printlogo


کد خبر: 205487تاریخ: 1397/11/6 00:00
اخبار

پیروزی رئال و شکست بارسلونا در جام حذفی اسپانیا
رئالی‌ها در دیدار رفت رقابت‌های کوپادل‌ری مقابل میهمان خود خیرونا با درخشش مدافع خود پیروز شدند و بارسلونا در غیاب لیونل مسی مقابل سویا باخت.
در ادامه رقابت‌های فوتبال کوپا دل‌ری (جام حذفی اسپانیا) رئال‌مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان خیرونا بود و با نتیجه 4 بر 2 پیروز شد.
لوزانو دقیقه 7 و گرانل دقیقه 66 برای خیرونا گلزنی کردند و گل‌های رئال مادرید هم توسط واسکز (18)، راموس (42 و 77) و بنزما (81) زده شد.
در دیگر دیدار بارسلونا مقابل سویا تن به شکست 2 بر صفر داد. گل‌های این بازی را سارابیا در دقیقه 58  و بن یدر در دقیقه 76 به ثمر رساندند.
در این بازی لیونل مسی حضور نداشت.
 
چلسی و منچستر سیتی در فینال جام اتحادیه انگلیس
چلسی موفق شد در دور برگشت مرحله
نیمه نهایی رقابت‌های کارلینگ کاپ در داربی لندن و مقابل تاتنهام در ضربات پنالتی به پیروزی برسد و به فینال راه یابد.
در دور برگشت مرحله نیمه نهایی کارابائو کاپ (جام اتحادیه انگلیس) چلسی در استمفوردبریج به مصاف تاتنهام رفت و این دیدار با برتری 2 بر یک آبی‌پوشان به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.
گل‌های بازی را انگولو کانته دقیقه 27 و ادن هازارد در دقیقه 38 برای چلسی به ثمر رساندند و یورنته در دقیقه 50 برای تاتنهام گلزنی کرد.
دیدار رفت با یک گل به سود تاتنهام به پایان رسیده بود تا در ضربات پنالتی چلسی 4 بر 2 پیروز شود.
در نهایت شاگردان ساری در مجموع 2 دیدار رفت و برگشت جواز حضور در مرحله نهایی و دیدار با من‌سیتی را به دست آوردند.
سیتیزن‌ها مقابل برتون به برد 10 بر صفر در مجموع 2 دیدار رسیده بودند.
 
تیری آنری تا اطلاع ثانوی از هدایت موناکو برکنار شد
با اعلام باشگاه موناکو، تیری آنری تا اطلاع ثانوی از هدایت این تیم برکنار شد.
تیری آنری که اوایل فصل جانشین لئوناردو ژادریم شده بود، با کسب نتایج ضعیف از هدایت این تیم تا اطلاع ثانوی برکنار شد. آنری 20 بار روی نیمکت موناکو نشست که 4 بار پیروز شد و 11 بار شکست خورد. موناکو اکنون در رتبه نوزدهم جدول لیگ لوشامپیونه فرانسه قرار دارد.
مقامات موناکو وعده دادند که بزودی تصمیم نهایی درباره وی گرفته می‌شود.
 
خداحافظی با ستاره‌ای که بین آسمان و دریا ماند!
پلیس نجات اعلام کرد شانس زنده‌ ماندن امیلیانو سالا بشدت کم بوده و به همین علت عملیات تفحص پایان یافت.
3 روز از ناپدید شدن هواپیمای «امیلیانو سالا» که از نانت فرانسه در حال سفر به کاردیف سیتی بود، گذشت. دقایقی پیش پلیس نجات اعلام کرد شانس زنده ‌ماندن این بازیکن بشدت کم بوده و به همین علت عملیات تفحص پایان یافت. این بازیکن پس از خداحافظی با تیم گذشته خود نانت، در حال سفر به کاردیف و بازی در لیگ برتر انگلیس بود که هواپیمایش از رادار ناپدید شد.
 
 
دروازه‌بان پرسپولیس:
استقلال همیشه تیم خوبی است
بوژیدار رادوشوویچ، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که این تیم در فصل جاری هم یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر است. بوژیدار رادوشوویچ در گفت‌وگو با تسنیم، درباره اردویی که پرسپولیس در کشور قطر پشت سر گذاشت، اظهار داشت: ما 12 روز در دوحه اردو زدیم که اردوی بسیار خوبی بود. در آنجا امکانات در سطح بسیار بالایی بود و تمرینات ما در زمین‌هایی که کیفیت بالایی داشت برگزار می‌شد. 2 بازی دوستانه هم با یوپن و الشحانیه انجام دادیم که نمایش خوبی داشتیم. حالا هم تمرینات را در تهران دنبال می‌کنیم تا آماده شروع نیم‌فصل دوم لیگ برتر شویم.
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که اصلی‌ترین رقیب پرسپولیس برای قهرمانی چه تیمی است، خاطرنشان کرد: سپاهان تیمی است که نتایج خوبی گرفته و استقلال هم همیشه تیم خوبی بوده است، البته درباره پرسپولیس هم باید بگویم که تیم ما کیفیت فنی خوبی دارد و قطعاً قدرت تیمی ما با اضافه شدن بازیکنان جدید بیشتر شده است. 

Page Generated in 0/0059 sec