printlogo


کد خبر: 210562تاریخ: 1398/3/28 00:00
اخبار

تماشای «سربداران» از شبکه 4
سریال تاریخی «سربداران» به کارگردانی محمدعلی نجفی از شبکه 4 سیما پخش می‌شود. به گزارش «وطن‌امروز»، هم‌اکنون سریال «کیف انگلیسی» ساخته زنده‌یاد ضیاءالدین دری در کنداکتور پخش شبکه 4 سیما قرار دارد که آخرین قسمت از این مجموعه تلویزیونی پنجشنبه 30 خردادماه پخش می‌شود و از روز جمعه 31 خردادماه هر شب ساعت 24 سریال 18 قسمتی «سربداران» روی آنتن می‌رود. سربداران سریالی تاریخی است که بر اساس قیام سربداران خراسان به رهبری شیخ حسن جوری علیه استیلای مغول در سال ۱۳۶۲ تولید شده است. سریال «سربداران» از 31 خردادماه هر شب ساعت 12 از شبکه 4 سیما پخش و روز بعد ساعت 18 بازپخش می‌شود.


«عاشقانه‌های رنوی پیر قرمز» به کتابفروشی‌ها می‌آید
حمیدرضا شکارسری از انتشار تازه‌ترین مجموعه شعر خود با عنوان «عاشقانه‌های رنوی پیر قرمز» خبر داد. به گزارش تسنیم، حمیدرضا شکارسری، شاعر، از انتشار تازه‌ترین کتاب خود تحت عنوان «عاشقانه‌های رنوی پیر قرمز» از سوی انتشارات سیب سرخ در هفته‌های آینده خبر داد. وی گفت: این کتاب شامل 50 شعر من با محوریت عشق است‌، با توجه به اینکه عشق در روزگار ما وجه عینی و حقیقی پیدا کرده تلاش شده است با حضور کاراکتری مثل «رنو» این عشق وجه کاملاً عینی، واقع‌گرا، قابل پذیرش و باورپذیر پیدا کند.‌ برخلاف وجه طنزی که در عنوان کتاب وجود دارد،‌ اشعار به هیچ‌وجه جنبه طنز ندارد‌. تلاش کردم به جای اینکه شخصیت اصلی در شعرهای عاشقانه مانند همیشه عاشق یا معشوق باشند‌، یک رنو شخصیت اصلی باشد که همواره همراه عاشق و معشوق است. این اشعار رویکردی جدید به شعر عاشقانه خواهد بود.


آغاز ثبت‌نام دوره جدید منادیان حکمت
بنیاد علمی- فرهنگی حیات امسال نیز همچون سال‌‌های گذشته در تلاش است برای سیزدهمین سال پیاپی، دوره تخصصی غربشناسی منادیان حکمت را به صورت کشوری برگزار کند. به گزارش «وطن‌امروز»، این دوره با همکاری پژوهشکده شهید صدر و مرکز مطالعات علوم انسانی اسلامی دانشگاه جامع امام حسین(ع)، سازمان بسیج دانشجویی و پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی حوزه هنری برگزار خواهد شد. زمان و مکان سیزدهمین دوره منادیان حکمت (ویژه برادران) به صورت شبانه‌روزی از 22 الی 28 تیرماه 1398 در تهران خواهد بود. برای ثبت‌نام اولیه، نام و نام خانوادگی، سال تولد، رشته و دانشگاه محل تحصیل (نام حوزه علمیه و پایه و سطح تحصیلی)، شهر محل سکونت و شماره تماس خود را همراه با عبارت «منادیان حکمت» به شماره پیامکی 5000283716 ارسال کنید تا بررسی و جهت مصاحبه با شما تماس گرفته شود.


صدرنشینی «مردان سیاهپوش»  در گیشه جهانی
فیلم جدید «مردان سیاهپوش» با فروش ۱۰۲ میلیون دلاری در باکس‌آفیس جهانی بیشترین فروش را از آن خود کرد. به گزارش مهر به نقل از ورایتی، فیلم جدید از مجموعه «مردان سیاهپوش» با عنوان «مردان سیاهپوش: بین‌المللی» از نمایش در ۵۶ منطقه جهان موفق به فروشی 7/73 میلیون دلاری در 3 روز اول نمایش شد. این فیلم که جدیدترین فیلم محصول سونی از مجموعه علمی- ‌تخیلی اکشن است، در اولین آخر هفته اکرانش در آمریکا نیز فروشی 5/28 میلیون دلاری را تجربه کرد و در مجموع 2/102 میلیون دلار فروخت. سینماروها همچنان از «علاء‌الدین» دیزنی هم استقبال می‌کنند و این فیلم در هفته گذشته 5/47 میلیون دلار دیگر از فروش در ۵۵ منطقه کسب کرد تا مجموع فروشش را به ۷۲۴ میلیون دلار برساند که از این مقدار ۴۶۰ میلیون دلار در بازار بین‌المللی و خارج از آمریکا کسب شده است.


Page Generated in 0/0065 sec