printlogo


کد خبر: 214025تاریخ: 1398/9/27 00:00
اخبار

بازیکنان مازاد پرسپولیس مشخص شدند
باشگاه پرسپولیس چند بازیکن خود را در نیم‌فصل مسابقات لیگ برتر در لیست مازاد قرار خواهد داد. به گزارش تسنیم، بزودی تعطیلات نیم‌فصل فراخواهد رسید و تیم‌های لیگ برتری به دنبال تغییراتی در لیست خود خواهند بود که پرسپولیس هم از این قاعده مستثنا نیست. گابریل کالدرون در راستای تقویت تیمش خواستار جذب یک مهاجم نوک و یک هافبک طراح شده است که هر دو بازیکن خارجی خواهند بود. در همین راستا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد چند بازیکن خود را نیز در نیم‌فصل به‌ تیم‌های دیگر انتقال دهد؛ نفراتی که گابریل کالدرون آنها را مشخص و نام‌شان را به باشگاه اعلام کرده است. سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در هفته‌های اخیر نام چند بازیکن را به طور ثابت در لیست 18 نفره تیمش برای بازی‌ها قرار نداده و این بازیکنان نفراتی هستند که در نیم‌فصل دوم کمترین شانس را برای ماندن در جمع سرخپوشان دارند. آدام همتی، امید عالیشاه، امیر روستایی و حسین ماهینی بازیکنانی هستند که هفته‌هاست جایی در لیست 18 نفره پرسپولیس در بازی‌های این تیم ندارند و حداقل 3 نفر از آنها در نیم‌فصل به صورت قرضی یا دائمی راهی تیم‌‌های دیگر خواهند شد.
***
اظهارات زیدان پیش از ال‌کلاسیکو
سرمربی رئال‌مادرید در نشست خبری پیش از ال‌کلاسیکو حاضر شد و درباره شرایط خاص این دیدار صحبت کرد. به نقل از آ.اس، رئال‌مادرید امشب در یک بازی معوقه در لالیگا به مصاف بارسلونا می‌رود. زین‌الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: تیم در شرایط خوبی قرار دارد. مدتی است از همه لحاظ خوب بازی می‌کنیم. در زمان خوبی به ال‌کلاسیکو رسیدیم. سرمربی رئال‌مادرید درباره شرایط پیش از بازی اظهار کرد: شرایط متفاوت است. قانون، قانون است. به ما گفتند باید با هم از هتل خارج شویم و ما هم این کار را انجام می‌دهیم. چیز بیشتری برای توضیح نیست. مهم‌تر از همه اینکه قرار است بازی کنیم. سرمربی فرانسوی  رئال مادرید در ادامه افزود: هرگز ریسکی برای برگزار نشدن این بازی وجود ندارد. باید انرژی‌مان را روی زمین بگذاریم و به این فکر کنیم که چگونه بازی کنیم. این بهترین روش برای آماده‌سازی است. بیرون از میدان یک هفته است درباره‌اش صحبت می‌شود. فردا بازی می‌کنیم و با تمام انرژی به میدان می‌رویم. زیدان درباره بنرها در نوکمپ، توهین و احتمال توقف یا لغو بازی اظهار کرد: داور باید آرام باشد و کار خود را انجام دهد. او نیز مانند ما و بارسلونا می‌خواهد همه چیز خوب پیش برود. حرف‌های زیادی زده می‌شود اما مردم می‌خواهند بازی را تماشا کنند. سروصدای زیادی به پا شده است اما اتفاقی نخواهد افتاد. سرمربی رئال‌مادرید در ادامه به عملکرد ارنستو والورده اشاره کرد و گفت: او خیلی خوب کار کرده است. این ارزش باشگاه است و همیشه بهترین‌ها را در اختیار دارد. او نشان داده است که می‌تواند در این باشگاه باشد. تمام تمرکزمان روی این دیدار است و من به عنوان سرمربی تصمیم می‌گیرم.
***
سعید معروف به اردوی تیم‌ ملی والیبال پیوست
کاپیتان تیم ‌ملی والیبال ایران به اردوی آماده‌سازی ملی‌پوشان برای مسابقات انتخابی المپیک ملحق شد. سید سعید معروف که پنجشنبه هفته گذشته وارد ایران شده بود، صبح  سه‌شنبه ۲۶ آذر در اردوی آماده‌سازی ملی‌پوشان برای مسابقات انتخابی المپیک حضور یافت و تمرینات خود را در جمع ۱۹ بازیکن دیگر آغاز کرد. سعید معروف که امسال به تیم بایک موتور پکن پیوسته است و در لیگ والیبال چین حضور خواهد داشت، در حالی به اردوی تیم‌ملی اضافه شده که مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های چین، تا بعد از مسابقات انتخابی المپیک به تعویق افتاده است. مسابقات والیبال انتخابی المپیک در آسیا، ۱۷ تا ۲۲ دی‌ماه سال جاری در جیانگمن چین برگزار خواهد شد و تیم‌ملی والیبال کشورمان با تیم‌های چین، قزاقستان و چین‌تایپه هم‌گروه است.
***
4 مدال برای اسکی‌بازان ایران
4 اسکی‌باز کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی ترکیه به مدال‌های رنگارنگ دست پیدا کردند. به نقل از سایت فدراسیون اسکی، روز نخست رقابت‌های بین‌المللی اسکی آلپاین ترکیه به میزبانی ارزروم با حضور 7 کشور و با کسب ۴ مدال برای نمایندگان ایران به پایان رسید. در پایان رقابت‌های روز نخست این رقابت‌ها که در رشته مارپیچ کوچک برگزار شد، در بخش بانوان اوزلم کاریکسی‌اوغلو، نماینده کشور میزبان جایگاه نخست را به دست آورد، عاطفه احمدی در جایگاه دوم ایستاد و به مدال نقره دست یافت و صدف ساوه‌شمشکی سوم شد و به مدال برنز رسید. در بخش مردان نیز تیریل لوکتا آبراموویچ از ترکیه اول شد، بهنام کیاشمشکی عنوان دوم و مدال نقره را کسب کرد و مرتضی جعفری مقام سوم و مدال برنز را بر گردن آویخت.

Page Generated in 0/0068 sec