printlogo


کد خبر: 209277تاریخ: 1398/2/19 00:00
اخبار

توزیع سبد معیشتی در ماه رمضان
 محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در یادداشتی در فضای مجازی نوشت: 2 خبر به دلم نشست، اول اینکه در سال مالی سخت‌تر از ۹۷ ما باید چتر حمایت‌مان را گسترده‌تر کنیم و دوم اینکه یک نوبت دیگر سبد معیشتی به همه خانوار‌های بهزیستی و امداد و نیازمندان در ماه رمضان بدهید.

برچیدن ۱۰۰ بازار معاملات دزدی
مدیرکل پیشگیری‌های انتظامی و امنیتی معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضائیه از ناامن‌سازی بیش از ۱۰۰ بازار خرید و فروش اموال مسروقه در کشور تا برچیده شدن کامل آنها خبر داد. رضا مسعودی‌فر در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه برهم زدن بازارهای خرید و فروش اموال مسروقه در سال 97 اجرا شده است، افزود: اینها بازارهایی هستند که به صورت غیررسمی شکل گرفته و سارقان و مالخرها دور هم جمع می‌شوند و اموال مسروقه را خرید و فروش می‌کنند.

ثبت ۹۰ هزار نمونه ژنتیکی مجرمان
رئیس سابق پزشکی قانونی کشور از ثبت ۹۰هزار نمونه ژنتیکی مجرمان در بانک اطلاعات پزشکی قانونی خبر داد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، احمد شجاعی، رئیس سابق پزشکی قانونی کشور در مراسم تودیع و معارفه رئیس پزشکی قانونی کشور با ارائه گزارشی از دوران فعالیت خود در پزشکی قانونی بیان کرد: تعداد نیرو‌های انسانی در پزشکی قانونی از ۵۶۱ نفر در سال ۸۹ به ۸۱۹ نفر در سال ۹۷ رسید و همچنین توانستیم اجازه استخدام ۱۰۰ پزشک و ۲۰ متخصص را اخذ کنیم. وی افزود: ما توانستیم زمان تشریح اجساد را از ۱۴۰ روز به ۶۴ روز و زمان معاینه را از ۶۵ به ۵۴ دقیقه کاهش دهیم. رئیس سابق پزشکی قانونی کشور گفت:  بانک ژنتیک با کمک قوه‌قضائیه و نیروی انتظامی راه‌اندازی شد و در حال حاضر در این بانک ۹۰ هزار نمونه بیولوژیک و ۱۶۰ هزار پروفایل ژنتیکی از مجرمان نگهداری می‌شود.

سارقان قوی‌هیکل پایتخت در دام
رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش از دستگیری 3 مرد قوی‌هیکل در زمینه سرقت‌های سریالی از منازل شمال تهران خبر داد که با شیوه و شگرد عجیبی اقدام به سرقت می‌کردند.  به گزارش میزان، سرهنگ عباسعلی ابراهیمی افزود: از مدتی پیش بود که سرقت‌های سریالی به شیوه و شگرد عجیبی در شمال تهران افزایش یافته بود، بنابراین با مشخص شدن نقاط آلوده محدوده این کلانتری، تیمی از ماموران عملیات وارد عمل شده و هنگامی که این سه سارق قوی‌هیکل در حال پرسه‌زنی در کوچه‌های محدوده بودند، آنها را قبل از ارتکاب به سرقت شناسایی و در حالی ‌که هر سه متهم قصد فرار داشتند آنها را زمینگیر کردند. وی افزود: با انجام بازجویی‌های اولیه، از آنها 3 اسلحه کلت کمری، افشانه پلیسی، 3 عدد چاقو، الماس‌بر، چندین ماسک صورت و یک نقاب، چسب پهن و همچنین یک شال، مانتو و کلاه‌گیس زنانه نیز کشف و ضمیمه پرونده شد.

استاندار معزول گلستان مشاور شهردار تهران شد
استاندار معزول گلستان در حکمی به عنوان مشاور شهردار تهران منصوب شد. پیروز حناچی، شهردار تهران در حکمی سیدمناف هاشمی را به عنوان مشاور خود در امور توسعه منابع مالی پایدار منصوب کرد.
در حکم صادر شده برای سیدمناف هاشمی آمده است: نظر به سوابق و تجارب و تخصص جنابعالی به موجب این حکم به سمت مشاور شهردار تهران در توسعه منابع مالی پایدار منصوب می‌شوید.
امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق شعار «تهران شهری برای همه»، موجبات ارائه خدمات مفید و موثر به شهروندان تهرانی را فراهم آورید. توفیقات روز افزون جنابعالی را در ایفای کامل مسؤولیت محوله از خداوند متعال مسالت دارم. مناف هاشمی فروردین امسال و پس از وقوع سیل در استان گلستان به دلیل عدم حضور در استان و سفر خارجی از سوی معاون اول رئیس‌جمهور عزل شد. خیلی‌ها این عزل را تبلیغاتی و برای کاهش فشار انتقادات به دولت می‌دانستند.
 


Page Generated in 0/0061 sec