printlogo


کد خبر: 205540تاریخ: 1397/11/7 00:00
کوتاه و گویا

 سومین دوره نمایشگاه و جایزه کتاب‌های موضوعی مرآت، ویژه کتاب‌های انقلاب اسلامی در موضوعات معارف انقلاب اسلامی، تاریخ تحلیلی انقلاب اسلامی و دستاورهای انقلاب اسلامی به همت جمعی از ناشران جبهه فرهنگی - انقلاب اسلامی و با مشارکت سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران، روز دوشنبه هشتم بهمن‌ماه با رونمایی از کتاب‌شناسی توصیفی انقلاب اسلامی و تجلیل از ۹۰ اثر برگزیده در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.
 درآستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مسابقات فوتبال چمنی جام فجر در بوستان شریعتی منطقه 3 تهران برگزار می‌شود. فوتبال چمنی جام فجر با حضور 14 تیم از محلات این منطقه از ششم بهمن‌ماه ساعت 14 در زمین ورزشی بوستان شریعتی واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان سیدخندان، نرسیده به بزرگراه شهید همت برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به مسابقات ورزشی می‌توانند به مدت 2 هفته از ساعت 14 تا 18 شاهد برگزاری 3 دیدار  فوتبال محلی در این زمین چمن باشند.  
 حسین کتابدار، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران در حاشیه بازدید از چهارمین دوره اسکان اضطراری و سرپناه که در شعبه هلال‌احمر شهرستان پیشوا برگزار شد با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۰۰ دوره آموزش عمومی و تخصصی امداد و نجات در استان تهران برگزار شده است، گفت: آموزش‌های تخصصی برای امدادگران و نجاتگران با جدیت بیشتری تا پایان امسال و نیز سال آینده پیگیری خواهد شد.
 مجتبی یزدانی در جلسه شورای معاونان خدمات شهری مناطق  بیست‌ودوگانه شهر تهران گفت: سامانه صورت وضعیت الکترونیک خدمات پسماند بر عملکرد و وضعیت پیمانکاران در حوزه حمل‌و‌نقل پسماند و رفت و روب معابر نظارت دارد، بنابراین در راستای خدمات‌رسانی مطلوب ماشین‌آلات پیمانکاران در حوزه مدیریت پسماند در مناطق بیست‌ودوگانه باید به GPS تجهیز شود. معاون خدمات شهری شهرداری تهران بر اجرای پایلوت طرح تجمیع خدمات مدیریت پسماند با هدف جمع‌آوری و تفکیک پسماندهای خشک و تر تاکید کرد و گفت: این طرح در مناطق21،13 و 22 در حال انجام است و این موضوع باید به نحو مطلوبی اجرایی شود.
 آموزشگران مناطق بیست‌ودوگانه شهر تهران با همکاری اداره کل سلامت شهرداری تهران و میزبانی شهرداری منطقه 5، در کارگاه 3 روزه آموزشی چگونگی کار با سالمندان آلزایمری شرکت کردند. شهرزاد بدخش، مدیر اداره سلامت منطقه درباره اهداف برگزاری این دوره آموزشی گفت: بر اساس دستورالعمل اجرایی اداره کل سلامت شهرداری تهران، کارگاه 3 روزه برای شناخت بیشتر دنیای سالمندان، شیوه برخورد، توجه به علایق و نگهداری آنها بویژه سالمندان آلزایمری برگزار می‌شود.


Page Generated in 0/0054 sec