رئیس مرکز پژوهشها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: تاکنون برای کرج المان مشخصی طراحی نشده این درحالی است که کرج از نظر پیشینه تاریخی یکی از کلانشهرهای مطرح کشور است. سارا دشتگرد در نشست تخصصی تولید محتوا و تبلیغات محیطی که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر کرج، معاونتها، مدیران مناطق و سازمانها در صحن شورا برگزار شد، اظهار کرد: طراحی یک اِلمان شاخص برای شهر کرج از مواردی است که میتوان با همکاری هنرمندان کرجی به آن رسید. عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه المان با شاخصههای مشخص در شناساندن شهر به مسافران نقش بسزایی دارد، افزود: طراحان خلاق و هنرمند کرجی میتوانند برای طراحی این المان با شهرداری همکاری کنند. دشتگرد با اشاره به برنامههای آخر سال و نوروز بیان کرد: با توجه به تبلیغات محیطی که از سوی شهرداری انجام میشود این تبلیغات میتواند در جذب مسافران به بازدید از سطح شهر مؤثر باشد. وی یادآور شد: تبلیغات شهری در ایام نوروز باید از انسجام و محتوایی خاص و متمایز نسبت به سالهای گذشته برخوردار باشد. رئیس مرکز پژوهشها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: امیدواریم چنین فعالیتهایی تداوم داشته باشد و تبلیغات و اطلاعرسانی منسجم و فراگیر را در سایر مناسبتها و رویدادهای مهم شاهد باشیم. وی توضیح داد: بدون شک تبلیغات محیطی مناسب و استفاده از ظرفیت رسانه شهری نقش بسزایی در معرفی ایران کوچک به شهروندان و مسافران نوروزی خواهد داشت.