printlogo


کد خبر: 207890تاریخ: 1397/12/26 00:00
اخبار

۴۰ درصد ظرفیت قطارهای نوروزی خالی است
رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی‌ رجا گفت: طرح ویژه سفرهای نوروزی از ۲۴ اسفندماه آغاز شد اما هنوز ظرفیت‌های خالی در تاریخ‌ها، مسیرها و قطارهای مختلف موجود است و تاکنون فقط ۶۰ درصد بلیت‌ها خریداری شده است. به گزارش روابط عمومی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا، محمدرضا شناسنده بیان کرد: ‌‌از حدود یک میلیون و 200 هزار صندلی ایجادی توسط شرکت رجا برای سفرهای نوروزی تاکنون فقط
60 درصد بلیت‌ها خریداری شده و مابقی موجود است. وی گفت: هموطنان‌ با توزیع سفر خود در بازه‌های زمانی زمانی مختلف علاوه بر بهره‌مندی از سفر با قطار، می‌توانند از تخفیفاتی که این شرکت در تاریخ‌ها و مسیرهای مختلف نیز ارائه می‌دهد استفاده کنند. ‌رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی شرکت رجا با اشاره به نشست‌های منظم ستاد نوروزی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا اظهار داشت: با هماهنگی کامل برای خدمت‌رسانی مطلوب، در خدمت مسافران برای سفر با قطارهای این شرکت هستیم.  شناسنده اضافه کرد: مسیر تهران- مشهد از تاریخ 4 فروردین دارای ظرفیت خالی است و از تاریخ 12 فروردین تخفیف مناسب وجود دارد. وی ادامه داد: مسیر مشهد-تهران نیز در همه روزها دارای ظرفیت خالی است و در سایر مسیرها هم روزهای با تخفیف وجود دارد. رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی شرکت رجا گفت: هموطنان‌‌ می‌توانند به صورت غیرحضوری (تلفنی 1539، اینترنتی و اپلیکیشنی) یا از طریق نمایندگی‌های مجاز فروش، بلیت قطار را در سراسر کشور تهیه کنند.

آغاز افزایش سقف مجاز برداشت  از خودپردازها
با مجوز بانک مرکزی، از دیروز شنبه ۲۵ اسفندماه۹۷، افزایش سقف مجاز برداشت‌ از خودپردازها به ۵۰۰ هزار تومان عملیاتی شده و مردم می‌توانند تا ۱۷فروردین، در هر برداشت نیم میلیون تومان دریافت کنند. به گزارش مهر، بانک مرکزی به تمام بانک‌های سراسر کشور اجازه داده تا سقف مجاز برداشت از عابربانک‌ها که در شرایط عادی ۲۰۰ هزار تومان است را به ۵۰۰ هزار تومان افزایش دهند. بر این اساس مردم می‌توانند در هر بار برداشت از خودپرداز، نیم میلیون تومان وجه نقد دریافت کنند. نکته حائز اهمیت آن است که اجرای سقف ۵۰۰ هزار تومانی برای هر بار برداشت از خودپرداز الزاماً باید با کارت همان بانک صورت گیرد و در غیر این صورت، از یک کارت با خودپرداز بانک دیگر، تنها ۲۰۰ هزار تومان قابل برداشت است. افزایش سقف برداشت از خودپردازها، مطابق با روال هر ساله تا هفدهم فروردین‌ماه عملیاتی است.


Page Generated in 0/0057 sec