printlogo


کد خبر: 211052تاریخ: 1398/4/11 00:00
اخبار

تأیید صلاحیت ۹ کاندیدای کشتی
سرپرست فدراسیون کشتی با بیان اینکه تاکنون احراز صلاحیت علیرضا دبیر، امیررضا خادم و عباس جدیدی اعلام نشده، تاکید کرد: قطعا انتخابات را در تاریخ ۲۶ تیرماه برگزار می‌کنیم. پس از ماه‌ها انتظار، وزارت ورزش سرانجام تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی را اعلام کرد که براساس آن قرار است این انتخابات ۲۶ تیرماه جاری برگزار شود. هر چند هنوز اسامی نهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده منتشر نشده اما سرپرست فدراسیون کشتی می‌گوید تاکنون اسامی ۸ یا ۹ کاندیدا برای حضور در انتخابات تایید شده و هنوز صلاحیت چهره‌های شاخصی همچون عباس جدیدی، علیرضا دبیر و امیررضا خادم احراز نشده است. بهروز نعمتی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این مطلب اظهار کرد: همانطور که وزارت ورزش اعلام کرده انتخابات فدراسیون کشتی در موعد مقرر و در تاریخ ۲۶ تیر ماه قطعاً برگزار می‌شود. تاکنون اسامی ۸ یا ۹ کاندیدا از سوی مراجع ذی‌صلاح جهت حضور در انتخابات تایید نهایی شده و کماکان صلاحیت دبیر، خادم و جدیدی احراز نشده است. وی تاکید کرد: تا ۲۶ تیرماه منتظر احراز صلاحیت این ۳ کاندیدا می‌مانیم و پس از آن تحت هر شرایطی انتخابات را در موعد مقرر برگزار خواهیم کرد.

کالدرون رسما سرمربی پرسپولیس شد
سرمربی آرژانتینی جدید پرسپولیس قرارداد خود را با این باشگاه به امضا رساند. گابریل کالدرون که برای مذاکرات نهایی با مدیران پرسپولیس وارد تهران شده بود، صبح دوشنبه پس از مذاکرات فشرده با ایرج عرب و علی رغبتی، در نهایت قرارداد خود را به امضا رساند. قرارداد مربی آرژانتینی یک ساله است. کالدرون که عصر دیروز در محل تمرین تیم حاضر شد قرار است امروز (سه‌شنبه) در یک نشست خبری به صورت رسمی به عنوان سرمربی پرسپولیس معرفی شود.

توافق نفت آبادان با اسکوچیچ
باشگاه نفت آبادان با دراگان اسکوچیچ برای هدایت این تیم در لیگ نوزدهم به توافق رسید. مسؤولان باشگاه نفت آبادان پس از مذاکره و بررسی گزینه‌های داخلی و خارجی، در نهایت با دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق فولاد به توافق رسیدند.


Page Generated in 0/0052 sec