printlogo


کد خبر: 214489تاریخ: 1398/10/7 00:00
اخبار

ناکامی ضد انقلاب خارج‌نشین در پروژه سفارشی 5 دی
«نه» مردم به وعده اغتشاش
پنجشنبه گذشته پنجم دی‌ماه به‌رغم فراخوان گسترده گروه‌های ضدانقلاب و چندین هفته برنامه متمرکز شبکه‌های فارسی‌زبان خارج‌نشین برای آغاز موج دوم آشوب‌های خیابانی، شهرهای کشورمان روز آرامی را تجربه کردند. به گزارش «وطن امروز»، در حالی که در هفته‌های گذشته فعالیت برنامه‌ریزی شده‌ای برای تبدیل کردن پنجم دی‌ماه به بهانه «چهلم کشته‌شدگان حوادث آبان‌ماه» در شبکه‌های اجتماعی انجام شده بود اما در این روز تهران و سایر شهرهای کشورمان روز آرام و بدون حتی یک درگیری را تجربه کردند. پیش از این گروه‌های سلطنت‌طلب، منافقین و جریانات ضدانقلاب خارج‌نشین بارها با تاکید بر این روز و تلاش برای تقلید از الگوی تظاهرات در چهلم شهدای انقلاب اسلامی به دنبال آن بودند با نمادسازی از پنجم دی‌ماه آن را تبدیل به بهانه‌ای برای آغاز دوباره آشوب‌های خیابانی کنند.
***
اعضای یک گروهک تروریستی در اهواز دستگیر شدند
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: اعضای گروهک تروریستی‌ای که قصد داشتند در شهر اهواز اقدامات خرابکارانه انجام دهند با اشراف اطلاعاتی و هوشیاری نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش فارس، سردار حیدر عباس‌زاده اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی و هوشیاری نیروی انتظامی، دستگیری اعضای یک گروهک معاند، ضدانقلاب و شرور که با مدیریت چندین شبکه مجازی اقدام به تشویش اذهان عمومی و فراهم کردن امکانات اغتشاش و تحریک تجمعات اعتراضی مردم اهواز کرده بودند در دستور کار پلیس امنیت اهواز قرار گرفت. این مقام ارشد انتظامی افزود: اقدامات اطلاعاتی و پلیسی درباره شناسایی اعضای این گروهک انجام شد و پس از هماهنگی قضایی و اشراف لازم در اقدامی غافلگیرانه و برق‌آسا توسط پلیس امنیت اهواز دستگیر شدند. وی تصریح کرد: در این راستا، 2 عضو اصلی این گروهک دستگیر شده و متهمان در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی معترف شدند.
***
دولت می‌خواهد دهان کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس را ببندد
الیاس نادران، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در توئیتی ضمن انتقاد از لایحه بودجه ۹۹ توسط دولت نوشت: دولت می‌خواهد دهان کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس را ببندد. مرعوب دولت و رئیس مجلس نشوید!
وی تاکید کرد: اعتبار امیرکبیر و مدرس به دفاع از حقوق مردم در مقابل قلدرها بود به نظرات کارشناسی اعتنا کنید و بودجه را طوری تصویب کنید که مجلس بعدی در مقابله با رانت‌خواری مجبور نباشد ساختار آن را تغییر دهد.

Page Generated in 0/0051 sec