printlogo


کد خبر: 205301تاریخ: 1397/11/2 00:00
اخبار

تغییر شرایط شرکت در «برنده باش»
یکی از تهیه‌کنندگان مسابقه «برنده باش» از تغییر شرایط حضور در برنامه و پیش‌بینی قوانین جدید برای جلوگیری از تکرار شدن حضور شرکت‌کنندگان خبر داد. به گزارش «وطن‌امروز»، هاشم رضایت با ارائه توضیحی درباره‌ شیوه بازی در اپلیکیشن «برنده باش»، گفت: در طراحی اولیه اپلیکیشن مسابقه، پیش‌بینی لازم برای جلوگیری از شرکت مجدد افراد در برنامه نشده و حضور آزاد بود اما در برنامه‌های اخیر شاهد شرکت‌کننده‌‌های تکراری در مسابقه بودیم که این مساله اعتراض مخاطبان را به دنبال داشت. در جلسه‌ای که با اسپانسر برنامه داشتیم مقرر شد در اپلیکیشن برنامه تغییراتی ایجاد شود تا از این پس افراد پس از وارد کردن کد ملی امکان شرکت در مسابقه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار را داشته باشند و با این کار ضمن جلوگیری از چهره‌های تکراری، جذابیت برنامه نیز بیشتر خواهد شد، البته لازم به گفتن است هر شخصی هر چند بار بخواهد می‌تواند در مسابقه از طریق اپلیکیشن شرکت کند اما با اصلاح اپلیکیشن، تنها یک بار شانس قرار گرفتن جزو 8 نفری که هر هفته در پنجشنبه و جمعه رودرروی آقای گلزار مسابقه می‌دهند خواهد داشت. این تغییر در اپلیکیشن اکنون اعمال شده اما برنامه‌هایی با حضور تعدادی شرکت‌کننده تکراری از سری‌‌های قبل ضبط شده و پخش خواهد شد. وی درباره میزان استقبال از مسابقه «برنده باش» گفت: با توجه به اینکه طبق نظرسنجی‌ها این مسابقه بهترین مسابقه تلویزیونی و رتبه اول در بین مسابقات از جهت بیننده است، ما تهیه‌کنندگان برنامه دوست داریم که روزبه‌روز برنامه بهتر بشود و مردم بیشتر از آن راضی باشند که تلاش‌مان در این راه ادامه دارد.

بررسی اقتصاد تحریم در شبکه مستند
مستند «برادرم یعنی» به کارگردانی احسان کاریزی در جدیدترین قسمت برنامه «به اضافه مستند» روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت. به گزارش «وطن‌امروز»، دهمین قسمت از فصل سوم «به اضافه مستند» با پخش و بررسی مستند «برادرم یعنی» ساخته احسان کاریزی از شبکه مستند پخش خواهد شد. در این قسمت و پس از پخش مستند، دکتر ابراهیم رزاقی، اقتصاددان برجسته کشور و احسان کاریزی، کارگردان این مستند، میهمان برنامه خواهند بود و با موضوع تحریم‌های اقتصادی کشور، راه‌های گذر از آن و حل مشکلات معیشتی مردم صحبت خواهند کرد. مستند «برادرم یعنی» ماجرای زندگی یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های کشور است که در دوران تحریم و به دلیل نوسانات ارز، ورشکست شده و تمام اموال خود را از دست داده است. به‌رغم این شکست، او از جای خود بلند شده و با راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید، تلاش برای مبارزه با تحریم‌ها دارد. این مستند 50 دقیقه‌ای که به کارگردانی احسان کاریزی تولید شده است، برای نخستین‌بار در برنامه «به اضافه مستند» پخش و رونمایی خواهد شد. این قسمت از برنامه، روز سه‌شنبه 2 بهمن ساعت 20:30 از شبکه مستند پخش خواهد شد.

دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه انرژی در «پیشران»
«دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در حوزه نفت و گاز» در برنامه «پیشران» شبکه 4 سیما بازگو می‌شود. به گزارش «وطن‌امروز»، با توجه به توسعه صنایع مرتبط با نفت و گاز در ایران بعد از انقلاب اسلامی و بهره‌مندی بیش از ۹۵ درصد مردم از نعمت گاز طبیعی بدون شک می‌توان این حوزه از صنعت و اقتصاد را به عنوان یک دستاورد جدی جمهوری اسلامی ایران قلمداد کرد. به همین منظور، برنامه «پیشران» در آستانه ایام‌الله دهه فجر با حضور 2 کارشناس به بیان دستاوردها در حوزه نفت و گاز می‌پردازد. این برنامه در تازه‌ترین قسمت خود با حضور مهندس سیدعلی ادیانی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و مهندس علیرضا ضیغمی معاون اسبق پالایش و پخش وزارت نفت به بررسی این موضوع می‌پردازد. برنامه «پیشران» به تهیه‌کنندگی سودابه آقاجانیان حوالی ساعت ۲۱ سه‌شنبه‌ها به طور زنده پخش می‌شود.


Page Generated in 0/0072 sec