printlogo


کد خبر: 208226تاریخ: 1398/1/21 00:00
اخبار

«پردیس» اولین سریال خانه تولیدات جوان صداوسیما
پیش‌تولید مجموعه تلویزیونی «پردیس» کاری از خانه تولیدات جوان صداوسیما از شبکه 3 سیما آغاز شده است. به گزارش «وطن‌امروز»، حمید نیلی، تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «پردیس» گفت: پیش‌تولید فاز اول این مجموعه تلویزیونی به نویسندگی کاوه مهدوی و کارگردانی سعید نقدزاده در ۵۰ قسمت به عنوان اولین اثر نمایشی خانه تولیدات جوان صداوسیما جهت پخش از شبکه 3 سیما آغاز شده است. در فاز اول تولید این مجموعه از ترکیب بازیگران جوان تلویزیون در کنار بازیگران حرفه‌ای و کار اولی تئاتر بهره می‌گیریم و همچنین از بیش از ۳۰۰ متقاضی بازی از تهران و دیگر شهرستان‌ها تست حضوری و غیرحضوری گرفته شده است. نیلی با بیان اینکه بزودی اسامی بازیگران این مجموعه اعلام خواهد شد، گفت: در حال حاضر مذاکره با بازیگران برای حضور در این مجموعه انجام شده و گروه تولیدی در تلاش است که این مجموعه به پخش ماه مبارک رمضان برسد. این تهیه‌کننده تلویزیون در پایان با اشاره به اینکه از بهمن‌ماه امسال کار نگارش فیلمنامه اثر آغاز شده، اظهار کرد: ترکیب عوامل طوری انتخاب شده که همه از جوانان فعال و خوش‌فکر این حوزه هستند. عوامل مجموعه تلویزیونی «پردیس» عبارتند از: طراح فیلمنامه مهناز توکلی، جانشین تهیه‌کننده امیر کلاته، مدیر تولید مجتبی برهانی‌زاده، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز فرزانه نصری، طراح گریم بابک شعاعی، طراح صحنه و لباس مسعود اوسطی، کارگردان تلویزیونی امیرکورش اعرابی، مدیر صدابرداری محمدجواد یمغی، مدیر تدارکات حسین ساجدی‌فر، مجری طرح موسسه فرهنگی- هنری هومان هنر.


مجمع ناشران انقلاب اسلامی به پویش کمک به سیل‌زدگان پیوست
مجمع ناشران انقلاب اسلامی همراهی خود را با پویش «کنارتم هموطن» اعلام کرد و از همه ناشران، نویسندگان، کتاب‌فروشان و فعالان این حوزه دعوت کرد برای کمک به سیل‌زدگان به این پویش مردمی بپیوندند. به گزارش «وطن‌امروز»، پس از وقوع سیل در استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان و همت مردم کشورمان برای یاری‌رسانی به سیل‌زدگان و هموطنان آسیب‌دیده، پویش مردمی «کنارتم هموطن» به همت قرارگاه جهادی امام رضا(ع) راه‌اندازی شده است. مجمع ناشران انقلاب اسلامی با پیوستن به این پویش اعلام کرد ناشران به واسطه افزایش قیمت کاغذ و نهاده‌های تولید از نظر اقتصادی سال سختی را پشت‌سر گذاشته‌اند اما همراه همه مردم به یاری هموطنان سیل‌زده خود خواهند آمد. «ستاد مردمی امام‌رضایی‌ها» علاوه بر راه‌اندازی این پویش، با ثبت‌نام از داوطلبان حضور در مناطق سیل‌زده، ساماندهی نیروهای مردمی در این مناطق را به عهده گرفته است.


بازگشت جکی چان  با «ساعت شلوغی ۴» به هالیوود
جکی چان، ستاره محبوب فیلم‌های اکشن چینی و هالیوودی، در سری جدید فیلم سینمایی «ساعت شلوغی» بازی خواهد کرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مدت‌ها بود شایعه ساخت و عدم ساخت سری چهارم فیلم سینمایی «ساعت شلوغی» به گوش می‌رسید اما کریس تاکر بازیگر اصلی 3 قسمت گذشته این فیلم سینمایی بتازگی پستی منتشر کرده که به نظر می‌رسد، ساخت این فیلم به واقعیت نزدیک شده است. او در این پست عکسی از خودش و جکی چان را به اشتراک گذاشت که هر دوی آنها عدد 4 را نشان می‌دهند؛ این پیام به نوعی خبر ساخت قسمت چهارم این فیلم سینمایی را تایید می‌کند که هم‌اکنون در حال فیلمبرداری است و در آینده‌ای نزدیک اکران می‌شود، البته هنوز اطلاعاتی درباره عوامل و بازیگران دیگر این فیلم سینمایی اعلام نشده و پیش‌بینی می‌شود کارگردان 3 قسمت گذشته یعنی برت رتنر، کارگردانی سری جدید را نیز برعهده داشته باشد. سال پیش نیز تاکر در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود مراحل ابتدایی ساخت ساعت شلوغی کلید خورده و جکی چان هم در آن حضور خواهد داشت. او همچنین گفته بود قطعا قسمت چهارم ساعت شلوغی بهترین فیلم در بین این مجموعه فیلم سینمایی خواهد بود.


Page Generated in 0/0058 sec