printlogo


کد خبر: 209165تاریخ: 1398/2/17 00:00
اخبار

ماه رمضان با بنیامین بهادری و جواد رضویان!
با فرارسیدن ماه مبارک رمضان خبرهای مختلفی در ارتباط با حضور چهره‌های جدید به عنوان مجریان ویژه‌برنامه‌های رمضانی تلویزیون منتشر می‌شود. به گزارش «وطن‌امروز»، براساس آنچه روابط عمومی سیما اعلام کرده، شبکه 3 سیما برنامه‌ای را با عنوان «ماه ماه» و اجرای بنیامین بهادری، خواننده پاپ کشور جایگزین برنامه «ماه عسل» احسان علیخانی که هر سال روی آنتن می‌رفت، کرده است. این برنامه قرار است ساعتی پیش از اذان مغرب روزه‌داران را همراهی کند. همچنین ویژه‌برنامه افطار شبکه یک با نام «دعوت» از ساعت ۱۹:۳۰ و شبکه 2 سیما هم برنامه «هزار راه نرفته» را برای ساعات منتهی به افطار در کنداکتور پخش دارد. علاوه بر این خبرگزاری تسنیم در گزارشی درباره ویژه‌برنامه شبکه 5 سیما برای این ایام آورده است: «امسال محمد هاشمی‌اصل که جزو تهیه‌کننده‌های سریال‌های تلویزیونی است برنامه «جشن رمضان» را می‌سازد و در نمایشگاه بین‌المللی تهران هر شب روی آنتن می‌برد. او با اشاره به ویژگی‌های شاد این سری از برنامه «جشن رمضان» گفته: «جشن رمضان» از بازیگران برای بخش نمایشی استفاده می‌کند و بنابر پیگیری‌های انجام‌شده این بخش نمایشی را سیدجواد رضویان و شهره سلطانی اجرا می‌کنند.

در جلسه شورای نظارت بر صداوسیما درباره برنامه 90 مطرح شد
تعطیلی و تعلیق برنامه‌ها از اختیارات مدیران صداوسیماست
شورای نظارت بر سازمان صداوسیما ضمن حمایت از استعدادهای نو و جوان، تعطیلی یا تعلیق هر یک از برنامه‌های صداوسیما را از اختیارات مدیران صداوسیما دانست.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شورای نظارت بر سازمان صداوسیما ضمن حمایت از استعدادهای نو و جوان، تعطیلی یا تعلیق هر یک از برنامه‌های صداوسیما را از اختیارات مدیران صداوسیما دانست.
در بخشی از این اطلاعیه آمده است:
تعطیلی یا تعلیق هر یک از برنامه‌های صداوسیما از اختیارات سیاستی و اجرایی مدیران ارشد سازمان است.
همچنین تاکید شده است درباره برنامه‌های پرمخاطب رعایت اصول و ضوابط اطلاع‌رسانی مناسب و فرآیند اقناع افکار عمومی صورت گیرد.
این اطلاعیه می‌افزاید: شایسته است سازمان صداوسیما ضمن مدیریت صحیح سرمایه‌های انسانی خود و استفاده مطلوب از تهیه‌کنندگان و مجریان باسابقه، زمینه حضور استعدادهای نو و جوان را فراهم آورد.


دردسرهای ناتمام تهمینه میلانی برای هنرهای تجسمی!
جلسه شورای نظارت و ارزیابی فعالیت نگارخانه‌ها به منظور بررسی تخلف گالری آریانا در برگزاری نمایشگاه آثار تهمینه میلانی با عنوان «آن دیگری» برگزار شد. به گزارش تسنیم، شورای نظارت و ارزیابی فعالیت نگارخانه‌ها با استناد به ماده 10 فصل سوم آیین‌نامه صدور اجازه تأسیس، انحلال و نظارت بر فعالیت نگارخانه‌ها پس از بازبینی آثار به نمایش درآمده نمایشگاه «آن دیگری» از تاریخ 7 لغایت ٩ اردیبهشت ٩٨ در گالری آریانا، اعلام کرد این مجموعه از منظر هنرهای تجسمی قابل تأمل نیست و صرفاً جستارهای شخصی در این حیطه است. شورا درباره کپی بودن آثار نمایشگاه «آن دیگری»  تصمیم‌گیری را منوط به شکایت شاکی خصوصی و صاحب اثر دانست و درباره نحوه فعالیت گالری آریانا اعلام کرد مدیر گالری آریانا، قواعد حرفه‌ای را در تشخیص اصالت و کیفیت آثار بدرستی انجام نداده و رعایت نکرده ‌است و به دلیل عدم دقت و سهل‌انگاری در انتخاب آثار در وهله نخست با توجه به سابقه پیشین گالری، با رعایت تخفیف، تذکر کتبی به وی داده و در پرونده این گالری درج خواهد شد. تهمینه میلانی در زمان برگزاری نمایشگاه قبلی‌اش نیز به واسطه طرح بحث کپی بودن آثارش حاشیه‌هایی را ایجاد کرده بود.


Page Generated in 0/0057 sec