printlogo


کد خبر: 205481تاریخ: 1397/11/6 00:00
اخبار

از هنرمندان تا سیاسیون  در افتتاحیه یک فیلم
اولین اکران مردمی فیلم سینمایی «ترانه» با حضور جمعی از هنرمندان و چهره‌های سیاسی و فرهنگی برگزار شد. به گزارش «وطن‌امروز»، اولین اکران مردمی فیلم سینمایی «ترانه» به کارگردانی مهدی صاحبی به همراه عوامل فیلم، شامگاه چهارشنبه ۳ بهمن‌ماه، در پردیس کورش در 2 سانس با استقبال مخاطبان برگزار شد. اکران مردمی اولین فیلم سینمایی مهدی صاحبی، علاوه بر هنرمندان و علاقه‌مندان سینما، پای چهره‌های سیاسی و فرهنگی را هم به این جمع باز کرد؛ سیدمحمد حسینی (وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی)، احمد امیرآبادی‌فراهانی (عضو هیأت‌رئیسه مجلس)، عدل هاشمی‌پور (نماینده مجلس)، احمد انارکی‌محمدی (نماینده مجلس)، سیدفرزاد نجات‌نیا (دستیار ویژه وزیر ارتباطات) و سیدمحمدرحیم فاضلی‌نژاد (مدیرکل بهزیستی استان تهران) از جمله چهره‌های سیاسی حاضر در اکران مردمی ترانه بودند. قصه اصلی این فیلم در ارتباط با موضوع مدلینگ و فشن است و اکران آن از چهارشنبه ۳ بهمن‌ماه در سراسر کشور آغاز شده است.
 
«سینماگرام» زنده می‌شود
سری جدید «سینماگرام» به صورت زنده از شبکه 4 سیما روی آنتن رفت. به گزارش ایسنا، محمدحسین رضوی، تهیه‌کننده سینما گرام اعلام کرد «سینماگرام» به صورت ویژه و هر شب برای جشنواره‌ فیلم فجر  برنامه‌ای ندارد. سری جدید این برنامه پنجشنبه هر هفته به صورت زنده روی آنتن می‌رود و پنجشنبه‌هایی که مصادف با ایام جشنواره است به موضوعات آن پرداخته خواهد شد. این برنامه سینمایی که پیش از این پنجشنبه‌شب‌ها به صورت تولیدی روی آنتن می‌رفت با ترکیب جدید از آخر هفته گذشته به صورت هفتگی روانه آنتن می‌شود. شاهرخ دولکو، امیرحسن ندایی و فرزاد موتمن، همچنان اجرای بخش‌های مختلف برنامه را برعهده دارند و سیدامیر جاوید به عنوان مجری بخش مسأله هفته سینما و همچنین خسرو نقیبی و سعید مستغاثی به عنوان منتقدان برنامه به «سینماگرام» اضافه شده‌اند.
 
 
جیم کری بار دیگر علیه ترامپ  وارد میدان شد
جیم کری، کمدین مشهور در نقاشی جدیدش دونالد ترامپ را متهم به این کرد که با سیاست‌های خودش، شماری از مردم آمریکا را به مشتی کینه‌جو بدل کرده است. به گزارش مهر به نقل از ددلاین، جیم کری به‌تازگی با انتشار جدیدترین نقاشی خود از طریق حساب توئیتری‌اش وارد بحثی شد که طی روزهای اخیر واکنش‌های بسیاری را در بر داشته و حتی باعث شده دونالد ترامپ هم نظرش را اعلام کند. چند روز پیش، برخوردی بین دانشجویان دبیرستان کاتولیک کاوینگتون واقع در کنتاکی و نیتن فیلیپس، یک ریش‌سفید بومی آمریکایی و عضو بازنشسته ارتش ایالات متحده صورت گرفت. در ویدئویی که از آنها در واشنگتن منتشر شد، فیلیپس در واشنگتن در راهپیمایی بومی‌های آمریکایی شرکت کرده بود اما دانش‌آموزان این دبیرستان که بسیاری از آنها کلاه‌هایی با شعار «آمریکا را دوباره بزرگ کن» (شعار انتخاباتی ترامپ) را بر سر داشتند، دورش را گرفتند و به او می‌خندیدند. در نقاشی کری از آن لحظه، یک تفاوت کلیدی بین ویدئوها و نقاشی او وجود دارد که روی کلاه یکی از دانشجویان عبارت «دوباره نفرت بورز» دیده می‌شود که او به این ترتیب شعار ترامپ را تغییر داده است! کری در توصیف خود از این تصویر نوشت: «بچه مارها». بعد از اینکه ویدئوی این برخورد در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد، بحث‌های زیادی حول آن شکل گرفت. خیلی‌ها گفتند آن دانشجویان داشتند آن ریش‌سفید بومی آمریکایی را مسخره می‌کردند. اما ترامپ نظری متفاوت داشت. او در توئیتر خود نوشت: «دانشجویان کاوینگتون تبدیل به نمادی از اخبار جعلی و اینکه می‌تواند چقدر بد باشد، شده‌اند. آنها توجه جهان را به خود جلب کرده‌اند و می‌دانم که از آن بخوبی استفاده خواهند کرد؛ شاید حتی برای اینکه بتوانند افراد را متحد کنند. مسأله خوب شروع نشد اما می‌تواند با یک رویا به پایان برسد!»

Page Generated in 0/0052 sec