printlogo


کد خبر: 210574تاریخ: 1398/3/28 00:00
اخبار

افشاگری‌ معاون باشگاه از شرط‌های بازیکنان استقلال
علی خطیر، معاون ورزشی و مسؤول نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال تهران، درباره آخرین وضعیت مذاکرات این باشگاه با سیدحسین حسینی و وریا غفوری گفت: وریا درخواستی مبنی بر قرارداد سه‌ساله و دریافت حدود
90 میلیارد ریال به اضافه پاداش برای 3 فصل داشته است. هیأت‌مدیره محترم باشگاه استقلال در جلسات سال ٩٧ خود مصوب کرده‌اند با بازیکنان بالای 30 سال قراردادی بیش از یک فصل منعقد نشود. از طرفی فاصله سقف بودجه مصوب باشگاه با رقم درخواستی وریای عزیز زیاد است. خطیر درباره حسینی هم گفت: حسینی کسی است که از استقلال به تیم‌ملی رسیده است. او در مذاکره اولیه خود و قبل از اتمام فصل با باشگاه، شرطی مبنی بر عدم حضور سیدمهدی رحمتی مطرح کرد که در همان ابتدا با توجه به اینکه باشگاه شرط و شروطی را از هیچ بازیکنی قبول نمی‌کند، مذاکرات متوقف شد تا اینکه بعد از بحث جدایی سیدمهدی رحمتی و پیوستنش به پدیده، عملاً شرط مدنظر منتفی و مذاکرات مجدداً آغاز شد اما ایشان افزایش 3 برابری نسبت به قرارداد سال قبل و سخن از ٦٠ میلیارد ریال برای 2 فصل به اضافه پاداش و شرایط غیر قابل قبول و دور از شأن باشگاه را به میان آورد. ضمن اینکه او اعلام کرد باید طلبش از استقلال نقدا تسویه شود و ۴۰ درصد از قرارداد فصل بعد را به صورت پیش‌پرداخت دریافت کند.

موسوی 2 بازی آینده تیم‌ملی والیبال را از دست داد
پزشک تیم‌ملی والیبال ایران با بیان اینکه سیدمحمد موسوی در حین بازی با روسیه دچار آسیب شد، گفت: موسوی با درد بازی را ادامه داد که به نظرم 2 بازی آینده تیم‌ملی را از دست می‌دهد. به گزارش ایسنا، سیامک افروزی پزشک تیم‌ملی والیبال گفت: سیدمحمد موسوی در حین بازی از ناحیه مچ پا دچار آسیب‌دیدگی شد. نظر من این بود که بازی را ادامه ندهد اما خودش دوست داشت بازی کند و با درد مسابقه را ادامه داد. این آسیب‌دیدگی موسوی از مصدومیت قبلی او کمی جدی‌تر است و به نظر من یک تا 2 بازی آینده را از دست می‌دهد.
 


Page Generated in 0/0056 sec