printlogo


کد خبر: 210541تاریخ: 1398/3/28 00:00
اخبار


سیب‌زمینی نمی‌خواهد ارزان شود
قیمت هر کیلوگرم سیب‌زمینی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهرداری تهران دوباره افزایش یافت به طوری که قیمت عمده‌فروشی هر کیلوگرم از این محصول 5 تا 7 هزار تومان است. به گزارش تسنیم، قیمت هر کیلوگرم پیاز 1200 تا 4 هزار تومان، هویج 4 تا 6500 تومان، گوجه‌فرنگی 3 تا 5 هزار تومان، کاهو هزار تا 2500 تومان،
سبزی جور 1500 تا 2500 تومان و سبزی خوردن 2 هزار تا 3500 تومان است. بنابراین گزارش قیمت هر کیلوگرم از این محصول در شهر تهران در محدوده 6 تا 10 هزار تومان است. با وجود اینکه در فصل برداشت سیب‌زمینی هستیم و باید قیمت این محصول بشدت افت کند اما فروش آن با این قیمت‌ها منطقی نیست.

توقف خدمات بانکی به کارت‌های ملی قدیمی
بانک مرکزی پایان مهلت ارائه خدمات بانکی با کارت‌های ملی قدیمی را اعلام و تاکید کرد: ارائه خدمات به افرادی که کارت ملی جدید ندارند ولی دارای رسید ثبت‌نام کارت ملی هوشمند هستند، امکان پذیر است. در بخشنامه جدید بانک مرکزی آمده است: ارائه خدمات بانکی به افرادی که کارت ملی جدید دریافت نکرده ولی دارای رسید ثبت‌نام کارت ملی هوشمند هستند، پس از استعلام کد رهگیری مندرج در پشت رسید یاد شده، همراه با ارائه اصل شناسنامه، امکان‌پذیر است. بر این اساس طبق اعلام سازمان ثبت احوال کشور و پایان مهلت اعتبار کارت‌های شناسایی ملی (کارت قدیم) و با هدف ایجاد سهولت برای شهروندان و افزایش روش‌های دریافت خدمت، اقدام به اصلاحاتی در وب سرویس استعلام الکترونیک اطلاعات هویتی کرده که از اول خرداد 98 مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. بدین صورت از این پس استعلام‌های مربوط به تصویر چهره با استفاده از سریال مندرج در ظهر کارت هوشمند ملی به‌علاوه شماره ملی فرد یا استعلام به وسیله کد رهگیری مندرج در رسید ممهور تکمیل ثبت‌نام کارت هوشمند ملی همراه با اصل شناسنامه به علاوه شماره ملی فرد امکان‌پذیر است. از این رو پایان انقضای اعتبار کارت‌های شناسایی ملی قدیمی اعلام می‌شود.
 


Page Generated in 0/0070 sec