printlogo


کد خبر: 213282تاریخ: 1398/9/10 00:00
اخبار

جام‌جهانی تهران از تقویم اتحادیه جهانی کشتی حذف شد!
در حالی که متولیان ورزش ایران در تلاش برای میزبانی جام‌جهانی کشتی فرنگی در تهران بودند، این مسابقات از تقویم سال ۲۰۱۹ اتحادیه جهانی کشتی حذف شد! پس از اینکه اتحادیه جهانی کشتی میزبانی جام‌جهانی کشتی ۲۰۱۹ تهران را لغو کرد، متولیان ورزش و فدراسیون کشتی وارد عمل شدند و پس از رایزنی با برخی مسؤولان کشتی کشورهای شرکت‌کننده در جام‌جهانی، از بازگرداندن میزبانی تهران خبر دادند. اما اتحادیه جهانی کشتی که طی روزهای اخیر هیچ واکنشی به بازگرداندن میزبانی جام‌جهانی در تهران نشان نداده بود، آب پاکی را روی دست متولیان ورزش ایران ریخت و این مسابقات را از تقویم سال ۲۰۱۹ این اتحادیه حذف کرد. این در حالی است که وزیر ورزش و فدراسیون کشتی چندی پیش از برگزاری این مسابقات در زمان دیگری تا پایان سال ۲۰۱۹ خبر داده و از واژه «تعویق» به جای «لغو» جام‌جهانی تهران استفاده می‌کردند. رقابت‌های جام‌جهانی کشتی فرنگی قرار بود طی روزهای ۷ و ۸ آذرماه با حضور ۸ تیم برتر دنیا به میزبانی سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار شود. البته امکان دارد مسابقات در سال 2020 برگزار شود. باید منتظر ماند و دید مسؤولان اتحادیه جهانی کشتی در این‌باره چه می‌گویند.
***
تمجید سایت فدراسیون جهانی والیبال از ستاره ایرانی لوبه
سایت فدراسیون جهانی والیبال در آستانه مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان از امیر غفور تمجید کرد. به نقل از سایت فدراسیون جهانی والیبال، مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان که با حضور 4 تیم در شهر «بتیم» برزیل برگزار می‌شود، میدان مهمی برای دیدن نمایش بازیکنان بزرگ جهان خواهد بود. تیم لوبه چیویتانووا که در سال‌های 2017 و 2018 به عنوان نایب‌قهرمانی مسابقات رسیده است به دنبال قهرمانی در سال 2019 است. قهرمان ایتالیا و اروپا در این فصل ستاره‌هایی مثل عثمانی خوانتورنا، برونو رزنده، یواندری لئال و امیر غفور را در ترکیب خود دارد. امیر غفور، ملی‌پوش ایرانی لوبه، دومین فصل حضور خود در سری A ایتالیا را تجربه می‌کند. مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان از 12 تا 17 آذر در برزیل برگزار می‌شود و تیم‌های سادا کروزیرو برزیل، زنیت‌کازان روسیه، لوبه ایتالیا و الریان قطر در آن حضور دارند. 
***
زمان قرعه‌کشی یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال مشخص شد
مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فصل ۹۹-۹۸ روز سه‌شنبه برگزار می‌شود. به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال، مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فصل ۹۹-۹۸ روز سه‌شنبه ۱۲ آذر ۹۸ ساعت ۱۵ در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال با حضور نمایندگان ۸ تیم صعود کرده، مسؤولان سازمان لیگ و اهالی رسانه برگزار می‌شود. تیم‌های استقلال تهران، تراکتور، پرسپولیس، سپاهان اصفهان، نفت مسجدسلیمان، شاهین شهرداری بوشهر، مس کرمان و شهرداری ماهشهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرده اند.
***
«خامس» پیشنهاد آرسنال را رد کرد
خامس رودریگس که مدت‌هاست صحبت جدایی‌اش از رئال‌مادرید در میان است، پیشنهاد پیوستن به آرسنال و جانشینی اوزیل را رد کرد. روزنامه اسپانیایی مارکا در خبری درباره خامس رودریگس اعلام کرد این بازیکن پیشنهاد تیم فوتبال آرسنال برای پیوستن به این تیم را رد کرد. مدت‌هاست صحبت از این است که تیم فوتبال رئال‌مادرید تصمیم به فروش این بازیکن دارد و این موضوع که آرسنال به دنبال جایگزینی برای اوزیل است و درباره خامس با رئال مذاکره کرده، نتوانسته ستاره کلمبیایی را برای رفتن به لندن متقاعد کند. این در حالی است که تابستان، زمانی که موضوع خروج خامس از رئال بیش از پیش مطرح بود، پیوستن او به 2 تیم ناپولی و اتلتیکو مادرید در میان بود.
 

Page Generated in 0/0053 sec