printlogo


کد خبر: 205486تاریخ: 1397/11/6 00:00
اخبار

قطر با یک شوت زیبا کره‌جنوبی را حذف کرد
دیدار تیم‌های ملی قطر و کره‌جنوبی در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های 2019 آسیا به نفع قطر به پایان رسید.
مسابقه حساس تیم‌های ملی قطر و کره‌جنوبی در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های 2019 آسیا در ورزشگاه بن‌زاید برگزار شد و در پایان تیم‌ملی قطر با نتیجه یک بر صفر به پیروزی ‌رسید و راهی نیمه‌نهایی شد.
عبدالعزیز حاتم در دقیقه 78 با یک شوت از راه دور دروازه کره را باز کرد تا با همین گل قطر به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند.
 
پایان شگفتی‌سازی ویتنام با شکست مقابل ژاپن
تیم‌ملی ژاپن در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌‌های آسیا 2019 مقابل ویتنام به پیروزی رسید و به نیمه‌نهایی راه پیدا کرد.
تیم‌ملی ژاپن پنجشنبه در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌‌های آسیا 2019 در ورزشگاه
آل مکتوم به مصاف تیم‌ملی ویتنام رفت و با یک گل که از روی نقطه پنالتی زده شد به پیروزی رسید تا حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی شود.
ویتنامی‌ها که به نوعی شگفتی‌ساز این دوره از جام ملت‌ها بودند، بازی را بی‌محابا تهاجمی آغاز کردند. ویتنام چندین موقعیت روی دروازه سامورایی‌ها داشت ولی جدی نبود. این دیدار اولین بازی مسابقات جام ملت‌‌های آسیا 2019 بود که تکنولوژی ویدئو چک در آن استفاده می‌شد. در دقیقه 24 بازی ژاپنی‌ها به گل رسیدند ولی داور اماراتی با درخواست ویدئوچک این گل را مردود اعلام کرد، چون بازیکن ژاپنی با دست این گل را به ثمر رسانده بود. این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل در نیمه اول به پایان رسید.
در نیمه دوم حملات متعدد ژاپنی‌ها در دقیقه 57 به ثمر نشست و یک پنالتی گرفتند. البته در این صحنه تکنولوژی ویدئوچک به داد سامورایی‌ها رسید و داور اماراتی با VAR این پنالتی را اعلام کرد. ریتسو دوان این پنالتی را به گل تبدیل کرد تا ژاپن با نتیجه یک بر صفر برنده بازی باشد و روز دوشنبه به مصاف تیم‌ملی کشورمان برود.
 
سرمربی عراق در یک قدمی اخراج
سایت اسپورت عراق خبر داد سرمربی تیم‌ملی عراق در آستانه برکناری قرار دارد.
سایت فوتبال عراق خبر داد فدراسیون فوتبال این کشور از نتایجی که کاتانچ، سرمربی فعلی تیم‌ملی در جام ملت‌‌های آسیا 2019 گرفته ناراضی است و در اندیشه برکناری این سرمربی است. تیم ملی عراق که کاتانچ 3 ماه پیش هدایت آن را برعهده گرفت، هفته گذشته در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌‌های آسیا 2019 با شکست از قطر از این رقابت‌ها حذف شد.
 
سرمربی بحرین برکنار شد
فدراسیون فوتبال بحرین سرمربی اهل جمهوری چک خود را برکنار کرد.
فدراسیون فوتبال بحرین اعلام کرد میروسلاو اسکوپ، سرمربی خود را از سمتش برکنار کرده است. بحرین در جام ملت‌های آسیا 2019 به مرحله یک‌هشتم نهایی رسید ولی مقابل کره‌جنوبی با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
 
حضور فرزندان شهید مدافع حرم در تمرین پرسپولیس
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین نوبت صبح جمعه را در غیاب برانکو ایوانکوویچ برگزار کرد.
به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین نوبت صبح  این تیم دیروز از ساعت 10 در غیاب برانکو ایوانکوویچ و با حضور کریم باقری، زلاتکو، مارکو و ایگور برگزار شد.
سرمربی پرسپولیس جهت حضور در یک سخنرانی، دیروز در تمرین صبح شرکت نکرد.
قرمزپوشان ابتدا زیر نظر مارکو در چند آیتم به گرم کردن و آماده‌سازی بدن‌ها برای تمرین پرداختند، سپس در 2 گروه، زیر نظر کریم باقری و زلاتکو ایوانکوویچ به فوتبال هدفمند روی آوردند.
گلرها هم با ایگور به تمرینات اختصاصی پرداختند. گفتنی است تمرین صبح جمعه قرمزپوشان میهمانان گرامی و عزیزی هم داشت؛ فرزندان شهید بلبازی، از مدافعان حرم دیروز با اعضای تیم پرسپولیس دیدار و گفت‌وگو کردند.

Page Generated in 0/0062 sec