printlogo


کد خبر: 205520تاریخ: 1397/11/7 00:00
اخبار

گونچالوس در استقلال
امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه اعلام کرد اسماعیل گونچالوس با امضای قراردادی به صورت رسمی به جمع آبی‌پوشان پیوست. او گفت: اسماعیل گونچالوس قرارداد رسمی خود با باشگاه استقلال را به مدت یک فصل و نیم امضا کرد. با تایید نهایی تست پزشکی قرارداد این بازیکن امضا شد و دلیل تاخیر در امضای قرارداد نیز همزمان شدن با روز جمعه و تعطیلی این روز بود.
گونچالوس پس از امضای قرارداد به ترکیه رفت تا وسایل خود را به ایران بیاورد. این بازیکن دوشنبه در تهران خواهد بود.

قوچان‌نژاد در یک قدمی تیم استرالیایی و لیگ قهرمانان آسیا
اف.سی سیدنی استرالیا در حال مذاکره با رضا قوچان‌نژاد است تا این بازیکن را به خدمت بگیرد.
به نقل از سیدنی هرالد، تیم فوتبال اف‌سی سیدنی استرالیا که در لیگ قهرمانان آسیا۲۰۱۹ نیز حضور دارد به دنبال جذب رضا قوچان‌نژاد، مهاجم سابق تیم‌ملی فوتبال ایران است. در صورتی که این انتقال انجام شود سیدنی می‌تواند هم در لیگ استرالیا و هم در لیگ قهرمانان حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد. باشگاه استرالیایی مذاکرات خوبی با باشگاه قبرسی آپوئل داشته و قرار است گوچی با قراردادی قرضی تا پایان فصل جاری در سیدنی بازی کند. این بازیکن در ۴۴ بازی برای تیم‌ملی ایران موفق شد ۱۷ گل به ثمر برساند ولی بعد از اینکه در جام‌جهانی روسیه یک دقیقه هم برای ایران بازی نکرد، از تیم‌ملی کنار رفت. این بازیکن قبل از حضور در قبرس، در تیم هیرنفین، در ۶۷ بازی در لیگ هلند توانست ۲۷ گل به ثمر برساند. رسانه‌های قبرسی هم این انتقال را تمام‌شده دانستند و اعلام کردند گوچی چند روز آینده راهی استرالیا می‌شود. سیدنی در رده دوم لیگ استرالیا قرار دارد.

شباهت عجیب ایران و ژاپن پیش از بازی بزرگ
تیم‌ملی ایران در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا باید در ورزشگاه العین به مصاف ژاپن برود. این دیدار در حالی برگزار می شود
 که از آخرین باخت هر 2 تیم مدت‌ها و ماه‌ها می‌گذرد. هر 2 تیم ‌آخرین بار در جام‌جهانی شکست خوردند. تیم‌ملی در دومین بازی خود با یک گل به اسپانیا باخت و ژاپن هم در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 3-2 مغلوب بلژیک شد. ایران بعد از آن مسابقه به 8 برد و 4 تساوی رسید. سامورایی‌ها هم بعد از آن شکست 9 برد و یک تساوی حاصل کارشان بود. حال باید دید در بازی روز دوشنبه طلسم کدام تیم شکسته می‌شود. موریاسو تاکنون به عنوان سرمربی ژاپن شکست نخورده است.

بازگشت نورافکن به استقلال و پیوستن یونس دلفی به شارلوا
یک سایت بلژیکی از بازگشت قرضی امید نورافکن به استقلال برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر ایران و پیوستن یونس دلفی به این تیم بلژیکی خبر داد. امید نورافکن، هافبک ایرانی که در نیم‌فصل نخست نتوانست جایی در ترکیب فلیکس مازو در تیم شارلوا داشته باشد، با امضای قراردادی قرضی تا پایان فصل جاری در تیم سابق خود یعنی استقلال توپ خواهد زد.
باشگاه شارلوا اجازه مذاکره و ماندن نورافکن را در ایران داد تا این بازیکن به صورت قرضی ادامه فصل را در تیم سابق خود طی کند.
با بازگشت نورافکن به استقلال، علی قلی‌زاده تنها ایرانی تیم شارلوا خواهد بود که دوران نقاهت را سپری می‌کند.
البته طبق ادعای سایت بلژیکی، شارلوا در حالی که یک هفته تا پایان نقل‌وانتقالات زمستانی خود زمان دارد، به دنبال یک بازیکن جوان دیگر ایرانی است. این تیم یونس دلفی را مدنظر دارد و قرار است این بازیکن تا هفته آینده پیوستنش به شارلوا قطعی شود.

خداحافظی ستاره کره‌جنوبی از تیم ملی فوتبال بعد از حذف از جام ملت‌ها
کوجا چئول بعد از حذف تیم‌ملی کره‌جنوبی از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ از تیم‌ملی این کشور خداحافظی کرد.‌ به نقل از فاکس، تیم‌ملی فوتبال کره‌جنوبی با شکست برابر قطر از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ حذف شد. همین باعث شد کوجا چئول که در تیم آگسبورگ آلمان بازی می‌کند خداحافظی خودش را از تیم‌ملی این کشور اعلام کند. این اتفاق در حالی رخ داد که کوجا چئول تنها ۲۹ سال دارد. کوجا چئول در دوران حضورش در تیم‌ملی فوتبال کره‌جنوبی موفق شده است ۷۶ بازی انجام دهد و ۱۹ گل نیز به ثمر برساند. این بازیکن در 2 جام‌جهانی روسیه و برزیل برای تیم‌ملی فوتبال کره‌جنوبی بازی کرد.


Page Generated in 0/0059 sec