printlogo


کد خبر: 207878تاریخ: 1397/12/26 00:00
اخبار

اعلام برنامه‌های  تحویل سال تلویزیون
برنامه‌های تحویل سال شبکه‌های مختلف سیما اعلام شد. به گزارش «وطن امروز»، همانند سال‌های گذشته برخی شبکه‌های تلویزیونی از روزهای قبل از سال تحویل ویژه‌برنامه‌های خود را آغاز می‌کنند. علی ضیا اجرای ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه یک را برعهده دارد و به مدت 5 شب میزبان چهره‌هاست و ساعت پخش برنامه از شنبه تا سه‌شنبه حوالی ساعت ۲۲:۱۵ خواهد بود، چهارشنبه نیز برنامه در 2 بخش روی آنتن می‌رود و بار اول از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ روی آنتن شبکه یک خواهد بود و بار دیگر نیز از ساعت ۲۳ تا دقایقی پس از تحویل سال پخش خواهد شد. «پل فروردین» عنوان ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه 2 سیما به تهیه‌کنندگی مهدی بابایی و احسان ارغوانی و کاری از گروه فرهنگی- اجتماعی است. این برنامه سه‌شنبه ۲۸ اسفندماه از ساعت ۲۳:۳۰ و چهارشنبه ۲۹ اسفندماه از ساعت ۱۹ تا ۳ بامداد از شبکه دو سیما راهی آنتن می‌شود. همچنین برنامه «پل فروردین» به صورت یک برنامه شبانگاهی از چهارشنبه ۲۲ اسفندماه تا دوشنبه ۲۷ اسفندماه ساعت ۲۳:۳۰ و از پنجشنبه اول فروردین تا جمعه ۱۶ فروردین ساعت ۲۳ در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو قرار دارد. همچنین ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه سه سیما با اجرای احسان علیخانی در روزهای سه‌شنبه ۲۸ اسفندماه و چهارشنبه ۲۹ اسفندماه راهی آنتن می‌شود. «بهار جان» عنوان ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه 5 سیما است که با 2 مجری از روز دوشنبه ۲۷ اسفندماه به مدت ۳ شب روی آنتن شبکه 5 می‌رود. شبکه 7 سیما نیز ویژه‌برنامه «نوبهار» را از دوشنبه ۲۷ اسفندماه تا تاریخ ۲ فروردین ماه با اجرای حمید گودرزی راهی آنتن می‌کند. شبکه 4 سیما از ساعت ۲۱ بیست و نهم اسفند تا ۲ بامداد اول فروردین با چهره‌های شاخص فرهنگی میهمان لحظات تحویل سال خانه‌های ایرانیان می‌شود.


نتایج جالب توجه یک نظرسنجی  درباره مخاطبان سینما و تئاتر
۳۰ درصد ایرانی‌ها  هرگز به سینما نرفته‌اند!
طبق نظرسنجی اسفندماه «ایسپا»، ۳۰ درصد ایرانی‌ها تاکنون سینما نرفته‌اند؛ این آمار درباره تئاتر بیش از ۸۸ درصد مردم ایران را شامل می‌شود. به گزارش فارس، بر اساس این نظرسنجی، ۲۲ درصد پاسخگویان اعلام کرده‌اند آخرین باری که به سینما رفته‌اند کمتر از یک سال پیش بوده است، 4/10 درصد اعلام کرده‌اند آخرین بار بین یک تا ۳ سال پیش بوده که به سینما رفته‌اند. 5/37 درصد از پاسخگویان هم گفته‌ا‌ند از آخرین باری که به سینما رفته‌اند، حداقل بیش از ۳ سال می‌گذرد. این مرکز درباره تئاتر رفتن مردم ایران هم نظرسنجی کرده است که بر اساس آن، 6/88 درصد مردم تا کنون به تئاتر نرفته‌اند! نتایج نظرسنجی ملی اسفندماه ایسپا نشان می‌دهد 3/6 درصد مردم هر چند سال یک بار به تئاتر می‌روند.  1/3 درصد پاسخگویان اعلام کرده‌اند سالی یک بار به تئاتر می‌روند، 3/1درصد از پاسخگویان اعلام کرده‌اند هر چند ماه یک بار به تئاتر می‌روند.  5/0 درصد هم اعلام کرده‌اند هر ماه یک بار می‌روند و 2/0 درصد گفته‌اند هر ماه چند بار به تئاتر می‌روند.


تاریخ برگزاری گلدن‌گلوب ۲۰۲۰ اعلام شد
زمان مراسم اهدای جوایز گلدن‌گلوب ۲۰۲۰ برای اوایل ماه ژانویه تعیین شد. به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، مراسم سالانه گلدن‌گلوب که از سوی انجمن مطبوعات خارجی هالیوود برگزار می‌شود برای سال ۲۰۲۰ نیز در اوایل ژانویه باقی ماند. NBC و انجمن مطبوعات خارجی هالیوود اعلام کردند این مراسم ۵ ژانویه ۲۰۲۰ برگزار می‌شود. به شیوه 2 سال اخیر این مراسم در نخستین یکشنبه ژانویه سال جدید روی آنتن می‌رود. در حالی که گلدن‌گلوب ۲۰۱۹ به میزبانی ساندرا او و اندی سمبرگ برگزار شد و جایزه اصلی خود را به «کتاب سبز» داد، همین فیلم برنده اسکار بهترین فیلم نیز شد. این مراسم به صورت مستقیم 61/18 میلیون نفر تماشاگر داشت که اندکی کمتر از ۱۹ میلیون تماشاگر سال ۲۰۱۸ بود.


Page Generated in 0/0054 sec