printlogo


کد خبر: 210095تاریخ: 1398/3/12 00:00
اخبار

نگهداری15 هزار معتاد متجاهر در تهران
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران گفت: با مصوبه استانداری تهران ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر به 15 هزار نفر رسیده است و هم‌اکنون نیز 14 هزار و 500 معتاد متجاهر از سطح استان جمع‌آوری شده و نگهداری می‌شود. محمدعلی اسدی در گفت‌وگو با فارس، درباره ورود انواع مواد مخدر جدید به استان تهران گفت: مواد مخدر صنعتی در سال 2013 حدود 350 نوع بوده است که بر اساس گزارش سازمان ملل در سال 2018 حدود 803 نوع مواد مخدر جدید صنعتی شناسایی و معرفی شده است. وی گفت: در ایران بر اساس اقدامات بسیار خوب نیروهای انتظامی و امنیتی هنوز مبتلا به این همه مواد مخدر صنعتی جدید نشدیم، البته به این معنی نیست که مصون از این موضوع هستیم، بلکه باید اقدامات پیشگیرانه بیش از حد گذشته انجام شود.

 شورای شهر ابزاری برای حسابرسی  شهرداری‌ها ندارد
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حجم گردش مالی شهرداری تهران و بسیاری از حساب‌های بررسی نشده، گفت: شورا ابزار لازم برای حسابرسی را ندارد. محمود میرلوحی در گفت‌وگو با فارس، درباره پیشنهاد امینی، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران برای تشکیل دیوان محاسبات شهری تهران گفت: درباره بودجه‌های دولتی ساختاری وجود دارد که مجلس با اینکه خودش مصوب‌کننده بودجه‌هاست، خودش هم نهاد نظارتی دارد به نام دیوان محاسبات اما در شهرداری‌ها این کار به عهده شورای شهر گذاشته شده است و شورای شهر هم ابزاری برای آن ندارد. وی گفت: شهرداری تهران هر سال حدود ۲۵ هزار میلیارد تومان بودجه و حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان نیز گردش مالی دارد و به هر حال طبیعی است که بررسی این عدد نیازمند یک سازوکار قوی و دقیق است.

آمادگی کامل بهشت زهرا برای برگزاری مراسم ارتحال امام(ره)
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) از آمادگی کامل بهشت زهرا برای برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) خبر داد. سعید خال در گفت‌وگو با فارس، درباره اقدامات انجام شده برای مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: برگزاری منظم جلسات ستاد ارتحال با حضور مدیران ارشد شهرداری تهران از 2 ماه قبل به ریاست یزدانی، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران و رئیس اجرایی ستاد شهرداری تهران در مراسم سی‌امین سالگرد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) آغاز شد. وی افزود: پهنه‌بندی‌ها و مشخص کردن محل استقرار مناطق مختلف شهرداری تهران، پلیس راهور، آتش‌نشانی، اورژانس و سازمان‌های خدمات‌رسان و به کار‌گیری مرکز هوشمند کنترل ترافیک شهر تهران در سازمان بهشت‌زهرا (س) جهت مانیتورینگ ترافیکی مراسم سی‌امین  سالگرد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) در دستور کار قرار گرفت. مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) همچنین از مفروش کردن 20 هزار مترمربع صحن‌های شهدا و حاج آقا مصطفی در حرم مطهر ویژه مراسم سی‌امین سالگرد بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) و توزیع 60 هزار پک پذیرایی افطاری در 5 نقطه حرم مطهر توسط 5 منطقه شهرداری تهران در روز مراسم خبر داد.

اجرای طرح «دریا»ی نیروی انتظامی
جانشین فرمانده نیروی انتظامی از اجرای طرح «دریا» از 20 خرداد تا اوایل مهر خبر داد. به گزارش فارس، سردار ایوب سلیمانی در حاشیه سفر به استان مازندران گفت: از مهم‌ترین ماموریت‌های نیروی انتظامی ایجاد نظم و امنیت اجتماعی، آرامش و آسایش مردم است و این به زمان و مکان خاصی مربوط نخواهد بود. وی اجرای طرح دریا را پاسخ به نیازمندی‌های مردم برشمرد و با بیان اینکه این طرح از 20 خردادماه عملیاتی می‌شود، گفت: این طرح تا اوایل مهرماه ادامه دارد و در این مدت قرارگاه‌های پلیس حضوری فعال و همه‌جانبه در همه بخش‌ها خواهند داشت. سردار سلیمانی کاهش تلفات، ایمنی بیشتر و آرامش مردم را از دیگر اهداف ناجا در طرح دریا برشمرد.


Page Generated in 0/0052 sec