printlogo


کد خبر: 209636تاریخ: 1398/2/29 00:00
اخبار

همه مشکلات را به تحریم گره نزنیم
آیت‌الله‌العظمی نوری‌همدانی آمریکا و نوکران آن را رو به افول دانست و گفت: آمریکا آرزوی شکست ایران را به گور می‌برد، چراکه از هر زمان دیگری درمانده‌تر است. به گزارش رسا، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی در دیدار شماری از گروه‌های تبلیغی مازندران با اشاره به نبرد امروز اراده‌ها بین ایران و استکبار گفت: انقلاب اسلامی تا به امروز از خطرات فراوانی عبور کرده و بدون‌شک با توکل به خدا، تبعیت از رهبری، وحدت مردم و خودباوری مسؤولان مشکلات حل خواهد شد. وی تاکید کرد: دشمن بداند در رأس نظام، رهبری مقتدر و شجاع  وجود دارد که با معنویت، توکل و توسل تا به امروز توانسته تمام نقشه‌های آنها را پیش‌بینی کند و شکست دهد. استاد درس خارج حوزه علمیه قم تصریح کرد: مسؤولان نیز به گوش باشند و از نظرات رهبری تبعیت کنند و بدانند هر جا به نظرات رهبری کم‌توجهی شد ضرر کردیم. این مرجع تقلید گره زدن همه مشکلات به تحریم را نادرست دانست و خاطرنشان کرد: با مدیریت و نظارت و همچنین مصرف صحیح می‌توان بخشی از مشکلات را حل کرد.

ابقای حجت‌الاسلام حسین طائب در سازمان اطلاعات سپاه
حجت‌الاسلام حسین طائب به‌عنوان مسؤول اطلاعات سپاه و سردار حسن محقق به‌عنوان جانشین اطلاعات سپاه معرفی شدند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، صبح دیروز (شنبه) و در مراسمی با حضور سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه، حجت‌الاسلام حسین طائب به‌عنوان مسؤول سازمان اطلاعات سپاه ابقا و سردار سرتیپ پاسدار حسن محقق نیز به‌عنوان جانشین اطلاعات سپاه معرفی شد. فرمانده کل سپاه در این مراسم از خدمات سردار سرتیپ پاسدار حسین نجات قدردانی کرد. فرمانده کل سپاه مقیاس عمل اطلاعات سپاه را کل نظام و انقلاب و جغرافیای تهدید علیه ایران دانست و گفت: ما در جنگ اطلاعاتی قادر به شکست دشمن هستیم و اینکه اراده دشمن برای به‌کارگیری قدرت را سلب کنیم، به مفهوم خلع سلاح دشمن است. همچنین سردار حسین نجات طی حکمی از سوی سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه منصوب شد. سردار حسین نجات پیش از انقلاب در گروه «منصورون» یکی از 7 گروه تشکیل‌دهنده سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی فعالیت مبارزاتی داشت و از همان دوران با علمای بزرگی همچون مرحوم منیرالدین حسینی و مرحوم آیت‌الله راستی‌کاشانی در ارتباط بود. همچنین وی سوابق فراوانی در سپاه پاسداران دارد. جانشینی ریاست ستاد مشترک سپاه، فرماندهی قرارگاه ثارالله، فرماندهی سپاه ولی‌ امر و جانشینی سازمان اطلاعات سپاه پاسداران بخشی از کارنامه وی در دوران حضور در این نهاد انقلابی است. سردار نجات پیش از این قائم‌مقام اطلاعات سپاه بود. همچنین پیش از این سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه بود که با حکم فرمانده معظم کل قوا به عنوان معاون هماهنگ‌کننده سپاه منصوب شد.

هم‌اندیشی اساتید دانشگاه درباره بیانیه گام دوم
هم‌اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد. به گزارش تسنیم، به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبایی نشست هم‌اندیشی استادان و نخبگان با عنوان «گفتمان‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب (ضرورت‌ها، الزامات و راهکارها)» برگزار شد. در این نشست اساتید جوان دانشگاه علامه طباطبایی در رشته‌های مختلف علوم انسانی و اجتماعی به بررسی و گفت‌وگوی تخصصی و تبادل نظر پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پرداختند. در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام صادق اکبری‌اقدم، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبایی ضمن خوشامدگویی و تبریک ماه مبارک رمضان گفت: این نشست در راستای ضرورت پرداختن به بیانیه گام دوم رهبر انقلاب اسلامی تدارک دیده شده و این بیانیه ظرفیت بسیار بالایی برای گفتمان‌سازی دارد که در این بین، نقش اساتید علوم انسانی در پرداختن به این بیانیه و تبیین آن حائز اهمیت است.
 


Page Generated in 0/0059 sec