printlogo


کد خبر: 210103تاریخ: 1398/3/12 00:00
اخبار

ماجرای نجفی سرمایه اصلاحات را نابود کرد
به گفته عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران زمانی که برای انتخاب شهردار رایزنی‌های جدی میان اصلاح‌طلبان در جریان بود، همان زمان وجود چنین مساله‌ای در زندگی شخصی آقای نجفی به‌صورت مخفیانه مطرح بود. فرزانه ترکان در گفت‌وگو با آرمان افزود: نظر حزب کارگزاران این بود کسانی که شائبه‌ای در زندگی شخصی‌شان وجود دارد، به‌عنوان کاندیدای مناصب مهم معرفی نشوند. وی تاکید کرد: منصب شهرداری، سرمایه اصلاحات بود و نباید می‌گذاشتیم این سرمایه به این آسانی نابود شود. شاهد بودیم بعد از حضور آقای نجفی در شهرداری و اتفاقاتی که برای ایشان افتاد و جابه‌جایی‌هایی که در شهرداری تهران رخ داد، نشد با آن قوتی که وعده داده شده بود، به مطالبات مردم رسیدگی شود. زمان‌های مهمی توسط اصلاحات از دست رفت.

بازداشت دیپلمات‌های انگلیسی و هلندی در پارتی مختلط در تهران
2 دیپلمات اروپایی که بامداد روز (جمعه) در یک پارتی مختلط شبانه در تهران شرکت کرده بودند، بازداشت و پس از احراز هویت آزاد شدند. به گزارش تسنیم، یک دیپلمات انگلیسی و یک دیپلمات هلندی بامداد جمعه در یک پارتی مختلط و فسادآلود در تهران بازداشت شدند. این دو دیپلمات پس از تحویل به پلیس امنیت احراز هویت و آزاد شدند. این پارتی با حضور تعدادی نسبتاً زیاد و به‌صورت مختلط در منطقه ولنجک تهران برگزار شده بود.

ششمین جلسه دادگاه جعبه سیاه نفتی برگزار شد
ششمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات علیرضا زیباحالت منفرد موسوم به جعبه سیاه نفتی به ریاست قاضی صلواتی در شعبه پانزدهم دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد. به گزارش میزان، این جلسه دادگاه روز گذشته و با حضور مستشاران، وکلای تعیینی مدافع، وکلای شرکت نفت HK و نماینده دادستان برگزار شد. در بخشی از این جلسه متهم خطاب به قاضی گفت: آقای قاضی من قربانی هستم. قربانی عملیات متقلبانه آقای بابک زنجانی هستم. من هم مثل شرکت HK قربانی شده‌ام دفاع دیگری ندارم.

۱۶ خرداد، آخرین مهلت استعفای داوطلبان مجلس
سخنگوی وزارت کشور گفت: ۱۶ خردادماه آخرین مهلت پذیرش استعفای مقامات براى داوطلبى در انتخابات مجلس است. به گزارش فارس، سیدسلمان سامانى اظهار داشت: در ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مشاغلی که باید متصدیان آنها برای شرکت در انتخابات از سمت خودشان استعفا کنند مشخص شده است. پنجشنبه ۱۶ خردادماه آخرین مهلت برای پذیرش استعفای این افراد است. سخنگوى وزارت کشور ادامه داد: ملاک در این قانون پذیرش استعفا توسط مقام ذی‌صلاح تا قبل از ۱۶ خردادماه است نه صرفا ارائه استعفا. سامانى گفت: افراد مشمول این قانون باید در هنگام ثبت‌نام گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفا و عدم اشتغال به مشاغل تصریح شده در ماده ۲۹ را به همراه سایر مدارک به فرمانداری‌ها ارائه کنند.

ایران و متحدانش تروریسم را در منطقه شکستند
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل در واکنش به بیانیه ضدایرانی شورای همکاری خلیج‌فارس تصریح کرد: تهران اهل منطق و تعامل است و ایران و متحدان آن با اقتدار، تروریسم تکفیری- ‎ وهابی- صهیونیستی را در منطقه شکستند. به گزارش فارس، حسین امیرعبداللهیان با اشاره به اجلاس فرمایشی اتحادیه عرب و بیانیه برخی سران کشورهای عربی علیه ایران در صفحه توئیترش نوشت: «حکام عربستان به جای پرداختن به آزادی ‎قدس و حمایت از فلسطین، اجلاس فرمایشی اتحادیه عرب، OIC و PGCC را برای مقابله سیاسی با جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته‌‌‌اند. تهران اهل منطق و عمل است و نه نمایش. ایران و متحدان، مقتدرانه تروریسم تکفیری- وهابی- صهیونیستی را در منطقه شکستند».


Page Generated in 0/0057 sec