printlogo


کد خبر: 205484تاریخ: 1397/11/6 00:00
طارمی: وسط بازی می‌گویند بی‌غیرت!
خمارلو خیریت را به من نسبت داد فردوسی‌پور دامن زد!

مهدی طارمی، مهاجم تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: متاسفانه پندار خمارلو کلمه خیریت را به من نسبت داد و عادل فردوسی‌پور هم به آن دامن زد و به همین دلیل وسط بازی به من می‌گویند بی‌غیرت و خیریت.
طارمی درباره کارت زردی که دریافت کرد و از بازی مقابل ژاپن محروم شد، گفت: حق من کارت زرد نبود، چون قصد خطا نداشتم و سر خوردم.  بازی را از دست دادم و طبیعی است که ناراحت باشم ولی به هر حال بچه‌های تیم‌ملی هستند و ما دارای بهترین بازیکنان هستیم. مطمئنا فرقی نمی‌کند من باشم یا بقیه. امیدوارم بازی را ببریم و به فینال برسیم.
وی با انتقاد از شعارهایی که علیه بازیکنان داده می‌شود، گفت: در یک تورنمنت که چند بازی برگزار می‌شود ممکن است من یا سردار یا هر بازیکنی یک یا چند فرصت از دست بدهیم و این یک مساله طبیعی است ولی اینکه بعد از بازی‌ها این همه هجمه وارد کنیم که مثلا این اتفاق افتاد یا فلان شد اصلا کار درستی نیست! 4-3  بازی دندان روی جگر بگذارید و بعد از آن اگر اتفاق بدی افتاد هر چه خواستید به من بگویید! متاسفانه شرایط طوری است که وسط بازی یکی به من می‌گوید خاک بر سرت و یکی می‌گوید بی‌غیرت و یکی می‌گوید خیریت!
طارمی افزود: این مسائل روی بازی کردن من و بقیه بچه‌ها تاثیر می‌گذارد. اصلا همه این چیزهایی که می‌گویند من هستم ولی آخرش چه؟ نمی‌دانم چگونه بگویم، خدا از پندار خمارلو نگذرد که گفت خیریت و این حرف را به من نسبت داد و عادل فردوسی‌پور هم به آن دامن زد. امیدوارم اتفاق ناگواری رخ ندهد و ما کاملا موفق شویم، فقط از همه می‌خواهم این 2 بازی را دندان روی جگر بگذارند تا مسابقات تمام شود. 

Page Generated in 0/0069 sec