printlogo


کد خبر: 208915تاریخ: 1398/2/10 00:00
اخبار

شکایت طلبه‌ مازندرانی از مهناز افشار
طلبه‌ای که ضدانقلاب با تصویری از او در یک صفحه جعلی نشر اکاذیب کردند، از مهناز افشار و سایر منتشرکنندگان مطلب دروغین شکایت کرد.
«سیدغفار دریاباری» صاحب اصلی تصویری که ضدانقلاب‌ به وسیله آن مطالب دروغین منتشر کردند، در گفت‌وگو با فارس گفت: چند روز پیش بود که یکی از دوستان نزدیکم به من پیام داد که در فضای مجازی از تصویر من سوءاستفاده می‌کنند و صفحه‌ای به نام سیدمصطفی حجازی مطالبی را علیه حشدالشعبی منتشر می‌کند.
این طلبه مازندرانی افزود: من با کسی که با استفاده از تصویر من سوءاستفاده می‌کند حرفی ندارم، او یک فرد معاند و بی‌معرفت است اما حرف حساب من با سلبریتی‌هایی است که مطالب را بدون تحقیق منتشر می‌کنند و منجر به یتیم شدن فرزندان این روحانی همدانی شدند. وی درباره علت این سوءاستفاده از تصویر روحانیت گفت: ضدانقلاب با این کار خود قصد داشت 2 کار را انجام دهد؛ اول وجهه طلبه‌هایی که برای کمک مردم سیل‌زده آمده بودند را خراب کنند و دوم کمک‌های برادران حشدالشعبی را در مناطق سیل‌زده زیر سوال ببرند و نتیجه‌اش این شد که یک فرد روحانی در همدان جانش را از دست داد. ضدانقلاب و کسانی که به ظاهر قصد دارند انقلاب  و روحانیت را تخریب کنند بدانند ما تا پای جان پای این نظام ایستاده‌ایم. دریاباری درباره حضورش در شبکه‌های اجتماعی هم گفت: من تا پیش از اینکه این جریانات به‌وجود بیاید هیچ صفحه توئیتر یا اینستاگرامی نداشتم و فقط در تلگرام فعالیت می‌کردم. به نظر خودم این تصویر منتشرشده از من نیز از مطلبی که سال گذشته درباره سیدالشهدا(ع) در تلگرام نوشتم برداشته شده و حالا توسط آن صفحه جعلی مورد سوءاستفاده قرار گرفته است. وی در پایان اضافه کرد: سخت در حال پیگیری هستم تا با افرادی که از این فضا سوءاستفاده کردند برخورد شود، حتی به همین منظور وکیل اختصاصی گرفتم و از این افراد هم شکایت کرده‌ام.

دستگیری موادفروشان در فضای مجازی
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، از دستگیری یک خرده‌فروش مواد مخدر که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به تبلیغ و فروش مواد مخدر در شهر تهران می‌کرد، خبر داد. به گزارش مهر، محمد بخشنده در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران دایره مبارزه با جرائم سایبری (فتا) پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در رصدهای شبانه‌روزی و پایش‌های اطلاعاتی به دست آوردند که فردی در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و فروش مواد مخدر روان‌گردان در شبکه‌های اجتماعی در شهر تهران می‌کند. در نتیجه تحقیقات پلیسی و شناسایی توزیع‌کننده مواد مخدر در فضای مجازی و با شناسایی مخفیگاه وی در شرق تهران و همچنین هماهنگی با مقام قضایی، تیم عملیات این پلیس به مخفیگاه وی اعزام و موفق شدند توزیع‌کننده مواد مخدر را دستگیر کرده و مخفیگاه آن را مورد بازرسی قرار دهند. وی ادامه داد: مأموران موفق شدند در بازرسی‌های انجام شده یک کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک و وسایل ارتکاب جرم را از مخفیگاه وی کشف کنند و با انتقال متهم به پلیس مبارزه با مواد مخدر و تکمیل پرونده قضایی، وی به دادسرا معرفی شد.


ثبت‌نام از ساکنان محدوده‌های ترافیکی
شهرداری تهران فراخوان ثبت‌نام از ساکنان محدوده‌های ترافیکی شهر تهران برای برخورداری از تخفیف ۵۰ درصدی هزینه عوارض را صادر کرد. به گزارش فارس، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در این‌باره افزود: ساکنان محدوده کنترل آلودگی هوا (زوج یا فرد سابق) پس از ورود اطلاعات در سامانه «تهران من» به نشانی My.tehran.ir باید به همراه مدارک اعلام‌شده به دفاتر خدمات الکترونیک شهر مراجعه کنند، البته به شهروندانی که در محدوده دوم (زوج یا فرد سابق) قرار دارند که از این پس محدوده کنترل آلودگی هوا نامیده می‌شود، نیزامتیازاتی داده می‌شود. در سال جاری، عوارض طرح ترافیک و همچنین عوارض طرح کنترل آلودگی هوا (که از اول تیرماه جایگزین طرح زوج یا فرد می‌شود) برای ساکنان محدوده‌ها نصف دیگران است. ساکنان محدوده دوم نیز از تخفیف
۵۰ درصدی عوارض آن محدوده برخوردار می‌شوند اما ساکنان محدوده طرح ترافیک از تخفیف در عوارض هر دو محدوده برخوردار خواهند بود.


Page Generated in 0/0062 sec