printlogo


کد خبر: 208232تاریخ: 1398/1/21 00:00
کوتاه و گویا

 همزمان با میلاد 2 اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت اباعبدالله الحسین و حضرت سیدالساجدین امام زین‌العابدین(ع) و همچنین ولادت قمر بنی‌هاشم حضرت ابوالفضل العباس(ع)، مراسم اعیاد شعبانیه در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود. در این برنامه‌ها که از 19 فروردین ماه آغاز شده و تا 21 فروردین ماه ادامه خواهد داشت، سخنرانان و ذاکران اهل‌بیت(ع) به اجرای برنامه خواهند پرداخت. در شب ولادت با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)  دوشنبه 19 فروردین ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مصلای بزرگ ری، مراسم جشن میلاد آن حضرت با سخنرانی حجت‌الاسلام صمدی‌یزدی و مدیحه‌سرایی آقای محمود تاری برگزار شد.
 مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در دیدار با مدیران و کارکنان این سازمان از متعادل شدن نسبی نرخ پیاز و سیب‌زمینی با توجه به ممنوعیت صادرات این محصولات خبر داد و گفت: با جلوگیری از صدور پیاز و سیب‌زمینی، قیمت این دو محصول به تدریج به تعادل می‌رسد. سید سعید راد با اشاره به استقبال فراتر از انتظار شهروندان از میادین میوه و تره‌بار در ایام نوروز برای خرید میوه و سایر محصولات مورد نیاز، افزود: میزان مراجعه مردم به میادین میوه و تره‌بار در نوروز 98 نسبت به نوروز سال‌های گذشته به میزان بی‌سابقه‌ای افزایش پیدا کرد.
 شهردار منطقه 13 تهران از اجرای طرح‌های ترافیکی ـ عمرانی با هدف تامین آسایش و رفاه شهروندان در محدوده بوستان جنگلی سرخه حصار خبر داد. مرتضی رحمان‌زاده، شهردار منطقه 13 با اشاره به تمهیدات این منطقه برای تبدیل بوستان جنگلی سرخه حصار به قطب گردشگری شرق تهران افزود: با نیازسنجی صورت گرفته و با هدف تامین رفاه و آسایش شهروندان، فضای پارک خودرو جهت توقف شهروندان در 24 نقطه این بوستان با ظرفیت پارک 615 دستگاه خودرو، طراحی و اجرا شد.
 مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تنوع برنامه‌های مراسم روز جانباز در سال جاری گفت: بیش از 300 مراسم بزرگداشت و تقدیر ویژه جانبازان و خانواده‌های آنها در سراسر کشور برگزار می‌شود. اسکندر یارنسب با اعلام این خبر گفت: از جمله سیاست‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در سطح کلان، پیوند مناسبت‌های دوران انقلاب و دفاع‌مقدس با اعیاد مذهبی است، یکی از این مناسبت‌ها، پیوند بزرگداشت جانبازان سرافراز با میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز است که در این زمینه، بنیاد هر ساله برنامه‌های متنوع فرهنگی و تبلیغاتی را در سراسر کشور برگزار می‌کند.


Page Generated in 0/0057 sec