printlogo


کد خبر: 208908تاریخ: 1398/2/10 00:00
اخبار

مدیر شبکه یک:
معرفی چهره‌های مردمی در تلویزیون ادامه دارد
مراسم تجلیل از طرح مردمی برنامه تلویزیونی «فرمول یک» در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد. به گزارش «وطن‌امروز»، مجید زین‌العابدین، رئیس شبکه یک در آیین تجلیل از طرح مردمی تلویزیون گفت: معرفی چهره‌های مردمی در تلویزیون فارغ از ملی بودن این اتفاق، یک انگیزه و شادابی در جامعه ایجاد کرد. به نظر می‌رسد حرکت معرفی چهره‌های مردمی در تلویزیون مصداق فرمایش رهبر معظم انقلاب، حرکت «آتش به اختیار» بود. برای مثال «طناز بحری» یکی از چهره‌های مردمی تلویزیون بود که در مناطق سیل‌زده حضور فعالی داشت. البته دیگر چهره‌های مردمی هم تحت عناوین دیگری در مناطق سیل‌زده فعالیت کردند. چهره‌های مردمی ما در بسیاری از جریانات فرهنگی و اجتماعی موثر بوده‌ و هستند. دوستان ما در «فرمول یک» بدانند وقتی بیش از 7 میلیون نفر در نظرسنجی و انتخاب چهره‌های مردمی مشارکت کردند به خاطر این اهتمام مردمی حتما این طرح در تلویزیون ادامه پیدا می‌کند.

ویژه‌ برنامه‌ای برای روزه‌ اولی‌ها روی آنتن شبکه نهال
برنامه «سر سفره خدا» به عنوان ویژه‌‌برنامه سحرگاهی شبکه نهال روی آنتن خواهد رفت. به گزارش «وطن‌امروز»، برنامه «سر سفره خدا» از شنبه چهاردهم اردیبهشت‌ماه 2 روز قبل از آغاز ماه مبارک رمضان ساعت 16 به صورت زنده روی آنتن شبکه نهال خواهد رفت و سپس همزمان با شروع ماه مبارک رمضان به صورت سحرگاهی ساعت 3 بامداد روال پخش خود را ادامه خواهد داد. برنامه «سر سفره خدا» در چهارمین سال تجربه خود با هدف ایجاد نشاط معنوی در کودکان 9 تا 12 سال و روزه‌اولی‌ها، ترغیب و تشویق کودکان به فضائل اخلاقی، تشخص بخشیدن به کودکان روزه‌دار و با نگاهی ویژه نسبت به مسؤولیت اجتماعی کودکان و تأثیرگذاری آنها در اجتماع به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حمیدرضا عطارد در کانال نهال در دست تولید است و در سحرگاه ماه مبارک رمضان ساعت 3 بامداد روی آنتن می‌رود.


حاشیه‌های جشنواره جهانی فیلم فجر به مجلس رسید
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از احضار وزیر ارشاد و دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر به مجلس شورای اسلامی خبر داد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مازنی، نماینده مردم تهران و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس درباره حاشیه‌های برگزاری سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر و عدم شفافیت مالی در برگزاری این دوره از جشنواره گفت: «پس از بررسی‌های انجام شده در کمیسیون فرهنگی، نمایندگان تصمیم گرفتند برای شفاف‌سازی در زمینه سرمایه‌گذاران این دوره و پاره‌ای از توضیحات در راستای برگزاری آن، مسؤولان مربوطه جشنواره جهانی فیلم فجر را به مجلس احضار کنند. همچنین به همین منظور طبق درخواستی که به سیدعباس صالحی، وزیر ارشاد و رضا میرکریمی، دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر ابلاغ شده، این عزیزان در روزهای آینده در کمیسیون فرهنگی مجلس حاضر خواهند شد و پاسخگوی نمایندگان ما می‌شوند».

فیلم‌های جدید  که پروانه نمایش گرفتند
شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی برای ۲ فیلم «لیلاج ( فصل شکار)» و «اعترافات با دور تند» مجوز نمایش صادر کرد. به گزازش تسنیم، فیلم سینمایی «لیلاج (فصل شکار)» به تهیه‌کنندگی علیرضا ابوالقاسمی و کارگردانی و نویسندگی داریوش یاری در ژانر اجتماعی مجوز نمایش دریافت کرد. «اعترافات با دور تند»به تهیه‌کنندگی جمال شورجه و کارگردانی احمد کاوری هم کار دیگری در ژانر اجتماعی است که پروانه ساخت آن صادر شد. این فیلم به روابط اجتماعی و فساد و دور زدن قانون می‌پردازد.
 


Page Generated in 0/0059 sec