی این است که عراق نباید تحت هیچ شرایطی صحنه تقابل و توطئه‌ علیه هیچ کشوری در منطقه باشد و این اشاره به جمهوری اسلامی ایران است که در کانون توطئه‌های آمریکا قرار گرفته است.

618 کیلوگرم هروئین پیش از ارسال به اروپا کشف و ضبط شد
وزارت اطلاعات اعلام کرد سربازان گمنام امام زمان(عج) محموله مواد مخدر حاوی 618 کیلوگرم هروئین را در یکی از بنادر جنوبی کشور کشف و ضبط کردند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات، بر اساس بررسی‌های انجام‌شده این محموله قرار بود به اروپا ارسال شود که به طرز ماهرانه‌ای در 4 کانتینر 40 فوتی و در بسته‌بندی کالای ترانزیتی جاسازی شده بود.

سایت رادار بومی وحدت افتتاح شد
با حضور فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) ارتش، رادار بومی و کاملا ایرانی در سایت وحدت بیرک زاهدان افتتاح شد. به گزارش فارس، در آستانه دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) ارتش، رادار بومی و کاملا ایرانی در سایت وحدت بیرک زاهدان  افتتاح شد.فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) ارتش در جریان بازدید از یگان‌های موشکی و راداری شرق کشور، با حضور در گروه پدافند هوایی زاهدان رادار صددرصد بومی سایت وحدت بیرک را که به دست توانمند متخصصان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) ساخته و عملیاتی شده است، افتتاح کرد.


Page Generated in 0/0048 sec