printlogo


کد خبر: 214467تاریخ: 1398/10/7 00:00
اخبار

صعود 10 نفره پرسپولیس به صدر جدول
پرسپولیس در دیدار معوقه خود از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال موفق شد تیم نساجی قائمشهر را شکست بدهد و جای سپاهان را در صدر جدول رده‌بندی بگیرد. این برد در حالی رقم خورد که پرسپولیس از دقیقه 58 ده نفره بود. در یکی از دیدارهای معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس و نساجی مازندران به مصاف هم رفتند که این بازی با یک گل به سود پرسپولیس تمام شد. در این مسابقه وحید امیری در دقیقه ۳۴ برای پرسپولیس گلزنی کرد. پس از پایان این بازی، گابریل کالدرون، سرمربی پرسپولیس به نوعی دور افتخار زد و رو به تماشاگران پرسپولیس، با مشت به سینه خود ‌کوبید. به این ترتیب پرسپولیس ۳۴ امتیازی شد تا با یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرد. سپاهان هم ۳۱ امتیازی است. این تیم هم یک بازی معوقه با صنعت نفت دارد که امروز برگزار می‌شود. مرتضی منصوریان، داور این مسابقه در این بازی به رحمان جعفری، عرفان معصومی، محمد میری و حسین زامهران از نساجی کارت زرد نشان داد. ضمن اینکه محسن ربیع‌خواه هافبک پرسپولیس در دقیقه ۵۸ با دریافت دومین کارت زرد از زمین مسابقه اخراج شد.
***
اخراج ربیع‌خواه درست بود
کارشناس داوری فوتبال ایران قضاوت داور دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی را خوب توصیف کرد. حیدر سلیمانی درباره قضاوت داور خراسانی دیدار پرسپولیس و نساجی گفت: منصوریان قضاوتی عالی داشت و هر چه به پایان بازی نزدیک‌تر می‌شدیم سرحال‌تر می‌شد و خونسردی و تمرکز خوبی از خودش به نمایش گذاشت. وی درباره صحنه‌های رخ داده در این مسابقه عنوان کرد: دقیقه ٢٦ خطایی روی ترابی اتفاق نیفتاد تا اعلام پنالتی شود، بلکه خطای ترابی باید روی مدافع نساجی اعلام می‌شد. دقیقه 50 خطا روی ترابی در میانه میدان اعلام نشد. دقیقه ٥٣ اخطار به جعفری مهاجم نساجی به‌خاطر خطای بی‌ملاحظگی صحیح بود. سلیمانی همچنین اظهار داشت: دقیقه ٥8 اخطار دوم و اخراج ربیع‌خواه به‌خاطر قطع حمله موثر حریف صحیح بود. 
***
ادامه بدبیاری‌های آزار در رئال‌مادرید
ادامه مصدومیت ادن آزار باعث شد او سوپرکاپ اسپانیا را نیز از دست بدهد. به نقل از مارکا،‌ یک ماه از مصدومیت ادن آزار می‌گذرد و او همچنان غایب تمرینات رئال‌مادرید است. گران‌ترین بازیکن این تیم هنوز نتوانسته است شرایط بازی را به دست بیاورد. سوپرکاپ اسپانیا ۱۰ روز دیگر برگزار می‌شود و ادن آزار به این رقابت‌ها نخواهد رسید تا غایب بزرگ رئال‌مادرید در این رقابت‌ها باشد که با حضور 4 تیم برگزار می‌شود. پیش‌تر عنوان شده بود این بازیکن حضور در سوپرکاپ را نشانه گرفته است و به این رقابت‌ها می‌رسد ولی حالا مشخص شده او نه‌تنها به این رقابت‌ها نخواهد رسید بلکه ممکن است حضور دوباره او در میادین به ماه فوریه 2020 موکول شود. باشگاه رئال‌مادرید به درخواست زین‌الدین زیدان قصد ندارد هیچ ریسکی درباره این بازیکن کند. به نظر می‌رسد مراحل حذفی لیگ قهرمانان و بازی‌های حساس لالیگا مدنظر زیدان است تا این بازیکن را برای بازی‌های مهم تیمش آماده در اختیار داشته باشد و به او فشار نیاورد. 
***
معوقه قسط اول کالدرون پرداخت شد
با اعلام باشگاه پرسپولیس، مطالبات سرمربی این تیم به حسابش واریز شد. به گزارش ایسنا، گابریل کالدرون که از زمان حضورش در پرسپولیس 187 هزار دلار دریافتی داشت، ششم دی‌ماه را به عنوان آخرین فرصت تعیین کرده بود تا پرسپولیسی‌ها 113 هزار دلار دیگر به‌عنوان معوقه قسط اول سرمربی تیم‌شان پرداخت کنند. باشگاه پرسپولیس اعلام کرد پس از تلاش‌های مدیرعامل این باشگاه معوقه سرمربی این تیم به حسابش در یکی از بانک‌های خارجی واریز شد.
***
تشریح آخرین وضعیت واگذاری سرخابی‌ها از زبان معاون وزیر ورزش
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: باشگاه پرسپولیس عملیات ثبت برند را در ۴۵ دقیقه در ثبت شرکت‌ها انجام داده و منتظر اقدام باشگاه استقلال هستیم. جمشید تقی‌زاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، آخرین اقدامات انجام‌شده برای واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس را تشریح کرد. معاون وزیر ورزش گفت: تاکنون ۱۹ جلسه با حضور مدیران سازمان خصوصی‌سازی و بورس برگزار کرده‌ایم و انتقال 2 ورزشگاه درفشی‌فر و مرغوبکار به همراه ثبت برند 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس به عنوان دارایی، موثرترین گام‌های خصوصی شدن در این مدت بوده است. تقی‌زاده افزود: در جریان واگذاری، ثبت علائم تجاری یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مورد توجه سازمان‌های دست‌اندرکار است و تا این زمان باشگاه پرسپولیس عملیات ثبت برند را در ۴۵ دقیقه در ثبت شرکت‌ها انجام داده و منتظر اقدام باشگاه استقلال هستیم.

Page Generated in 0/0061 sec