printlogo


کد خبر: 208357تاریخ: 1398/1/25 00:00
کوتاه و گویا

 معاون کل وزارت بهداشت گفت: واریز کارانه پزشکان منوط به پرداخت بدهی سازمان‌های بیمه‌گر است. ایرج حریرچی در زمینه «پرداخت نشدن ۱۲ ماه کارانه پزشکان» اظهار داشت: وزارت بهداشت تمام تلاش خود را برای حل شدن این مشکل به کار گرفته است اما پرداخت نشدن اعتبارات از سوی بیمه‌ها باعث عقب افتادن پرداخت کارانه پزشکان شده است.
 کامیون‌های حامل ۲۰ تن میوه اهدایی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران که ظهر روز گذشته به خوزستان اعزام شده بود، به مقصد رسید. سید‌سعید راد، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهر تهران با اعلام اینکه میوه‌های اهدایی به هموطنان آسیب‌دیده با مشارکت بهره‌برداران میادین میوه و تره‌بار تأمین و به مقصد خوزستان بارگیری و ارسال شد، گفت: تلاش کردیم در حیطه مسؤولیت سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار، 20 تن میوه را با همراهی و همکاری غرفه‌داران میادین مختلف تهیه و به هموطنان آسیب‌دیده در سیل خوزستان تقدیم کنیم.
 همزمان با فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع)، امام سجاد(ع)، حضرت علی اکبر(ع) و حضرت ولی‌عصر(عج)، سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران از برگزاری ۱۷ عنوان برنامه فرهنگی و هنری در سطح شهر تهران از ۲۰ فروردین تا سوم اردیبهشت ماه با موضوعات محوری «انتظار و امید» خبر داد.


Page Generated in 0/0055 sec