printlogo


کد خبر: 205654تاریخ: 1397/11/9 00:00
اخبار

سعادتمند: خبر مدیرعاملی‌ام در پرسپولیس شایعه بود!
رئیس جدید هیات‌مدیره باشگاه استقلال گفت: در گذشته نیز شایعه شده بود می‌خواهم مدیرعامل پرسپولیس شوم که من این موضوع را تکذیب کردم. سعادتمند در ادامه صحبت‌‌های خود بیان کرد: بعد از اینکه تیم پرسپولیس به فینال و نیمه‌نهایی رسید، من در نظرات شخصی خود اعلام کردم با وجود 50 سال استقلالی بودن، از صعود این تیم به‌عنوان نماینده ایران خوشحالم و در همان مطلب نیز اعلام کردم 50 سال است که استقلالی هستم. ما خانوادگی استقلالی هستیم و پدر من نیز رئیس هیات فوتبال نوشهر بوده و همه ما را به استقلالی بودن می‌شناسند. وی ادامه داد: من مدیر فدراسیون‌‌های مختلف و باشگاه‌‌های زیادی بوده‌ام. امروز از حضور در استقلال بسیار خوشحالم. اگر از استقلالی‌‌های قدیمی بپرسید، تیم استقلال که به نوشهر می‌آمد، بازیکنان استقلال به منزل ما می‌آمدند. منصورخان پورحیدری نیز به منزل ما می‌آمد. رئیس هیات‌مدیره استقلال در ادامه توضیحات خود افزود: در گذشته نیز شایعه شده بود می‌خواهم مدیرعامل پرسپولیس شوم که من این موضوع را تکذیب کردم. من یک استقلالی کامل هستم و از این بابت خوشحالم. زمان عامل بسیار خوبی است و مطمئن باشید همه‌چیز را ثابت می‌کند. هواداران استقلال حق دارند نگران باشند اما مطمئن باشید با گذشت زمان خیال آنها آسوده می‌شود. سعادتمند در ادامه درباره برگزاری جلسه هیات‌مدیره باشگاه گفت: آقای فتحی به عنوان مدیرعامل محترم باشگاه در جریان مشکلات هستند و همه‌چیز را به هیات‌مدیره خواهند گفت. خانواده استقلال بسیار بزرگ است و استقلال روزهای خوبی خواهد داشت.

کاظمی سرمربی بادران شد
فرهاد کاظمی به عنوان سرمربی جدید تیم بادران انتخاب شد. کاظمی در اعتراض به برخی مشکلات باشگاه سرخپوشان پاکدشت از سرمربیگری این تیم استعفا کرد، این در حالی است که این تیم با او در نیم‌فصل اول صدرنشین لیگ دسته اول بود و شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر داشت. کاظمی اما بعد از جدایی فرشید استحقاری از سرمربیگری بادران به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب و به بازیکنان این تیم معرفی شد.

بن‌عطیه و ستاره ژاپنی به الدحیل پیوستند
الدحیل با مدافع سرشناس یوونتوس و همچنین هافبک آینده‌دار ژاپنی به توافق نهایی رسید. به نقل از الرای، الدحیل حریف تیم فوتبال استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌آید. این تیم قطری با جذب ستاره‌های جدید خود را آماده شروعی مقتدرانه در نیم‌فصل دوم لیگ ستارگان قطر و البته لیگ قهرمانان آسیا می‌کند. الدحیل در گام نخست با مهدی بن‌عطیه، مدافع سرشناس مراکشی به توافق نهایی رسید. بن‌عطیه تست پزشکی باشگاه الدحیل را با موفقیت پشت‌سر گذاشت تا همه‌چیز آماده این انتقال شود. تیم فوتبال الدحیل همچنین با شویا ناکاجیما، ستاره ۲۴ ساله ژاپنی که در لیگ پرتغال بازی می‌کند برای جایگزینی تام تائه‌هی به توافق رسید و بزودی او هم قراردادش را نهایی خواهد کرد.

بدبیاری برای وزنه‌بردار فوق‌سنگین ایران
وزنه‌بردار فوق‌سنگین ایران به دلیل عمل جراحی جام فجر را از دست می‌دهد. تیم‌ملی وزنه‌برداری خود را برای حضور در جام فجر و قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ آماده می‌کند. مسابقات جام فجر گزینشی المپیک است و از این لحاظ مهم است که ملی‌پوشان با حضور در این مسابقات بتوانند یکی از گزینش‌های المپیک را پشت‌سر بگذارند. اما در دسته فوق‌سنگین کار طبق انتظار پیش نرفت چون در شرایطی که از حضور سعید علی‌حسینی در اردوی تیم‌ملی خبری نیست، تیم‌ملی یکی دیگر از وزنه‌برداران فوق‌سنگین خود را برای چند هفته‌ای در اختیار ندارد. همایون تیموری 2 روز پیش عمل جراحی آپاندیس انجام داده و باید سه، چهار هفته استراحت کند. با این شرایط به احتمال زیاد این وزنه بردار جام فجر را از دست می‌دهد و حالا باید دید پس از آن شرایطش برای حضور در قهرمانی آسیا به چه صورت خواهد بود.


Page Generated in 0/0059 sec