printlogo


کد خبر: 210625تاریخ: 1398/3/29 00:00
اخبار

وزیر ارشاد به تماشای کنسرت کیهان کلهر نشست
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تماشای کنسرت «شهر خاموش» کیهان کلهر نشست. به گزارش فارس، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ۲۷ خردادماه به تماشای کنسرت «شهر خاموش» کیهان کلهر در تالار وحدت نشست. سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دوشنبه‌شب کنسرت کیهان کلهر را در تالار وحدت تماشا کرد و با قدردانی از کلهر با این هنرمند گفت‌وگو کرد. «سیدمجتبی حسینی» معاون امور هنری وزیر فرهنگ، «محمد الله‌یاری» مدیرکل دفتر موسیقی و «علی‌اکبر صفی‌پور» مدیرعامل بنیاد رودکی نیز در این اجرا حضور داشتند.


بازچاپ آخرین اثر زنده‌یاد امیرحسین فردی
رمان «گرگ‌سالی» آخرین اثر منتشر شده مرحوم امیر‌حسین فردی برای سومین نوبت تجدید چاپ شد. به گزارش تسنیم، رمان «گرگسالی» آخرین اثر منتشر شده توسط مرحوم امیرحسین فردی است که وی ادامه رمان موفق «اسماعیل» را در این رمان نوشته است، با این تفاوت که داستان این رمان بر خلاف اسماعیل، در دامنه‌های سبلان روی می‌دهد. رمان «گرگ‌سالی» پیش از این به صورت دیجیتال و صوتی نیز از سوی سوره مهر منتشر شده و در پایگاه اینترنتی آمازون نیز قرار گرفته است.


روایتی نو از سیاست‌های غربی  در مستند «محصورشده»
مستند «محصورشده» با موضوع پروژه ایجاد اختلافات قومی و مذهبی در میان جوامع از سوی آمریکایی‌ها، در 2 قسمت از شبکه افق پخش می‌شود. به گزارش «وطن‌امروز»، دولت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی همواره تلاش کرده‌‌اند در بین قومیت‌های مختلف و در مجموع در میان همه انسان‌ها تفرقه بیندازند تا بهتر بتوانند بر آنها استیلا یابند. به بیان دیگر ایجاد حصار‌هایی دیدنی و نادیدنی میان مردم یک منطقه، روشی استعماری است که غرب از مدت‌ها پیش در پی اجرای آن بوده و در برخی مناطق هم نسبت به انجام آن توفیق یافته است. «محصورشده» عنوان مجموعه‌ای مستند درباره همین پروژه آمریکایی- صهیونیستی است که در اولین قسمت آن دیدیم در ریو، شهری در برزیل هم این کار توسط آمریکا انجام شده است و مردم آمریکای لاتین هم مانند مسلمانان، درگیر طرح‌های ضدبشری آمریکایی شده‌اند. در دومین قسمت، سیاست‌های آمریکا برای ایجاد دودستگی در عراق و سایر کشور‌ها به تصویر کشیده شده است. قسمت اول این مستند کاری از پریمرز لاینز به عنوان تهیه‌کننده و پائول موریرا به عنوان کارگردان، دیروز پخش شد و قسمت دوم آن امروز ۲۹ خردادماه ساعت ۱۷ از شبکه افق پخش می‌شود و تکرار آن هم ساعت‌های ۷:۳۰ و ۱۳ روز بعد روی آنتن می‌رود.

نقد و بررسی مستند «MDMA»» در پردیس سینمایی رازی
مستند MDMA به کارگردانی امید بنکدار و کیوان علیمحمدی در پردیس سینمایی رازی نقد و بررسی می‌شود. به گزارش «وطن‌امروز»، به مناسبت هفته پیشگیری از استعمال دخانیات، فیلم مستند MDMA به کارگردانی مشترک امید بنکدار و کیوان علیمحمدی و تهیه‌کنندگی ارد عطارپور امروز چهارشنبه ۲۹ خردادماه ساعت ۱۷ در پردیس سینمایی رازی به نمایش در می‌آید. همچنین پس از نمایش فیلم، جلسه نقد و بررسی پیرامون آثار مواد مخدر و محرک به همراه معرفی باشگاه سلامت نوجوانان مهر با حضور مسؤولان وزارت بهداشت، شهرداری تهران و روانشناسان برگزار خواهد شد. مستند MDMA برنده سیمرغ بلورین بهترین پژوهش از جشنواره فیلم فجر، برنده نشان فیروزه بهترین تصویربرداری، بهترین تدوین و کسب دیپلم افتخار بهترین فیلم از جشنواره سینما حقیقت و برنده جایزه نگاه ویژه جشنواره داستانی رم بوده است که بهرام رادان در آن حضور دارد. شرکت در این مراسم برای عموم علاقه‌مندان رایگان است.
 


Page Generated in 0/0054 sec