printlogo


کد خبر: 209618تاریخ: 1398/2/29 00:00
اخبار

یکی از پرمخاطب‌ترین کتابفروشی‌های خیابان انقلاب تعطیل خواهد شد؟
تعطیلی نابهنگام ترنجستان سروش!
برخی اخبار حکایت از آن دارد که کتابفروشی ترنجستان سروش از ابتدای مردادماه سال جاری تعطیل خواهد شد. به گزارش مهر، اخبار رسیده حاکی از این است که کتابفروشی ترنجستان سروش که یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین کتابفروشی‌های خیابان انقلاب اسلامی است در مردادماه امسال تعطیل می‌شود. این فروشگاه در سال‌های کوتاه پس از افتتاح خود توانسته است نقش بسزایی در تأمین خوراک فکری نسل جوان در شهر تهران ایفا کند. همچنین تنوع محصولات این فروشگاه  موجب شده است طیف‌های گوناگون فکری و عقیدتی به عنوان مخاطب دائم آن در این مرکز رفت و آمد کنند اما با توجه به شنیده‌ها به نظر می‌رسد مردادماه چراغ ترنجستان سروش برای همیشه خاموش خواهد شد. زمزمه‌های تعطیلی این کتابفروشی در ایام نمایشگاه بین‌المللی کتاب در فضای مجازی منتشر شد و به نظر می‌رسد این کتابفروشی در آستانه تعطیلی قرار گرفته است. گفته می‌شود بهره‌بردار این کتابفروشی ابتدای مرداد‌ماه آن را تحویل مالک می‌دهد. کتابفروشی ترنجستان سروش در تملک شرکت ترنجستان، از شرکت‌های تحت مالکیت مجمع ناشران انقلاب اسلامی است که به دلیل پاره‌ای اختلافات با بهره‌بردار کتابفروشی ترنجستان سروش، تصمیم به تعطیلی آن گرفته شده است.

«ساجی» در بازار کتاب
کتاب «ساجی» به روایت بهناز ضرابی‌زاده و با موضوع خاطرات همسر شهید بهمن باقری روانه بازار کتاب شد. به گزارش مهر، بهناز ضرابی‌زاده، نویسنده و خاطره‌نگار دفاع‌مقدس در تازه‌ترین کتاب خود با عنوان «ساجی» خاطرات نسرین باقرزاده، همسر شهید بهمن باقری را تدوین کرده است. ضرابی‌زاده در مقدمه این کتاب عنوان کرده است که خاطرات خانم باقرزاده در قالب 20 ساعت مصاحبه توسط همکارانش از راوی دریافت و پیاده شده است که متن آن برای تدوین و نگارش نهایی در اختیار وی قرار گرفته و او در ادامه 50 ساعت مصاحبه دیگر را طی 2 سال با راوی انجام داده و به همراه پژوهش‌‌ها و جست‌وجوهای خود در نهایت به این کتاب منجر شده است.


«محرمانه» آماده نمایش شد
مجموعه تلویزیونی «محرمانه» آماده نمایش شد.  
به گزارش «وطن‌امروز»، مجموعه تلویزیونی «محرمانه» به کارگردانی مسلم تهرانی و تهیه‌کنندگی عطا پناهی پس از پشت سر گذاشتن مراحل تولید، آماده نمایش شد. این سریال به صورت اپیزودیک ساخته شده است و هر قسمت از آن یکی از دغدغه‌های نوجوانان امروزی را در قالب طنز بیان می‌کند. فصل اول سریال «محرمانه» در ۲۶ قسمت تولید شده است و بزودی روی آنتن تلویزیون می‌رود. حسین رفیعی، افشین سنگ‌چاپ، مهدی ابراهیمی، احمدرضا اسعدی، مسعود رهنما، ساناز سماواتی، فاطمه هاشمی، سوسن مقصودلو، جواد خواجوی، یزدان کاظمی، سحر شفیعی و... از جمله بازیگران این سریال هستند.

پخش فینال «مشاعره ایران» پایان خردادماه
پخش مسابقه «مشاعره ایران» همچنان در شبکه 7 سیما ادامه دارد و فینال آن در پایان خرداد روی آنتن می‌رود. به گزارش روابط عمومی شبکه 7 سیما، امیرحسین آذر، تهیه‌کننده مسابقه «مشاعره ایران» گفت: این سری از مسابقات تا پایان فصل بهار یعنی تا ۳۱ خردادماه با اجرای اسماعیل آذر و با حضور مشاعره‌کنندگانی از سراسر کشور، هر شب ساعت ۲۳ از شبکه 7 سیما پخش می‌شود. فینال این دوره از مسابقه یعنی «برنده برنده‌ها» از جذابیت بسیار زیادی برخوردار است، زیرا نخبگان مشاعره کشور از سنین مختلف با هم مسابقه خواهند داد. در برنامه پایانی که ۳۱ خردادماه پخش می‌شود برنده برنده‌های «مشاعره ایران»
مشخص می‌شود.


Page Generated in 0/0076 sec