printlogo


کد خبر: 209247تاریخ: 1398/2/18 00:00
اخبار

واکنش «رهبر انقلاب» به استفاده ابزاری از زنان در نمایشگاه کتاب
رهبر انقلاب در جریان بازدید از نمایشگاه کتاب راجع به استفاده ابزاری از تصویر زنان روی جلد بعضی کتاب‌ها هشدار دادند. به گزارش تسنیم، صفحه khamenei_reyhaneh در اینستاگرام نوشت: رهبر انقلاب در جریان بازدید از نمایشگاه کتاب و خطاب به وزیر ارشاد، استفاده‌ ابزاری از تصویر زنان روی جلد بعضی کتاب‌ها را جزو مواردی یاد کردند که وزارت ارشاد باید درباره آن مراقبت کند و فرمودند: «تحت تاثیر برخی جوها نباید قرار گرفت. شما مأمور اسلام و جمهوری اسلامی هستید. رودربایستی نکنید. اگر کتابی به خواننده و مخاطبش زیان می‌رساند باید جلویش را گرفت. در همین کشورهای غربی که با وقاحت دم از آزادی بیان می‌زنند محدودیت‌هایی در چاپ و انتشارات هست که اگر بیشتر از ما نباشد کمتر نیست».


حمایت بنیاد روایت فتح از سریال «حضرت موسی(ع)»
رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح از برنامه‌ریزی این بنیاد برای حمایت از سریال «حضرت موسی(ع)» خبر داد. به گزارش «وطن‌امروز»، سیدمحمدیاشار نادری، رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح، با اعلام خبری درباره پروژه «حضرت موسی(ع)» گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته در جلسات متعددی که با دست‌اندرکاران و عوامل این سریال ارزشمند برگزار شد بنا داریم با حداکثر توان و ظرفیت و استفاده از همه امکانات سخت‌افزاری، لجستیکی و پشتیبانی از این سریال حمایت کنیم. روز گذشته جلسه‌ای با تهیه‌کننده این سریال آقای سیداحمد میرعلایی داشتیم و به توافقات خوبی رسیدیم. 2 مجموعه این بنیاد یعنی انجمن سینمای انقلاب و دفاع‌مقدس و شهرک سینمایی انقلاب و دفاع‌مقدس با تمام توان پای کار این اثر ارزشمند خواهند بود. این سریال که با سرمایه‌گذاری هوشمندانه رسانه ملی تولید می‌شود، به عنوان یک پروژه استراتژیک در سطح ملی و فراملی تأثیرات بسیار زیادی خواهد گذاشت و امید است که همچون سریال پربیننده و موفق یوسف پیامبر به کارگردانی هنرمند متعهد فرج‌الله سلحشور، در سطح کشور و جهان اسلام بدرخشد و سفیر فرهنگی مناسبی برای انقلاب اسلامی باشد.


علی سلیمانی با اوج به تالار وحدت می‌رود
نمایش «مردی در آینه» به کارگردانی علی سلیمانی و تهیه‌کنندگی علی رضوانی، اجرای خود را از ۲۵ اردیبهشت در تالار وحدت آغاز خواهد کرد. به گزارش «وطن‌امروز»، نمایش «مردی در آینه» با متنی بازنویسی شده از سوی محسن جسور، براساس نمایشنامه «توبه نمی‌کنم» نوشته سیدجواد هاشمی چند روزی است که به کارگردانی علی سلیمانی تمرینات خود را برای اجرا در تالار وحدت آغاز کرده و قرار است از 25 اردیبهشت در تالار وحدت روی صحنه برود. اجرای نمایش «مردی در آینه» با حمایت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد رودکی، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و سازمان هنری- رسانه‌ای اوج تا 8 خرداد ادامه خواهد داشت. «مردی در آینه» داستان حارث است که سال‌ها با لجاجت، کینه علی(ع) را در دل دارد و در تمام جنگ‌ها علیه امیرالمؤمنین(ع) جنگیده است و هیچگاه دوستدار او نیست. در مقابل کینه‌توزی‌ها و دشمنی‌هایش، مهربانی و شفقت علی(ع) را دیده و همیشه چشمانش را بر الطاف علی(ع) بسته است. در ادامه اما حارث درباره حضرت علی(ع) به معرفت حقیقی می‌رسد. نمایش «مردی در آینه» کاری از گروه هنری ایلیا به تهیه‌کنندگی علی رضوانی و مدیر تولیدی حسین فردوس‌آرانی است که در آن بازیگرانی همچون علی سلیمانی، سیروس همتی، محسن سلیمانی‌فارسانی، علی یعقوب‌زاده، حسین میرزاییان، سبا سلیمانی و محمدرضا معجونی به ایفای نقش خواهند پرداخت. نمایش «مردی در آینه» از 25 اردیبهشت ساعت 18:30 و به مدت 70 دقیقه در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.


Page Generated in 0/0065 sec