printlogo


کد خبر: 208231تاریخ: 1398/1/21 00:00
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا اعلام کرد
دستگیری 20 هزار خرده‌فروش مواد در اطراف مدارس

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: از بهمن ماه سال گذشته تاکنون حدود ۲۵ هزار معتاد در سراسر کشور را دستگیر کرده و برای اصلاح وضعیت خود به مراکزی که ستاد مبارزه با مواد مخدر تعیین کرده بود تحویل داده‌ایم.
به گزارش فارس، سردار سیدمسعود زاهدیان، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: پاکسازی محیط پیرامونی مدارس از برنامه‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر بود که در سال گذشته توانستیم حدود 3 تن انواع مواد مخدر در محیط‌های تعیین شده کشف کنیم، البته باید گفت بین دستگیرشدگان دانش‌آموز وجود نداشت و توانستیم خرده‌فروشانی را که در اطراف مدارس به عرضه مواد مخدر می‌پرداختند، دستگیر کنیم. رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: پلیس 2 هزار مدرسه را به عنوان اولویت حضور مشخص کرده است که اغلب این مدارس بیشتر در مناطق پرخطر بود که خرده‌فروشان مواد مخدر می‌توانستند در این مکان فعالیت داشته باشند و در اطراف مدارس فعالیت کنند. سردار زاهدیان با بیان اینکه هر منطقه‌ای در پایتخت شرایط خاص خود را دارد، گفت: برای مثال در محله هرندی یک اوضاع را در حوزه مواد مخدر داریم و در میدان تجریش هم اوضاع دیگری را و ما برنامه‌های‌مان را نسبت به محله‌ها تنظیم و اولویت‌بندی می‌کنیم.
این مقام ارشد ناجا با بیان اینکه ماموران‌مان در پلیس مبارزه با مواد مخدر اقدامات باارزشی را در اطراف مدارس انجام دادند، گفت: امروز به جرأت می‌گوییم اکثر مدارس ما به صورت هوشمندانه پاکسازی شده و خطر تهدید مواد مخدر برای دانش‌آموزان بشدت کاهش یافته است و بالغ بر ۲۰ هزار نفر خرده‌فروش دستگیر شده‌اند.
 


Page Generated in 0/0055 sec