printlogo


کد خبر: 207918تاریخ: 1397/12/26 00:00
اخبار

ایجاد امکان نظارت بر ایستگاه‌های مخابراتی مازندران
معاون مخابرات منطقه شمال از راه‌اندازی امکان نظارت بر ایستگاه‌های مخابراتی پروژه ری- ساری- نکا در اتاق رادیو تهران خبر داد. فیضی نجفی با تاکید بر اهمیت نظارت مداوم بر سیستم‌های مخابراتی گفت: تمام ایستگاه‌های مخابراتی به صورت شبانه‌روزی در اتاق رادیو تهران به عنوان مرکز نظارت شبکه مخابراتی شرکت خطوط لوله رصد می‌شوند. وی با بیان اینکه قبلا نظارت بر ایستگاه‌ها فقط به صورت محلی LCT در مرکز ساری میسر بود افزود: این مشکل باعث شده بود ایستگاه‌های این مسیر همانند سایر ایستگاه‌های مخابرات شرکت در مرکز اتاق رادیو تهران رصد نشوند و همکاران منطقه شمال برای مشاهده وضعیت ایستگاه‌ها در ایام تعطیل و  خارج از زمان اداری به مرکز ساری مراجعه کنند که این روند موجب افزایش ریسک برای نگهداری ایستگاه‌های مخابراتی شده بود. وی افزود: با تلاش همکاران منطقه و ستاد و خصوصاً اتاق رادیو تهران، نرم‌افزار سوپروایزری محلی LCT روی یک ماشین مجازی در اتاق رادیو تهران راه‌اندازی و به صورت ریموت امکان دسترسی به سوپروایزری ایستگاه مخابراتی منطقه شمال برای اتاق رادیو تهران فراهم شد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران  با 2 خانواده شهید دیدار کرد
همزمان با 22 اسفند، روز گرامیداشت شهدا، مدیرعامل شرکت گاز مازندران با خانواده‌های شهیدان حسین‌زاده و زیاری در شهرستان آمل دیدار و گفت‌وگو کرد. جعفر احمدپور در راستای «بزرگداشت روز شهید»، عزت و افتخار کنونی جامعه اسلامی را مدیون و مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان دانست و اظهار کرد: خانواده های شهدا و جانبازان پیشگام در اجرای فرامین الهی در جامعه اسلامی هستند. وی گفت: شهدا زندگی‌شان با تلاش و کوشش و جهاد
فی سبیل‌الله همراه بود. احمدپور با بیان اینکه شهدا دانش آموختگان مکتب امام حسین(ع) هستند، تصریح کرد: شهدای ما با بصیرت و آگاهی، راه امامت و ولایت را پیمودند و در این مسیر نیز شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند و امروز نیز خانواده های آن بزرگمردان، همان مسیر را با افتخار و سربلندی طی می کنند.


Page Generated in 0/0060 sec