printlogo


کد خبر: 209843تاریخ: 1398/3/4 00:00
اخبار

بیت‌المال باید به همه برسد نه عده‌ای خاص
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه بیت‌المال باید به همه برسد نه اینکه عده‌ای خاص از آن استفاده کنند تاکید کرد: باید در زمینه دریافت مالیات از مردم دقت و حساسیت داشته و از ثروتمندان مالیات بیشتری گرفته شود. به گزارش فارس، آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی در نماز جمعه گفت: در ماه رمضان سفره‌های متعددی به نام افطاری برپا می‌شود اما تا چه زمانی باید در کنار سفره‌ها اعیان و اشراف باشند؟ در حالی ‌که باید فقرا را به سفره‌های خود دعوت کنیم، ضمن اینکه باید مسؤولان و مقامات در کنار مردم در سفره‌های افطار بنشینند و تفاوتی بین آنها نباشد. وی
افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: بیت‌المال باید به همه برسد نه به عده‌ای خاص. امام جمعه موقت تهران تصریح‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌:‌‌‌‌‌‌‌‌ دریافت مالیات حق دولت است اما هر چیزی حساب و کتاب دارد و نباید از افراد بدبخت مالیات بگیریم اما از ثروتمندان نه.

از کسانی که چوب لای چرخ تولید می‌گذارند گذشت نمی‌کنیم
معاون اول قوه‌قضائیه اظهار کرد: دشمن همه تلاش خود را گذاشته تا بر معیشت و اقتصاد تاثیر بگذارد و آنقدر مردم را تحت فشار بگذارد تا به زعم خودش تحمل مردم را تمام کند؛ ما اینجا یک مسؤولیت مضاعف داریم که چگونه انتظار مردم را جواب بدهیم. به گزارش
صاحب نیوز، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای روز پنجشنبه در آِیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: امروز عده‌ای خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی می‌کنند، جنس را گران می‌فروشند، احتکار می‌کنند، تقلب می‌کنند، ارز را برنمی‌گردانند، ارز را به قیمت ۴۲۰۰ می‌گیرند و واردات نمی‌کنند و در کل چوب لای چرخ اقتصاد می‌گذارند. وی ادامه داد: ضرورت دارد از کسانی که در این شرایط خاص چوب لای چرخ تولید می‌گذارند؛ از کسانی که مجوز و تسهیلات نمی‌دهند گرفته تا کسانی که ارز نمی‌دهند و نظارت ندارند و موجب تشدید فشار بر مردم می‌شوند، بررسی بیشتری شود و در این مورد اصلاً جای گذشت نیست.

طرح استانی شدن انتخابات مجلس ایرادات مبنایی دارد
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به طرح استانی شدن انتخابات مجلس گفت: طرح استانی شدن انتخابات مجلس، ایرادات مبنایی دارد اما به احتمال بسیار زیاد این ایرادات قابل رفع است. حجت‌الاسلام مصباحی‌مقدم در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به طرح استانی شدن انتخابات مجلس گفت: طرح استانی‌شدن انتخابات مجلس در هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی شد. وی ادامه داد: شورای نگهبان ایراداتی به این طرح گرفته است و طرح برای بررسی‌های بیشتر به مجلس شورای اسلامی فرستاده شده است تا ایرادات آن برطرف شود. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره ایرادات مبنایی مطروحه به این طرح نیز بیان داشت: طرح استانی شدن انتخابات، ایرادات مبنایی دارد اما به احتمال بسیار زیاد این ایرادات قابل رفع است.

خبر دیدار ظریف و سناتور آمریکایی تأیید شد
سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل دیدار ظریف با «دایان فینشتاین» سناتور مطرح آمریکایی را تأیید کرد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، پولیتیکو 2 روز پیش نوشته بود ظریف در سفر چند هفته قبل به نیویورک با «دایان فینشتاین» سناتور مطرح دموکرات‌ها دیدار کرده است. اکنون علیرضا میریوسفی، سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل می‌گوید: «این جلسه هم مطابق روال معمول در راستای همان نشست‌هایی است که نماینده ایران با نمایندگان کنگره برگزار می‌کند». دفتر سناتور آمریکایی نیز درباره شام کاری ظریف و فینشتاین گفته است: «دیدار با مشورت وزارت خارجه آمریکا» برگزار شد. به گزارش «وطن‌‌امروز»، خبر دیدار ظریف با یک سناتور دموکرات در آمریکا در حالی تایید شده است که پیش از این برخی کارشناسان نسبت به ورود ظریف به مجادله دموکرات‌ها با ترامپ هشدار داده بودند. گفتنی است چند روز پیش و پس از تاکیدات صریح رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر عدم جنگ با ایران، محمدجواد ظریف در گفت‌وگو با سی‌ان‌ان، با ادبیاتی مشابه دموکرات‌ها به بزرگ‌نمایی حضور نظامی آمریکا در خلیج‌فارس پرداخته بود.
 


Page Generated in 0/0074 sec