printlogo


کد خبر: 206027تاریخ: 1397/11/16 00:00
اخبار

بقایای جت سالا پیدا شد
رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند بقایای جتی که بازیکن آرژانتینی مسافرش بود در کانال مانش پیدا شده است. به نقل از یورو اسپورت، جست‌وجو برای یافتن جتی که امیلیانو سالا در آن حضور داشت ادامه دارد و اطلاعات جدیدی از آن به دست آمده است. بقایایی از این جت در کانال مانش پیدا شده است. کشتی‌ای که جست‌وجو را برعهده داشت در حال بازگشت به بندر است و اطلاعات در این رابطه تکمیل خواهد شد. بازیکن آرژانتینی دوشنبه هفته گذشته با یک جت، نانت را به مقصد کاردیف ترک کرد اما ناگهان جت در کانال مانش از رادار محو شد. در این جت تنها سالا و خلبان حضور داشتند. پیش از این تنها چند صندلی از این جت پیدا شده بود.

هندبالیست صربستانی خودکشی کرد
نواک بوسکوویچ، ملی‌پوش پیشین صربستانی با اسلحه خود را کشت. به نقل از آ.اس، نواک بوسکوویچ یکشنبه بی‌جان در شهر چرونکا پیدا شد. ماموران در حالی بدن بی‌جان هندبالیست صربستانی را جلوی خانه‌اش پیدا کردند که یک اسلحه همراهش بود. ملی‌پوش پیشین علاقه زیادی به شکار داشت و این موضوع را در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌داد. پلیس بر این باور است که بازیکن ۲۹ ساله با اسلحه به سر خود شلیک کرده است. بوسکوویچ اخیراً بدون تیم بود و بهترین موفقیتش به یورو ۲۰۱۶ لهستان بازمی‌گردد. او بتازگی پدر شده بود و در میان هواداران صربستانی محبوبیت داشت.

واکنش ناظمی به اظهارات دایی
مازیار ناظمی به انتقادات علی دایی از وزارت ورزش و خودش واکنش نشان داد. علی دایی در مصاحبه با ایسنا، به انتقاد از مازیار ناظمی، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان پرداخت. ناظمی در پیامی که در فضای مجازی منتشر شده، درباره اظهارات علی دایی نوشت که تمام اظهاراتش درباره حضور زیدان و مورینیو در صف انتظار هدایت تیم‌ملی از سوی فدراسیون فوتبال بوده و وزارت ورزش در دوره کنونی دخالتی در امور فوتبال ندارد. او با اشاره به اظهارات کی‌روش علیه وزارت ورزش نیز تاکید کرد به خاطر آرامش فضای فوتبال، وزارت ورزش واکنشی به این صحبت‌ها نشان نداده ولی بیشترین حمایت از فوتبال انجام شده است.

فولاد- پرسپولیس روی هوا!
در حالی که یک هفته به بازی فولاد- پرسپولیس مانده است، هنوز ورزشگاه محل برگزاری این بازی مشخص نیست. با توجه به اعلام باشگاه فولاد خوزستان، ورزشگاه اختصاصی این باشگاه با توجه به بعضی ایرادات نمی‌تواند میزبان بازی فولاد- پرسولیس و احتمالاً دیگر بازی‌های لیگ برتر باشد. دیروز هم مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان اعلام کرد ورزشگاه غدیر هم با توجه به بازسازی نمی‌تواند محل برگزاری بازی فولاد- پرسپولیس باشد. سعید فتاحی، رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این موضوع اظهار کرد: با توجه به مشکل روشنایی ورزشگاه غدیر، این ورزشگاه نمی‌تواند میزبان برگزاری بازی فولاد- پرسپولیس باشد. از طرفی ورزشگاه تختی اهواز نیز شرایط برگزاری بازی در سطح لیگ برتر را ندارد. او ادامه داد: مطابق قانون باشگاه فولاد موظف است یک ورزشگاه دیگر به ما معرفی کند چون ورزشگاه تختی هم این شرایط را ندارد آنها باید یکی از ورزشگاه‌های شهرهایی مثل مسجدسلیمان یا آبادان را معرفی کنند، در غیر این‌صورت ما خودمان محل برگزاری این بازی را مشخص می‌کنیم.


Page Generated in 0/0049 sec