printlogo


کد خبر: 214012تاریخ: 1398/9/27 00:00
تلویزیون

علی فروغی، حکم ورزشی گرفت
رئیس شورای تخصصی ورزش سازمان صداوسیما از جانب ریاست این سازمان منصوب شد. طی حکمی از سوی ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، علی فروغی به عنوان رئیس شورای تخصصی ورزش سازمان صداوسیما منصوب شد. در بخشی از این حکم آمده است: «انتظار دارد در راستای تحقق وظایف محوله ضمن مطالعه و توجه به سیاست‌های کلان کشور و رسانه ملی، در عرصه ورزش و جوانان نسبت به برنامه‌ریزی و ساماندهی و نظارت بر برنامه ورزشی رادیو و تلویزیون اهتمام جدی نمایید».
***
جزئیات تازه از «نون خ2»
تهیه‌کننده سریال «نون خ2» گفت: قرار است بزودی همراه با گروه تولید سریال به کردستان برویم همچنین سکانس‌هایی را هم در تهران مقابل دوربین خواهیم برد که البته زمان دقیقی مشخص نکرده‌ایم. به گزارش فارس، «مهدی فرجی» تهیه‌کننده سریال «نون خ2» گفت: ۱۰ روز است تصویربرداری در کرمانشاه آغاز شده است و همچنان در این شهر هستیم. وی با اشاره به لوکیشن‌های این سریال نیز گفت: حضور گروه تولید در لوکیشن‌های داخلی و خارجی به سرما و بارندگی هوا مرتبط است و در روزهایی که بارش باران داریم، گروه به لوکیشن‌های داخلی می‌رود. این تهیه‌کننده درباره بازیگران جدیدی که قرار است به این سریال اضافه شوند نیز افزود: از بازیگران اصلی هنوز بازیگر جدیدی به سریال اضافه نشده و قرار است بزودی این اتفاق بیفتد. فصل دوم سریال «نون خ» برای پخش از شبکه اول سیما  در ماه مبارک رمضان سال ۹۹ ساخته می‌شود.
***
افخمی سیل را روایت می‌کند
تصویربرداری سریال تلویزیونی «رعد و برق» به کارگردانی بهروز افخمی بزودی آغاز می‌شود. به گزارش باشگاه خبرنگاران، داوود هاشمی، تهیه‌کننده سریال‌های تلویزیونی، درباره روند ساخت سریال «رعد و برق» گفت: لوکیشن‌های مجموعه تلویزیونی «رعد و برق» در شهر‌های لرستان، اهواز، گرگان، گلستان، خرم‌آباد و پلدختر مشخص شده و با انتخاب بازیگران و عوامل، سریال بزودی کلید می‌خورد. وی ادامه داد: این سریال روایتی از سیل اخیر در این مناطق است و در ۲۵ قسمت برای پخش از شبکه 3 سیما در رمضان سال ۹۹ آماده می‌شود. مجموعه تلویزیونی «رعد و برق» با طراحی و کارگردانی بهروز افخمی با محوریت یک گروه جهادی به سیل نوروز ۹۸ می‌پردازد.

Page Generated in 0/0062 sec