printlogo


کد خبر: 210099تاریخ: 1398/3/12 00:00
اخبار

 توزیع شکر ارزان در خرده‌فروشی‌ها
سعید درخشانی، رئیس اتحادیه سوپرمارکت‌های تهران از آغاز توزیع شکر ۳۵۰۰ تومانی تنظیم بازاری در سوپرمارکت‌ها و خرده‌فروشی‌های سطح محلات خبر داد. به گفته درخشانی، شکر تنظیم بازاری از سوی اتحادیه صنف بنکداران مواد غذایی و اتحادیه‌های صنف سوپرمارکت، خواروبار و عطار و سقط فروشان در سطح فروشگاه‌های محلی عضو اتحادیه توزیع می‌شود. وی افزود: برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی، خرده‌فروشی‌ها مجاز هستند به هر مشتری حداکثر ۵ کیلو شکر تنظیم بازاری عرضه کنند.

8/3 میلیارد ارز واردات تأمین شد
از 8/3 میلیارد دلار ارز تأمین شده برای واردات در حدود 2 ماه نخست 1397 بیش از ۳ میلیارد دلار آن توسط صادرکنندگان تأمین شده و ۸۰۰ میلیون دلار آن واردات در برابر صادرات بوده است. به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، عبدالناصر همتی با بیان اینکه این مبلغ تأمین ارز در اوج فشارهای تحریمی آمریکا و تعطیلی عمده روزهای فروردین‌ماه، بسیار معنادار است، تأکید کرد: ارزهای تخصیصی برای واردات کالاهای اساسی، دارو و تجهیزات پزشکی، مواد اولیه کارخانجات و کالاهای ضروری دیگر بوده است. همتی رشد ارز برگشتی صادرکنندگان را نتیجه سیاست‌‌های ارزی جدید بانک مرکزی و منطقی قلمداد شدن نرخ ارز سامانه نیما از نظر صادرکنندگان دانست.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
نام بدهکاران شستا را اعلام می‌کنم
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توئیتر خود نوشت: ۱۳ هزار میلیارد تومان مطالبات وصول نشده شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی- شستا- روشن شده است و اگر بدهکاران اقدام نکنند، نام آنها افشا و اقدام قضایی انجام می‌شود. به گزارش فارس، محمد شریعتمداری از پیگیری وصول مطالبات به دعوا رسیده شستا و اقدامات شدید قضایی برای دریافت تا ریال آخر بدهی‌ها خبر داد. وی در پیامی‌ نوشت: «فهرست بیش از 13 هزار میلیارد تومان مطالبات وصول نشده به دعوا رسیده ایجاد شده در دوران پیشین شستا! با مشخصات کامل و به تفکیک همه هلدینگ‌ها مشخص شد و تا ریال آخر این مطالبات وصول می‌شود. بدهکاران اقدام نکنند آنها را با نام افشا می‌کنم و اقدامات قضایی شدید علیه آنها انجام خواهد شد».

سایپا اعلام کرد
تحویل خودرو با اولویت‌بندی
سایپا با پایش ثبت‌نام‌کنندگان خرید خودرو، مصرف‌کنندگان واقعی و تک‌ثبت‌نامی را در اولویت تحویل قرار می‌دهد. به گزارش تسنیم، معاون بازاریابی و فروش سایپا در این‌باره گفت: با توجه به ضرورت جلب رضایت مشتریان و اجرای عادلانه برنامه تحویل خودروهای مشتریان، ثبت‌نام‌کنندگانی که منتظر دریافت یک خودرو هستند، در اولویت قرار دارند و تلاش می‌کنیم خودروهای این طیف از افراد زودتر به‌دست‌شان برسد. به گفته حسین کاظمی طرقی، افرادی که برای نخستین‌بار صاحب خودرو می‌شوند یا برای نخستین‌بار قصد دارند از محصولات سایپا استفاده کنند، جزو مصرف‌کنندگان واقعی دسته‌بندی شده و خودروهای خود را زودتر از دیگران دریافت خواهند کرد. وی ادامه داد: سایپا پیش‌تر نیز درباره اولویت‌بندی تحویل خودروهای مشتریان اطلاع‌رسانی کرده و هدف خود را از اجرای این برنامه، مشتری‌مداری و جلب رضایت مصرف‌کنندگان واقعی اعلام کرده است. وی تصریح کرد: با توجه به اجرای موفقیت‌آمیز برنامه افزایش تولید و رسیدن به رکورد تولید بیش از 42 هزار دستگاه خودرو در یک ماه، تحویل خودروهای مشتریان با شتاب بیشتری در حال اجراست و تلاش می‌کنیم در کمترین زمان ممکن، تعهدات خود را پاسخ دهیم.
 


Page Generated in 0/0053 sec