printlogo


کد خبر: 205302تاریخ: 1397/11/2 00:00
اخبار

تکذیب شایعه نرسیدن «تختی»  به فجر
امیرحسین قاسمی، صداگذار 3 فیلم حاضر در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به تشریح مراحل فنی این آثار پرداخت. به گزارش مهر، امیرحسین قاسمی، صداگذار سینما درباره جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: امسال صداگذاری ۵ فیلم را انجام دادم که از میان آنها «مسخره‌باز» به کارگردانی همایون غنی‌زاده، «متری شیش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی و «غلامرضا تختی» به کارگردانی بهرام توکلی به بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر راه یافتند. او درباره فیلم «غلامرضا تختی» و شایعات نرسیدن این فیلم به جشنواره فجر امسال اظهار کرد: برخلاف برخی شایعات ما با نسخه کاملی از این فیلم برای انجام صداگذاری روبه‌رو بودیم. درباره این فیلم باید بگویم «غلامرضا تختی» در دهه ۴۰ روایت می‌شود و به نظرم فیلم جذاب و جالبی از آب درآمده است. میکس این فیلم ظرف یکی، دو روز آینده تمام و نسخه نهایی تحویل دبیرخانه جشنواره می‌شود.


مریلا زارعی هم  به نمایش خانگی آمد
«مریلا زارعی» به عنوان بازیگر «مانکن» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده که در شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود، انتخاب شد. به گزارش «وطن امروز»، «مریلا زارعی» که سابقه بازی در فیلم‌های سینمایی مانند «درباره الی»، «زیر سقف دودی» و «شیار ۱۴۳» را در کارنامه خود دارد، در نخستین تجربه حضور در سریال نمایش خانگی، ایفاگر نقش متفاوتی در «مانکن» خواهد بود. «حسین سهیلی‌زاده» و «ایرج محمدی» پس از همکاری در سریال‌هایی مانند «دلنوازان» و «ترانه مادری» در تازه‌ترین حضور مشترک‌شان به ترتیب کارگردانی و تهیه‌کنندگی سریال نمایش خانگی مانکن را برعهده گرفته‌اند. مجموعه «مانکن» در ۲۶ قسمت به قلم بابک کایدان نگاشته شده است. «محمدرضا فروتن» نیز به عنوان نخستین بازیگر سریال نمایش خانگی «مانکن» انتخاب شده بود.


«شیشه» گیشه هالیوود را گرفت
ام. نایت شیامالان با فیلم جدید فراطبیعی‌اش، فراتر از انتظارها ظاهر شد و یکی از بهترین فروش‌ها را برای ماه ژانویه به نام خود ثبت کرد. به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، «شیشه» یا «گلس» فیلم جدید شیامالان به تنهایی روز جمعه ۱۶ میلیون دلار فروخت و فروشش در نخستین تعطیلات آخر هفته اکرانش در بازار داخلی آمریکا را به 1/47 میلیون دلار رساند. این فیلم در ۳۸۴۱ سالن سینما و در ۴ روزی که تعطیلات آخر هفته مارتین لوتر کینگ بود، این موفقیت را کسب کرد. در خارج از آمریکا نیز «شیشه» با فروش 5/48 میلیون دلار در ۵۵ بازار منطقه در ۳ روز موفق ظاهر شده و فروشش را در مجموع در بازار جهانی در 4 روز به 6/95 میلیون دلار رسانده است. این فیلم که با بازی ساموئل آل‌جکسون، بروس ویلیس و جیمز مک‌اووی و بودجه ۲۳ میلیون دلاری ساخته شده قسمت نهایی از سه‌گانه شیامالان است که فیلم نخست آن ۱۹ سال پیش ساخته شد و با عنوان «نشکن» با بازی ویلیس و جکسون روی پرده رفت و ۳۰ میلیون دلار فروخت. دومین فیلم با عنوان «شکاف» در سال ۲۰۰۰ در نخستین اکرانش ۴۰ میلیون دلار فروخت و در مجموع در آمریکا فروشی ۱۳۸ میلیون دلاری را ثبت کرد و در سراسر جهان 5/278 میلیون دلار فروخت. با این حال «شیشه» با اقبال منتقدان روبه رو نشده و در سایت راتن تومیتوز تنها ۳۶ درصد امتیاز آورده که در مقایسه با امتیاز ۷۶ درصدی «شکاف» و ۶۹ درصدی «نشکن» خیلی پایین‌تر است. در همین حال، «قسمت بالا» هم به فروش خود ادامه داده و با فروش 5/19 میلیون دلاری در ۴ روز آخر هفته، جایگاه دوم را در اختیار دارد. «آکوامن» ‌هم در جایگاه سوم با فروش 1/12 میلیون دلار دیگر جای گرفته و در مجموع فروشش را از ۳۰۰ میلیون دلار در بازار داخلی آمریکا فراتر برده است.


Page Generated in 0/0029 sec