printlogo


کد خبر: 209299تاریخ: 1398/2/19 00:00
اخبار

«چهار، سه، دو، یک» در آنتن شبکه 4
سری ششم و هفتم مسابقه سینمایی «چهار، سه، دو، یک» با حضور شرکت‌کنندگان در تابستان 98 روی آنتن شبکه 4 سیما می‌رود. به گزارش روابط عمومی شبکه 4 سیما، در سری جدید مسابقه تلویزیونی «چهار، سه، دو، یک»  شرکت‌کنندگان در گروه‌های 4 نفره با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. به گفته حسین مروی، تهیه‌کننده این مسابقه سینمایی، در بخش «تدوین» سکانسی از فیلم به نمایش در می‌آید و سپس پلان‌ها به هم می‌ریزد و شرکت‌کنندگان باید علاوه بر تشخیص تعداد نماها، پلان‌ها را از ابتدا چیده و تدوین کنند. در بخش «خلاقیت داستانی» مقدمه‌ای از یک قصه خوانده می‌شود و شرکت‌کنندگان طبق آن مقدمه، باید یک داستان کوتاه نوشته و در برنامه بخوانند. در آیتم «اجرایی» مسابقه، شرکت‌کنندگان باید به انتخاب خود یک تست بازیگری، پانتومیم، نمایشنامه‌خوانی و مجری‌گری اجرا کنند. همچنین «تحلیل فیلم» و بخش «آزاد» از دیگر بخش‌های برنامه است.


خاطرات خواننده آمریکایی  در کتاب «تولد در لس‌آنجلس»
خاطرات محمد عرب، خواننده آمریکایی در کتاب «تولد در لس‌آنجلس» به کوشش بهزاد دانشگر توسط انتشارات عهدمانا منتشر شد. به گزارش «وطن‌امروز»،  همیشه خواندن خاطرات کسانی که یک‌شبه مسیر زندگی‌شان عوض می‌شود و از بی‌راهه به راه درست می‌رسند، جذاب و آموزنده‌ است. برخی تصمیم‌های یک‌شبه و تغییر و تحول‌های لحظه‌ای، دنیای آدمی را آباد می‌کند و برخی برعکس؛ از دنیا می‌گذری و به دنیای بعدی می‌رسی. داستان محمد عرب از نوع دوم است؛ کسی که جوانی‌اش در لس‌آنجلس و گشت‌وگذار در حال‌وهوای یکی از بزرگ‌ترین شهرهای آمریکا گذشته و برای تکمیل مجموعه خوشی‌هایش راهی ریودوژانیروی برزیل می‌شود تا شرکت در کارناوال رقص و موسیقی برزیلی‌ها هم آلبوم خاطراتش را پر کند اما درست در همین لحظات حضور در برزیل و در میان سروصدای یکی از گروه‌های موسیقی، جرقه‌ای ذهن محمد را تکان می‌دهد و تا به امروز مسیر زندگی‌اش را عوض می‌کند.

«سنگر علاف‌ها» به بازار رسید
مجموعه «سنگر علاف‌ها» تازه‌ترین اثر اکبر صحرایی از سوی انتشارات به‌نشر روانه بازار کتاب شد. به گزارش «فارس»، صحرایی با بیان اینکه این اثر در حوزه طنز دفاع‌مقدس قرار دارد، اظهار داشت: «سنگر علاف‌ها» داستان افرادی را در جنگ تحمیلی نقل می‌کند که معمولاً به کار گرفته نمی‌شدند و سعی می‌کردند با شوخ‌طبعی خود را سرگرم کنند. این اثر شامل داستان‌های طنز کوتاه است که در یک ‌سال گذشته نوشته شده‌ است. برخی شخصیت‌های مجموعه «دار و دسته دارعلی» نیز در این مجموعه حضور دارند.


مجتبی کوچکی مدیر انجمن عکاسان انقلاب و دفاع‌مقدس  شد
مدیر انجمن عکاسان انقلاب و دفاع‌مقدس با حکم رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد. به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، روز گذشته با حضور هنرمندان، مدیران و چهره‌های برجسته فرهنگی و هنری در مجتمع فرهنگی ـ هنری اسوه، مجتبی کوچکی به عنوان مدیر جدید انجمن عکاسان انقلاب و دفاع‌مقدس منصوب شد. همچنین در  این مراسم سیدمحمد یاشار نادری، رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح  از زحمات سیدعباس میرهاشمی، مدیر سابق این انجمن تشکر کرد و افزود: به عنوان پیشکسوت هنر انقلاب از ایشان استدعا می‌کنم که همچنان از تجربیات‌شان در انجمن استفاده کنیم و از خداوند باری تعالی برای برادر جوان، متعهد و انقلابی، آقای مجتبی کوچکی برای مسیر آینده که در پیش رو داریم، موفقیت و پیروزی مسألت می‌نمایم.
 


Page Generated in 0/0057 sec