printlogo


کد خبر: 214303تاریخ: 1398/10/3 00:00
اخبار

پرسپولیس با دبل علیپور به نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال رسید
پرسپولیس با درخشش علی علیپور و پیروزی مقابل شهرداری ماهشهر به مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی راه یافت. پرسپولیس و شهرداری ماهشهر در نخستین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال روز دوشنبه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. در این بازی که از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی آبادان آغاز شد، علی علیپور (۵۹ و ۷۲) برای پرسپولیس گلزنی کرد. به این ترتیب پرسپولیس راهی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی شد. هواداران منتسب به تیم شهرداری پیش از شروع مسابقه، اقدام به پرتاب سنگ به داخل زمین کردند که مسؤولان پرسپولیس اعلام کردند این اتفاق را گزارش می‌کنند. در دقایق پایانی نیمه دوم هم هواداران 2 بار اقدام به پرتاب سنگ کردند که باعث شکسته شدن سر کمک‌داور دوم مسابقه شد. موعود بنیادی‌فر، داور مسابقه هم مجبور شد بازی را متوقف کند و پیش از اتمام زمان مسابقه به رختکن برود. بازیکنان پرسپولیس هم به رختکن رفتند اما بعد از گذشت حدود ۱۰ دقیقه بازیکنان و داوران به زمین بازگشتند و بازی ادامه و پایان یافت.
***
مذاکرات برای حضور برانکو در تیم ملی ایران به مراحل مالی رسید
مذاکرات نمایندگان کشورمان برای حضور برانکو در تیم ملی فوتبال در شرایطی ادامه دارد که به مراحل مالی رسیده است. به گزارش‌ فارس، بعد از جدایی مارک ویلموتس از تیم ملی فوتبال ایران و همچنین روندی که فدراسیون برای فسخ قرارداد با این مربی بلژیکی در پیش گرفت، مشخص کرد تیم ملی در ادامه مرحله مقدماتی جام‌جهانی 2022 قطر با مربی دیگری به کارش ادامه خواهد داد. طبق پیگیری‌های خبرنگار فارس، گزینه‌های مختلفی برای هدایت تیم ملی وجود دارد که البته مسؤولان ایرانی در این بین مذاکرات جدی را با برانکو ایوانکوویچ انجام داده و مذاکرات تا امروز به مرحله مالی نیز رسیده است. البته سیاست برانکو این است که روند این مذاکرات رسانه‌ای نشود. به نظر می‌رسد در این شرایط، برانکو با بررسی پیشنهاد هدایت تیم ملی فوتبال ایران تا روزهای آینده خبر نهایی را در این زمینه ارائه کند.
***
قهرمانی تاریخی تیم ملی کشتی بانوان ایران در مسابقات جهانی آلیش
تیم ملی کشتی آلیش بانوان ایران برای نخستین‌بار در تاریخ به عنوان قهرمانی مسابقات جهانی این رشته رسید. به گزارش ایسنا، در روز پایانی رقابت‌های کشتی آلیش قهرمانی جهان در نورسلطان قزاقستان، در بخش بانوان تیم ملی ایران با یک طلا، یک نقره و یک برنز و کسب ۹۳ امتیاز به عنوان قهرمانی جهان دست یافت. هانیه عاشوری، ملی‌پوش وزن مثبت ۷۵ کیلوگرم روز دوشنبه با پیروزی مقابل حریفان خود طلا گرفت. او در دور مقدماتی به ترتیب با نتایج ۶ بر صفر و ۶ بر ۲ نمایندگانی از مغولستان و قرقیزستان را شکست داد، در نیمه نهایی حریفی از گرجستان را از پیش رو برداشت و در فینال ۷ بر صفر نماینده بلاروس را شکست داد و طلایی شد. روز یکشنبه نیز فاطمه فتاحی در وزن ۶۰ کیلوگرم نقره گرفت و زهرا یزدانی در وزن ۵۵ کیلوگرم به برنز رسید. این اولین قهرمانی بانوان ایران در مسابقات جهانی آلیش است که زیر نظر اتحادیه جهانی کشتی برگزار می‌شود. در این دوره از مسابقات ۱۵ تیم حضور داشتند.
***
جهانبخش در تیم گران‌ترین بازیکنان یک دهه اخیر لیگ هلند
هافبک تیم ملی فوتبال ایران در تیم گران‌ترین بازیکنان یک دهه اخیر لیگ هلند قرار گرفت. به نقل از elfvoetbal، علیرضا جهانبخش بعد از درخشش کم‌نظیر در لیگ هلند و تیم آلکمار با رقمی در حدود ۱۹ میلیون یورو راهی برایتون در لیگ برتر انگلیس شد ولی نتوانست در این تیم خودش را نشان دهد و وصله ناجور تیم انگلیسی شده است تا جایی که جایگاهی در ترکیب این تیم ندارد.

Page Generated in 0/0056 sec