printlogo


کد خبر: 205538تاریخ: 1397/11/7 00:00
اخبار

معاون آموزش‌وپرورش خبر داد
اجرای طرح «عید و داستان» در نوروز 98
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه توزیع پیک ‌نوروزی از سال گذشته ممنوع شده است، گفت: طرح «عید و داستان» با اندکی تغییر در شیوه اجرا در نوروز ۹۸ انجام می‌شود.
رضوان حکیم‌زاده، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش درباره برنامه امسال دانش‌آموزان ابتدایی در ایام نوروز، به فارس اظهار داشت: امسال همانند سال گذشته و در راستای انس دانش‌آموزان با کتاب، طرح «عید و داستان» اجرا می‌شود.
 وی ادامه داد: طرح «عید و داستان» با تغییرات اندکی در شیوه اجرا که بزودی ابلاغ می‌شود، در نوروز سال ۹۸ اجرا می‌شود و به ‌هیچ‌وجه تولید و توزیع پیک‌های نوروزی و عناوین مشابه مثل درس‌نامه عید نباید انجام شود. حکیم‌زاده افزود: این طرح از 3-2 ماه قبل به استان‌ها اعلام شد و ادارات آموزش‌وپرورش استان‌ها مانند سال گذشته آماده اجرای آن هستند.

تکذیب شایعه  اعطای کسر خدمت ۴۰ روزه
معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا شایعه اعطای کسر خدمت ۴۰ روزه به سربازان را تکذیب کرد.
سرهنگ سیدمهدی تقوی  درباره شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اعطای کسر خدمت به سربازان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ایسنا اظهار داشت: خبرهایی که تحت عناوینی نظیر همین کسری خدمت ۴۰ روزه سربازان مطرح می‌شود به هیچ عنوان صحت ندارد و تکذیب می‌شود. وی با بیان اینکه سربازان باید اخبار مربوط به سربازی را از منابع موثق پیگیری کنند، گفت: متأسفانه شایعه‌های اینچنینی باعث می‌شود برخی سربازان دچار خطا در محاسبات و برنامه‌ریزی خود شوند. برخی شایعات نیز باعث می‌شود مشمولان وارد غیبت از سربازی شوند. معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا تاکید کرد: سربازان و مشمولان اخبار مربوط به حوزه سربازی را تنها از منابع معتبر و رسمی پیگیری کنند و به شایعات توجهی نداشته باشند.


هشدار پلیس درباره یخ‌زدگی  راه‌ها
 رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا نسبت به بارش برف و باران و یخ‌زدگی در محور‌های کشور هشدار داد. سرهنگ نادر رحمانی به میزان اظهار داشت: از بعد از ظهر یکشنبه (امروز) برای محور‌های غربی و شمالی بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.
وی افزود: این وضعیت در روز دوشنبه در محور‌های شمال، غرب، شمال غرب و مرکز تشدید شده و در ارتفاعات بارش برف را انتظار داریم، لذا توصیه می‌کنیم رانندگان در روز دوشنبه در صورت تردد در محور‌های استان‌های واقع در این مناطق زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشد. رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: از سوی دیگر برودت هوا برای روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه نیز در این مناطق پیش‌بینی می‌شود، لذا احتمال می‌رود با یخ زدگی در این محور‌ها مواجه باشیم. وی تصریح کرد: برای روز سه‌شنبه در شمال شرق و شرق کشور بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود، لذا در این روز در استان‌های خراسان شمالی، گلستان و خراسان رضوی بارش برف خواهیم داشت و توصیه می‌کنیم رانندگان در این روز برای تردد در محور‌های استان‌های یاد شده تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.


Page Generated in 0/0054 sec