printlogo


کد خبر: 211781تاریخ: 1398/5/1 00:00
اخبار

آغاز فصل دوم «محرمانه»
با پایان یافتن فصل اول مجموعه تلویزیونی «محرمانه»، فصل دوم این سریال از امروز روی آنتن خواهد رفت. به گزارش «وطن‌امروز»، فصل دوم مجموعه تلویزیونی «محرمانه» به کارگردانی مسلم تهرانی و تهیه‌کنندگی عطا پناهی سه‌شنبه اول مردادماه روی آنتن شبکه 3 سیما می‌رود. سری دوم این مجموعه تلویزیونی در 34 قسمتِ 26 دقیقه‌ای تولید می‌شود و همانند فصل اول، تلاش می‌کند دغدغه‌های نوجوانان را به تصویر بکشد. عطا پناهی، تهیه‌کننده سریال «محرمانه» درباره فصل دوم این مجموعه تلویزیونی گفت: «در دومین فصل «محرمانه» سعی شده برای افزایش بیش از پیش جذابیت این سریال تعدادی کاراکتر به مجموعه کاراکترها اضافه شود که در روند سریال با آنها آشنا خواهیم شد. بسیاری از مخاطبانی که برای ما پیام فرستادند، از اینکه دغدغه‌های‌شان با موضوعات سریال ما همخوانی داشته ابراز رضایت کردند».


سرنوشت کودکان بهزیستی سوژه شبکه مستند شد
جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند»، با پخش و بررسی مستند «این کوچه بن‌بست نیست» به کارگردانی رضا عاطفی از شبکه مستند پخش خواهد شد. به گزارش «وطن‌امروز»، در این قسمت و پس از پخش مستند، داریوش بیات‌‌نژاد، مدیرکل بهزیستی استان تهران میهمان برنامه خواهد بود و به بررسی ابعاد مختلف فعالیت سازمان بهزیستی، خدمات این مرکز به گروه‌های مختلف و آسیب‌شناسی آن می‌پردازند. مستند «این کوچه بن‌بست نیست»، با نگاهی به زندگی چند سوژه حقیقی و مستند، روند زندگی و سرنوشت کودکان بهزیستی را به تصویر می‌کشد. این مستند 52 دقیقه‌ای که به کارگردانی رضا عاطفی و در شبکه مستند سیما تولید شده است، در این قسمت از برنامه «به اضافه مستند» رونمایی خواهد شد. این قسمت از برنامه امروز سه‌شنبه اول مرداد ساعت 20:30 از شبکه مستند پخش خواهد شد.


دریافت سوژه‌های هنری  توسط انتشارات ساقی
انتشارات ساقی که در نشر کتاب‌های هنری بویژه سینمایی فعالیت دارد، بستری برای دریافت سوژه‌های هنری مهیا کرده است. به گزارش «وطن‌امروز»، سایت انتشارات ساقی که سال 1397 راه‌اندازی شد، بستری فراهم آورده تا در کنار ایجاد یک فضای اختصاصی برای فروش و عرضه محصولات این انتشارات، علاقه‌مندان کتاب‌های ساقی که اغلب اهالی و دانشجویان هنر، رسانه و سینما هستند، بتوانند در یک ارتباط دو سویه به همه محصولات این انتشارات دسترسی داشته باشند و از سوی دیگر محفلی برای دریافت بازخورد و نظر همه مخاطبان از جای‌جای ایران باشد. انتشارات ساقی بتازگی قابلیت جدیدی در این سایت به نشانی www.saghi.ir  ایجاد کرده تا نویسندگان، مترجمان، استادان و علاقه‌مندان بتوانند با مراجعه به بخش تکمیل فرم ارسال سوژه، طرح‌ها و موضوعات خود را در زمینه‌های سینما، هنر و رسانه برای ما ارسال کنند تا در صورت تأیید و تصویب کارشناسان، کتاب خود را در انتشارات ساقی به چاپ برسانند. علاقه‌مندان می‌توانند از این طریق برای چاپ و انتشار کتاب‌های خود اقدام کنند.

«ترنم» در فرهنگسرای ابن‌سینا
نمایشگاه گروهی خوشنویسی با خودکار با عنوان «ترنم» از 29 تیر در فرهنگسرای ابن‌سینا گشایش یافته که تا 10 مردادماه ادامه دارد. به گزارش «وطن‌امروز»، این نمایشگاه مشتمل بر 50 اثر خطاطی با خودکار است که توسط 40 نفر از اساتید خوشنویسی و هنرمندان، در ابعاد مختلف خلق و گردآوری شده است. خوشنویسی با خودکار نوین با تکنیک نو و تحریر اجرا می‌شود که در آن همه ضخامت‎‌ها و ظرافت‌هایی که در خط قلم نی پیاده می‌شود این بار توسط ساچمه‌ای که در خودکار تعبیه شده است اجرا می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه از ساعت 9 تا 13 و 14 تا 19 به فرهنگسرای ابن‌سینا واقع در شهرک قدس، خیابان ایران زمین شمالی مراجعه کنند.


Page Generated in 0/0062 sec