printlogo


کد خبر: 210102تاریخ: 1398/3/12 00:00
اخبار

اعلام جزئیات برنامه‌های  سالگرد رحلت امام(ه)
دبیر ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام(ره) اظهار داشت: مانند 2 سال گذشته که مراسم در ماه رمضان برگزار می‌شد، مراسم را برای 7 استان در مجاورت تهران قرار دادیم که زائران ما بتوانند بعد از نماز ظهر و عصر روز ۱۴ خرداد حرکت کنند تا مشکلی برای روزه آنها پیش نیاید. به گزارش فارس، محمدعلی انصاری روز گذشته در نشست خبری افزود: با همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستادهای استانی ما در سراسر استان‌های کشور مراسم روز ۱۴ خرداد با حضور مردم و مسؤولان و خانواده شهدا در سراسر کشور برگزار می‌شود. دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام(ره) اظهار داشت: مراسم را مانند سال گذشته از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز و پس از شروع مراسم با تلاوت قرآن و عزاداری، به رهنمودهای حکیمانه رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی گوش فرا خواهیم داد. انصاری همچنین گفت: مقام معظم رهبری به‌خاطر اینکه به مراسم امام(ره) اهتمام دارند، فرمودند مراسم سالگرد امام به قوت و در زمان خود در حرم ایشان برپا شود و نماز عید فطر هم ظاهراً در مصلا برگزار خواهد شد.

مذاکره بر سر توان موشکی امری محال است
رئیس کمیسیون ویژه برجام در مجلس نهم گفت: توانمندی دفاعی نه تنها تامین‌کننده امنیت کشور است، بلکه با اتکا به این توانمندی، عزت و شرف ملت نیز حفظ خواهد شد. به گزارش تسنیم، علیرضا زاکانی درباره سخنان اخیر رهبر انقلاب در رابطه با توان دفاعی و موشکی کشور گفت: هیچ ملتی حاضر نیست عزت و شرف خود را در معرض معامله قرار دهد، چون این توانمندی‌ها نه تنها تامین‌کننده امنیت کشور است بلکه با اتکا به این توانمندی‌ها عزت و شرف ملت را می‌توان حفظ کرد. وی ادامه داد: بنابراین اینکه رهبر انقلاب در سخنرانی اخیرشان از توان موشکی به عنوان ناموس و اساس انقلاب اسلامی یاد می‌کنند، اوج مالکیت و ارزش‌گذاری ناظر به این موضوع را نشان می‌دهد. ایشان با ناموسی خواندن توان دفاعی کشور، به کسانی که با پروراندن افکار خام مذاکره بر سر توان موشکی، دانسته یا نادانسته امنیت و شرف کشور را زیر سوال می‌برند، این پیام را دادند که مذاکره بر سر توان دفاعی کشور امری محال است. نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین درباره لطمات مذاکره مجدد با آمریکا خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است این است که طی ۴۰ سال گذشته بویژه در مذاکراتی که پیرامون برجام صورت گرفت، جز دشمنی و خباثت از دولت آمریکا در خاطره‌ها نمانده است، بنابراین عاقل کسی است که از یک سوراخ 2بار گزیده نشود.

راه فریب مردم در انتخابات  ایران باز است
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به محاکمه وزیر خارجه انگلیس به دلیل وعده‌های دروغ در تبلیغات انتخاباتی گفت: این موضوع در قوانین انتخاباتی ما در نظر گرفته نشده است. به گزارش مهر، عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در صفحه توئیتر خود نوشت: «بوریس جانسون به دلیل دروغگویی در تبلیغات انتخاباتی به دادگاه فراخوانده شده است؛ موضوعی که در قوانین انتخاباتی ایران در نظر گرفته نشده و راه فریب مردم را باز گذاشته است».

شکایت نمایندگان از زنگنه به قوه‌قضائیه
نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس با تاکید بر اینکه وزیر نفت بعد از کشف کارتخوان در دفترش فرار به جلو کرده است، از شکایت جمعی از نمایندگان از وی به قوه‌قضائیه به دلیل عدم انجام وظایفش خبر داد. ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با فارس گفت: جمعی از نمایندگان بنا دارند از بیژن نامدارزنگنه، وزیر نفت به دلیل عدم انجام مسؤولیت‌هایش در موارد متعدد و وارد کردن میلیاردها دلار خسارت به کشور به قوه‌قضائیه شکایت کنند. وی افزود: همچنین 10 نفر از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به هیأت‌رئیسه درخواست بررسی موضوع عدم انجام مسؤولیت‌ها توسط وزیر نفت طبق ماده 232 آیین‌نامه داخلی مجلس را دارند. وی با اشاره به موضوع کشف کارتخوان‌ها در دفتر وزیر نفت خاطرنشان کرد: اگر کشف این کارتخوان‌ها در دفتر هر وزیری در کشورهای دیگر انجام می‌شد، شخص وزیر استعفا می‌داد اما ما الان شاهدیم که متأسفانه آقای زنگنه فرار به جلو را در دستور کار خود قرار داده و به جای اینکه پاسخگوی مردم باشد دنبال توجیه کار خود است.
 


Page Generated in 0/0056 sec