printlogo


کد خبر: 209074تاریخ: 1398/2/15 00:00
اخبار

با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام شد
انتصاب نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی
حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام سیدعبدالفتاح نواب را به نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرستی حجاج ایرانی منصوب کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن حکم رهبر حکیم انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب حجت‌الاسلام آقای سیدعبدالفتاح نواب دامت توفیقاته
اکنون که جناب حجت‌الاسلام آقای قاضی‌عسکر پس از یک دوره تلاش موفق در سرپرستی حجاج از این مسؤولیت کناره‌گیری کرده‌اند با تشکر فراوان از خدمات گسترده‌ ایشان، جنابعالی را که برخوردار از صلاحیت‌های وافر و تجربه‌های ارزشمند در امر خطیر حج و اتقان و کارآمدی در سابقه‌ فعالیت‌های خود می‌باشید به نمایندگی خود و سرپرستی حجاج محترم ایرانی منصوب می‌کنم.
فریضه‌ حج موهبت بزرگ خداوند به مؤمنان و فرصت بی‌نظیر فردی و اجتماعی و بین‌المللی برای آنان است. مهم آن است که ما قدر این نعمت را شناخته و ظرفیت بهره‌مندی از آن را در مقیاس فرد و جامعه افزایش دهیم. چگونگی هدایت و مدیریت این رویداد عظیم، می‌تواند نقش‌آفرین در این شناخت و بهره‎مندی باشد و امید است جنابعالی در این عرصه‌ حساس مشمول توفیق و کمک خداوند بوده و آزمون شایسته‌ای را بگذرانید.
والسلام علیکم و رحمه‌الله
سیدعلی خامنه‌ای

سیا به ترامپ گفته است نباید با ایران درگیر شد
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به احتمال درگیری نظامی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران، تأکید کرد: دشمن می‌گوید ما نباید اقدامی انجام بدهیم، چون هرگونه اقدام نظامی در این مقطع ممکن است ما را به یک جنگ بی‌پایانی بکشاند و همه منافع ما را به‌خاطر بیندازد. به گزارش جماران، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی در تازه‌‌‌‌‌ترین سخنرانی خود گفته: الان خود دشمن چه می‌گوید؟ همین دشمنی که جان بولتون و سازمان سیا [در رأس آن قرار دارند]... می‌دانید سازمان سیا به ترامپ چه می‌گوید؟- تازه اینها تندروهای‌شان هستند- می‌گویند نباید با ایران درگیر شد- ولو در (یک) نقطه- بعضی‌ها می‌گویند آمریکا با ما درگیر جنگ نمی‌شود اما اگر درگیر جنگ هم شد، «جنگ نقطه‌ای» است. مثلا یک نقطه ما را می‌زند. اما تصور دشمن چیست؟ شما بعضی وقت‌ها از زبان دشمن حرف می‌زنید. به جای آنکه واقعیت دشمن را بدانیم، قدرت دشمن را بالا می‌بریم؛ به جای آنکه قدرت دشمن را بشناسیم. دشمن می‌گوید ما نباید اقدامی انجام بدهیم، چون هرگونه اقدام نظامی در این مقطع ممکن است ما را به یک جنگ بی‌پایانی بکشاند و همه منافع ما را به‌خاطر بیندازد. من اطلاعات را می‌گویم، نه تحلیل.

مراسم تکریم و معارفه دادستان تهران برگزار شد
مراسم تکریم و معارفه دادستان تهران با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری، دادستان کل کشور و سایر مقامات قضایی صبح دیروز در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد.  در جریان این مراسم از زحمات 10 ساله
جعفری دولت‌آبادی تقدیر و علی القاصی‌مهر به عنوان دادستان جدید تهران معرفی شد. به گزارش میزان، حجت‌الاسلام منتظری در این مراسم اظهار کرد: ما چند سوال اساسی داریم، می‌گوییم نسبت به راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات که جزو مصوبات شورای عالی فضای مجازی است چرا عملی انجام نداده‌اید؟ چرا مصوبات شورای عالی فضای مجازی را اجرایی نمی‌کنید؟ این فریاد را کجا باید ببریم بزنیم؟ دادستان کل کشور تصریح کرد: سوال دوم این است: آقای وزیر ارتباطات! طبق مصوبه شورای عالی فضای مجازی شما مکلف بودید شبکه‌های اجتماعی داخلی را تقویت کنید. پس چرا نکردید؟ چرا پول و سرمایه و هزینه‌ای که باید در تقویت شبکه‌های اجتماعی داخلی صرف می‌شد هزینه اینستاگرام و تلگرام شده است؟ چرا کوتاهی کردید؟ مطالبه بنده از شما این است به مردم جواب بدهید.


Page Generated in 0/0055 sec