توجه به شکایات مشتریان و مدیریت آن در بانک آینده
بانک آینده موفق شد به عنوان نخستین بانک، نظام مدیریت تطبیق بر مبنای استاندارد بینالمللی 19600:2014ISO و در 2 سال متوالی، نظام مدیریت شکایات بر مبنای استاندارد بینالمللی 10002:2018ISOبا بالاترین میزان همسویی با خطوط راهنمای استانداردهای پیشگفته را در تمام سطوح سازمانی بانک، طراحی و پیادهسازی کند. گواهینامههای مربوط به استانداردهای پیشگفته، پس از تایید ارزیابان و سرممیزان شرکت Nobel Certification، صادر شده است. توجه به شکایات مشتریان و مدیریت آن، بهعنوان فرصت راهبردی برای اصلاح و بهسازی نظام و روشهای خدماترسانی به مشتریان محترم و مردم عزیز کشورمان و عملیاتی کردن نظامها، قوانین و مقررات نهادهای ناظر بر عملیات و فعالیتهای بانکی، از اولویتهای برنامه استراتژیک بانک آینده است.
حمایت مالی بانک ملی ایران از 665 بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط
بانک ملی ایران به منظور رونق بازار کسب و کار و در جهت حمایت از بازار اشتغال در 11 ماه ابتدای سال جاری 665 بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط را تامین مالی کرده است. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک حمایت از کسب و کارهای داخلی را یکی از اولویتهای خود در سال جاری قرار داد و بر همین اساس تا پایان بهمنماه 665 فقره تسهیلات به ارزش 11 هزار و 754 میلیارد ریال از محل منابع داخلی بانک به بنگاههای کوچک و متوسط پرداخت کرده است. بانک ملی ایران همچنین تعداد یکهزار و 92 فقره تسهیلات به مبلغ بیش از 4 هزار و 606 میلیارد ریال طی 11 ماه ابتدای سال جاری در برنامه اشتغال فراگیر تبصره 18 قانون بودجه سال 1396 کشور با هدف افزایش اشتغال تخصیص داده است. در این مدت تعداد 37 فقره تسهیلات ارزی و ریالی نیز از محل صندوق توسعه ملی و منابع داخلی بانک به ارزش 192 میلیون و 332 هزار دلار و 30 هزار و 269 میلیارد ریال در حوزههای انتقال آب، خرید کشتی، احداث راهآهن، نیروگاه، هتل، گازرسانی به شهرها و روستاها و... مصوب شده است.