printlogo


کد خبر: 207874تاریخ: 1397/12/26 00:00
کوتاه و گویا

 دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه ایران در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد، خواهان اقدامات عملی از سوی دیگر کشورهای جهان در حوزه مبارزه با موادمخدر شد. اسکندر مومنی که برای شرکت در نشست وزرای شصت‌و‌دومین اجلاس کمیسیون سالانه موادمخدر (CND) به وین سفر کرده است، در مصاحبه‌ای هدف از این سفر را تبیین مواضع، دیدگاه‌ها، اقدامات و فعالیت‌های کشورمان در مبارزه جهانی با موادمخدر و نیز انتظارات و مطالبات ایران از سازمان ملل و جامعه جهانی برشمرد. وی با اعلام اینکه ایران در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد، خواهان اقدامات عملی از سوی دیگر کشورهای جهان شد.
 شهردار منطقه 7 تهران گفت: طرح دیوار دانایی با امکان امانت‌دهی و تبادل کتاب برای نخستین‌بار در این منطقه در سرای محله سبلان اجرا می‌شود. سمیه حاجوی افزود: بهره‌مندی بیشتر و بهتر مخاطبان و جذب بیشتر کودکان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، نوجوانان و جوانان به محیط‌‌های مطالعاتی و آموزشی از جمله اهداف اجرای طرح دیوار دانایی است.
 کانون زبان ایران برای ترم آموزشی بهار ۱۳۹۸ در بخش‌های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، روسی، فرانسه، چینی، ایتالیایی و عربی زبان‌آموز می‌پذیرد. زبان‌آموزان کانون زبان ایران برای ثبت‌نام در ترم بهار لازم است از روز ۲ تا ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ با مراجعه به سامانه اینترنتی شهریه  به نشانی
www.ilireg.ir  شهریه خود را پرداخت کنند و سپس از ۶ فروردین ۱۳۹۸ براساس برنامه زمان‌بندی تقویم آموزشی، نسبت به ثبت‌نام اینترنتی کلاس خود اقدام کنند.
 معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهردار تهران از ارائه لایحه دوفوریتی اصلاح بودجه سال ۱۳۹۷ شهرداری تهران در روز یکشنبه به شورای شهر خبر داد. سکینه اشرفی درباره آخرین وضعیت تحقق بودجه امسال شهرداری تهران و کسری احتمالی بودجه اظهار کرد: حدود ٩٤ درصد بودجه نقد شهرداری و بخش عمده‌ای از درآمد غیرنقد شهرداری تهران محقق شده است و بنابراین برخی اظهارنظرها درباره کسری بودجه 4 تا 5هزار میلیارد تومانی شهرداری در سال جاری دقیق نیست و نمی‌توان آن را تایید کرد.


Page Generated in 0/0061 sec