معاون امور استانهای سازمان صداوسیما درباره حفظ برنامههای برند در تلویزیون و همچنین وضعیت شبکه شما که پیش از این قرار بود شبکه گردشگری معرفی شود، مطالبی را عنوان کرد. علی دارابی در گفتوگو با ایسنا، درباره اهمیت حفظ برنامههای برند در تلویزیون اظهار کرد: اتفاقاً حفظ و تاکید بر برندسازی در دوره مدیریت آقای علیعسکری مطرح شد. ما در شبکههای استانی هم این کار را انجام دادیم؛ همچنین کتابچهای در این زمینه منتشر شد. بهطور کلی جزو سیاستهای سازمان است که برنامههای برند تلویزیون را صیانت و تقویت کند. دارابی در ادامه درباره وضعیت شبکه شما و اینکه از مدتها پیش قرار بود تبدیل به شبکه گردشگری شود، با تاکید بر اینکه شبکه شما قرار نیست صرفا شبکه گردشگری شود، توضیح داد: بر اساس دستور رئیس محترم سازمان صداوسیما، این شبکه با 3 ساعت پخش برنامه گردشگری، کار خود را آغاز کرد. منتها مطرح شد چرا این برنامهها کمتر قابل لمس هستند و دیده نمیشوند؟ دلیل آن این است که این برنامهها در ۲۴ ساعت کنداکتور توزیع شده است. شاید هم اطلاعرسانی و تبلیغ ما خوب نیست که دیده نمیشوند. در حال حاضر شبکه شما شبکه ملی استانهاست؛ یعنی هم استانها را نمایندگی میکند و هم قرار است بتدریج حوزه گردشگری به آن اضافه شود. بر اساس دستوری که رئیس صداوسیما دادهاند، در برنامههای سازمان، آن شبکهای که متکفل امر گردشگری است، شبکه شماست.